Opinie o Sea Cliff Resort & SPA Zanzibar

5.0/6 (2 opinie)

Kategoria lokalna 5

5.0/6
2 opinie
Obsługa hotelowa
5.8
Plaża
2.3
Pokój
5.5
Położenie i okolica
3.5
Rezydent
3.5
Sport i rozrywka
4.3
Wyżywienie
5.5
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 6.0/6

    Poztywne doznania

    Jeśli ktoś potrzebuje się oderwać od codziennych spraw to polecam to miejsce. Hotel położony nad sama woda z pieknym molo, bezpiecznie i spokojnie

    Piotr, - 14.03.2025  | Termin pobytu: luty 2025

    1/1 uznało opinię za pomocną

  • 4.0/6

    Ogólnie miło, dobry odpoczynek, ale plaży brak

    Hotel składa się z kilku jednopiętrowych budynków położonych w ładnie utrzymanym ogrodzie, wśród palm i kwitnących roślin. Ta zieleń to duży plus. Pokoje spore, czyste. Plus za czajnik, kubki i herbatę. Klimatyzacja OK, proste i efektywne sterowanie temperaturą. Piękne i czyściutkie baseny typu infinity. Nigdy nie było problemów z dostępnością leżaków. Może ze względu na niezbyt dużą liczbę gości. Leżaki wokół basenu częściowo na sztucznie wysypanym piasku, co chociaż częściowo zastępuje brak dostępu do piaszczystej plaży. Dojście do oceanu zajmuje mniej niż pięć minut, ale niestety plaża jest malutka, a woda szarobura z dużą zawartością glonów. Zupełnie nie zachęca do brodzenia, co dopiero do kąpieli. Duże odpływy są ciekawe, można odejść daleko od brzegu i obserwować mężczyzn i kobiety zbierających mule i kraby. Posiłki HB smaczne i urozmaicone. Kolacje zróżnicowane i duży wybór. Część potraw przygotowywanych na oczach gości. Obsługa bardzo sprawna i miła. za każdym razem czuliśmy się zaopiekowani. W barze na molo drinki niesmaczne. Brak świeżych soków, tylko z kartonu, brak owoców jako dodatki do drinków, czasem brak lodu. Lunch w głównej restauracji OK, ale wybór jest niewielki. Czasem mieliśmy wrażenie, że obsługi jest więcej niż gości, co może być zarówno plusem jak i minusem. Cała obsługa, od kelnerów do "ręcznikowego" przy basenie świetnie mówi po angielsku. Chętnie i wyczerpująco odpowiada na wszystkie pytania i spełnia prośby. Bardzo spokojnie, co sprzyjało wypoczynkowi po intensywnym pięciodniowym safari. Ktoś nam powiedział, że brak plaży jest o tyle atutem, że nie ma problemu z Beach Boys, którzy zakłócają spokój gości w hotelach z szerokimi piaszczystymi plażami.

    Magdalena, Warszawa - 31.03.2025  | Termin pobytu: marzec 2025

    0/0 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem