Kategoria lokalna 3
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
2.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Byliśmy w tym hotelu przez 7 nocy All Inclusive .Ogólnie hotel czysty codziennie sprzątany ,wymiana ręczników i pościeli tez odbywała się codziennie .Natomiast z posiłkami było gorzej wydawane Breakfast- śniadanie od 7:30 do 10:30 już o godzinie 8:30 nie było żadnego wyboru i wszystko zimne.Lunch czyli obiad od 12:30 do 15:00 była podobna sytuacja jak poszedłeś o około 13:30 to tez już nic nie było ,a resztki pozostałe zimne.Dinner czyli kolacja 18:00 do 21:30 ,po godzinie 20 to w ogóle nic nie było wszystko po sprzątane. Brak deserów między posiłkami ,za lody trzeba było zapłacić.Wybór alkoholi tez był marny za darmo były wina białe i czerwone,piwo, oraz wódka rakija,za pozostałe alkohole trzeba było zapłacić. Local Drinks czynny 11-18 gdzie w cenę lokalnych napojów wliczone były tylko soki ,woda oraz rakija i wina .Za wszystkie pozostałe napoje alkoholowe trzeba było zapłacić nawet taka kartkę na drzwiach umieścili napisaną po polsku Zaznaczam,że od 11 -do 18 że tylko w tych godzinach były wydawane te dostępne alkohole..Po zgłoszeni w trzecim dniu pani rezydent skargi to sytuacja się lekko poprawiła z posiłkami było ich więcej i już cieplejsze.Uważam że pobyt i wyżywienie nie zasługuje nawet na 2 gwiazdki a oni chwalą się 4 .Nie polecam rodzinie z małymi dziećmi , ponieważ zero jakichkolwiek atrakcji .Cena za pobyt wygórowana .Moja ocena to 2,5
1.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel z bardzo miłą i bardzo życzliwą obsługą. Posiłki nie są ciepłe ale smaczne. Jedyny mankament to pokój, który otrzymaliśmy. Był to pokój jednoosobowy z połówką szafy, jednym krzesłem i wciśniętym podwójnym łóżkiem. Okno wychodziło w mur drugiego hotelu- ok. 1 m. Chciałam z mężem dopłacić do pokoju z balkonem ale nie było można tego zrobić. Przeczytałam umowę z Rainbow i jest zapis, że pokój bez balkonu ale nie jest napisane że sam pokój ma ok 9m2 plus ok metrowe wejście. Biuro Turystyczne Rainbow nie szanuje swoich klientów rezerwując takie pokoje. Czytajcie uważnie umowy i pytajcie o wszystko. Ja swoje rzeczy wyciągałam z mężem praktycznie codziennie z walizek leżących na podłodze/ mimo tak niewielkiej powierzchni/.Hotel posiada ładne pokoje z widokiem na morze dlatego warto tam pojechać ale nie dać się wpuścić w "maliny" przez Biuro -czytać umowy ze zrozumieniem.
0.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Byłam od 2.czerwca 12 dni all inclusive posiłki zimne I ograniczone Owoce czerwone I zielone jabłka sporadycznie pomarańcza. Bar od 11.00-18.00 w cenę lokalnych napojów wliczone są: piwo,rakia,herbata I wino. Jeśli chcesz inne napoje takie jak whisky,wódka itp, musisz za nie zapłacić. Jedynym plusem jest położenie hotelu i serwis sprzątający. NIE POLECAM HOTELU