Opinie klientów o Adriatik II

4.2 /6
116 
opinii
Atrakcje dla dzieci
1.8
Obsługa hotelowa
4.7
Plaża
5.1
Pokój
4.5
Położenie i okolica
4.6
Rezydent
4.5
Sport i rozrywka
2.2
Wyżywienie
3.9
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

3.0/6

Renata Łaszewska 08.07.2021

Oceniam pobyt w hotelu jako w miarę

Marne jedzenie, skąpa właścicielka, nie kompetentny rezydent. Ładny pokój z widokiem na morze, mili i uczynni kelnerzy, barmani.

3.0/6

Anna 10.08.2019

Bez rewelacji

Mieliśmy pokój superior w nowszej części hotelu, niestety bez balkonu, co stanowiło problem po powrocie z plaży bo nie było gdzie suszyć ubrań i ręczników. Dodatkowo okna były od strony bardzo ruchliwej, nawet w nocy, ulicy. Pokój był sprzątany dosyć często. Wyżywienie dość szybko się nudzi. Na śniadanie było zawsze to samo, lunche i kolacje trochę bardziej urozmaicone. Często czegoś brakowało i było to donaszane ale w dość długich odstępach czasu. Na szczęście napoje były nielimitowane i każdy sam mógł sobie dolewać ile chciał, Bardzo mały wybór owoców i deserów. Obsługa hotelowa w porządku, rezydenci również. Położenie hotelu w prządku jednak mimo wszystko brakowało nam basenu. Leżaki i parasole na plaży dostępne o każdej porze, wystarczyło dla wszystkich chętnych. Okolica od strony plaży jeszcze ujdzie, był to deptak z różnymi "atrakcjami" głównie dla dzieci (na szczęście, bo byliśmy z 5 - cio letnim dzieckiem), restauracjami. Natomiast okolica od strony ulicy brzydka i nawet nie chciało nam się tam zapuszczać. Ogólnie odpuścicliśmy zwiedzanie i po prostu postanowliśmy spędzić ten tydzień głównie na plaży i hotelowej restauracji.

3.0/6

Teresa, Bytom 27.06.2018
Termin pobytu: maj 2018

nieprzyjazny hotel dla turystów, nie przygotowany na rozpoczęcie sezonu.

Hotel nie był w pełni przygotowany na rozpoczęcie sezonu. Ja byłam od 30.05.br -nie była czynna winda, były jeszcze prowadzone prace i do 13.06. nadal nie działała, a było dużo seniorów, jak zwykle w tym terminie i mieli ogromne problemy z wychodzeniem na 2 i 3 pietro. Nie we wszyskich pokojach działała klimatyzacja, dopiero po awanturze po tygodniu przyszedł specjalista i starał się usprawnić, ale u mnie i tak nie działała do konca turnusu. Menadzerka p.Mirka jest nerwowa i stara się podniesionym głosem zniechęcić gości do załatwienia ich problemów . Rezyzydentki stale sa na wycieczkach, a wieczorem zamykają sie w biurze turystycznym firmy albanskiej i nie zycza sobie aby ich nachodzic. Szczególnie niesympatyczna była p.Ania. W ogóle się dziwię ze oprócz rezydentek zatrudniacie jeszcze dodotkowo przewodników na każdą wycieczkę co znacznie podraza koszty. Jezeli chodzi o wyżywienie to hotel nie ma pojęcia co znaczy all inclusive, gdyz trzeba było być punktualnie o godz. wydawania posilku np.8:00,12:30 itd gdyż pozniej nie bylo juz pelnego wyboru i wszystko było zimne, nawet tak się zdarzyło ze o 20:15 był całkowicie brak potraw ,dopiero po awanturze cos im podali, a kolacja miala byc wydawana do 21:00. Nie spodziewałam się super jedzenia bo to hotel 3×, ale na deser przez 2 tygodnie jeść ten sam sernik na zmianę z innym gnieciuchem no i budyń był codziennie serwowany, później bylo juz było trochę owoców, ale trzeba było sie spieszyć bo po kolacji m juz nie zawsze byly.

3.0/6

włodek 05.07.2018

Udane wakacje?

Hotel zasługuje na swoje trzy gwiazdki, chociaz widok nie zachęca zwłaszcza od strony autostrady. Jedzenie dobre jednak bardziej pod turystę czyli głównie kurczak i bardzo mało owoców. Największym problemem są nie sympatyczni rezydenci zwłaszcza Maria i Radek. Jeśli przyjedziesz tam nieprzygotowany to oni ci w niczym nie pomogą. Nie rozwiązują żadnych problemów, o które ich prosisz nawet nie stwarzają wrażenia, że to robią np. wieszaki w pokoju, wi - fi w pokojach (którego brak), śniadania na wycieczkę (nie zamówią za ciebie jeśli nie jedziesz z ich biura tylko sam na własną rękę), nie informują o żadnych zwyczajach panujących w tym hotelu np. jedzenie potraw regionalnych z karty - odpłatnie. Pamietajcie, że ten hotel nie leży w Durres tylko poza nim i dojeżdzać trzeba miejską komunikacją, ale powrót wtedy max do 20.00 lub taxi za swoje pieniądze. Nawet jesli zbieże się grupa chętna jechać tam póżniej kiedy miasto dopiero żyje to rezydenci nie załatwią odpłatnego bussa. Mający biuro w tym hotelu rezydenci zachowuja się jakby byli oni na wakacjach we własnym towarzystwie a nie my.Jesli nie wyczytasz czegos w internecie o tym gdzie i jak się udać to nie pomogą ci rezydenci, którzy nawet nie znają podstawowych zasad kultury.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem