Opinie o Bonita Luxury Hotel

Kategoria lokalna: 5

4.6/6
(317 opinii)
Atrakcje dla dzieci
4.3
Obsługa hotelowa
5.0
Plaża
3.9
Pokój
5.2
Położenie i okolica
4.4
Rezydent
5.2
Sport i rozrywka
3.5
Wyżywienie
4.1
Zweryfikowane treści - Opinie pochodzą od Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
pani z lornetka
Dowiedz się, co sądzą inni
Nowość AI

Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.

    1.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Bardzo żałujemy wycieczki

    KAMIL SIEDLCE 17.09.2024 | Termin pobytu: wrzesień 2024 | Tagi: 26-35 lat, z rodziną

    Jak w tytule… Wzięliśmy hotel Bonita ze względu na animacje dla dzieci żeby chociaż 5 latke mieć na godzinę z głowy. Okazało się niestety że dla dzieci nie ma kompletnie nic. Brak jedzenia dla dzieci typu frytki nuggetsy. Ile można jeść tego grillowanego kurczaka z pomidorami. Brak talerzy i widelców- praktycznie przy każdej porze trzeba czekać w kolejce na stolik później po zastawę. Trafiliśmy na jakiś przyjazd starych babek czuliśmy się jak w sanatorium w Polsce. Babuszki 75+ w porze kolacji zabierały wszystkie krzesła tworzyły kółko różańcowe niedaleko basenu aby popatrzeć na „animacje” nie wiem czy to dobre określenie dla tego co się tam działo tj koleś puszcza muzykę ludową a one patrzą jak tańczy kilka babek w kółku. W Turcji najtańszy hotel 2/3 gwiazdkowy będzie o wiele lepszym wyborem jak te magiczne 5 gwiazdek w Albanii. Nie polecamy mega. Dużo Polaków co na plus i drinki dobre na tym nie oszczędzają. Coca cola normalna z butelek to tyle z tych plusów:)

    1.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    8

    Wakacje czerwiec 2024

    Aleksandra , ------ 10.06.2024 | Termin pobytu: maj 2024 | Tagi: 26-35 lat, z rodziną

    Dramat … Jedzenie na poziomie hotelu 3*, nudne, wybór mały brak stacji live cooking na śniadaniach czy kolacjach. Jak przyjdziesz na posiłek godzinę po jego rozpoczęciu bemary puste. W ofercie o tym nie wspominają, ale hotel wciąż jest w budowie, a tuż naprzeciwko basenów trwa budowa pełna para wiec ciężko tu mówić o jakimkolwiek odpoczynku. Plaża hotelowa okropna, nie sprzątana, bar na plaży porażka. Obsługa sympatyczna to na plus, pokoje sprzątane. Zdecydowanie odradzam.

    0.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    ALL BANIA

    Mateusz 31.08.2025 | Termin pobytu: sierpień 2025 | Tagi: do 25 lat, z rodziną

    Pobyt w tym hotelu okazał się ogromnym rozczarowaniem i niestety nie mogę go nikomu polecić. Najbardziej bulwersujący był brak ratowników przy dużym basenie. Doszło do dramatycznej sytuacji – mała dziewczynka prawie się utopiła i tylko dzięki mojej reakcji została wyciągnięta z dna basenu, była reanimowana. (Basen 1,5 m głębokości). Hotelowa obsługa oraz rezydent biura Rainbow kompletnie zbagatelizowali sprawę. Przez cały tydzień nie było ani jednego ratownika przy dużym basenie, jedynie starszy pan siedział przy zjeżdżalniach, ale nie reagował. To skandaliczne zaniedbanie i ogromne zagrożenie dla gości. Jeśli chodzi o jedzenie – monotonne, często zimne lub przesolone. O pizzę toczyła się wręcz „bitwa”, jakby była w promocji w supermarkecie. Stan techniczny obiektu pozostawia wiele do życzenia: w basenie odpadają kafelki, leżaki brudzą stroje kąpielowe tak, że nadają się tylko do wyrzucenia. Pościel i ręczniki brudne nawet po wymianie. Bary – wybór napojów alkoholowych żenujący: tylko whisky, gin i wódka, którą przelewano z plastikowych butelek do oryginalnych, nawet się z tym nie kryjąc. Drinków praktycznie brak. Animacje – a właściwie ich brak. Mini disco trwało może 20 minut, a potem „animacje” polegały na puszczaniu muzyki przez pseudo DJ-a przez 2 godziny. Codziennie to samo. Okolica hotelu również nie zachęca – pełno śmieci, zaniedbane ulice, poczucie ogólnego brudu i bylejakości. Podsumowując: hotel absolutnie nie zasługuje na miano „luxury”. Brak bezpieczeństwa nad basenem, słaba jakość jedzenia, brud i brak atrakcji sprawiają, że ten wyjazd wspominam bardzo źle.

    0.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    Totalne rozczarowanie

    Michal, 15.08.2025 | Termin pobytu: sierpień 2025 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    Hotel Bonita to najgorsze miejsce, w jakim byłem. Jedzenie zimne, niesmaczne, w snack barze wszystko stare i nieświeże. Basen śmierdzi chlorem, wokół sztuczna trawa gnije i wydziela odór. Pokoje dalekie od czystości, a obsługa bez uśmiechu i chęci pomocy. Menadżer zamiast dbać o gości, biega po sali i krzyczy na kelnerów. Warunki w żaden sposób nie odpowiadają temu, co obiecuje biuro podróży. Zamiast relaksu – stres i chęć szybkiego wyjazdu. Byłem w wielu hotelach na świecie, ale to doświadczenie było najgorsze. Zdecydowanie odradzam każdemu wybór tego miejsca

    0.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Dramat- nie jedźcie tam-

    Aleksander, Koluszki 22.08.2025 | Termin pobytu: sierpień 2025 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    Ten hotel to totalna porażka.W hotelu jak twierdzi recepcja panuje wirus , ale myślę ,że powód jest inny .Ludzie chorują, wymioty , biegunka, dzieci i dorośli.Z zewnątrz hotel prezentuje się ładniej na tle innych ruin w okolicy i to tyle.Pokoje ok i to koniec pozytywów.Pokoje-schludne choć sprzatanie ogranicza się do ścielenia łóżka i dostarczenia wody w plastikowych kubkach,jeśli skończy się płyn do kąpania lub papier nie zawsze dołożą jesli nie poprosisz.Z klimatyzacji cieknie woda a zamki czasem się zacinają,na górnych piętrach współdzielony balkon.Jeden bar przy basenie( w nowo budowanym skrzydle hotelu. ( .Bar w lobby płatny.Oferta R ultra all inclusive to ściema , nie ma importowanych alkoholi a napoje są m lokalne , równiez nie importowane .BAsen - odpadające płytki walające się po dnie basenu,ostre i niezabezpieczone krawędzie ,woda filtrowana? z kanalizy. W brodzikach dla dzieci woda tak brudna ,że syf odkłada się na zjeżdżalniach.Jedzenie to totalna porażka - kurczak , makaron ,warzywa, wołowina a w zasadzie podeszwa bez smaku twardz , trochę owoców i ciast i tyle .Codziennie to samo , czasem rzucą jakąś rybę ale to rzadkość.Trwa budowa nowego skrzydła hotelu więc wszędzie walają się kawałki styropianiu panuje wszechobecny hałas i kurz.Ten hotel to max 3 gwiazdki .Plaża hotelowa - niby prywatna ale nikt tego nie kontroluje. Pełno lokalsów zarówno na plaży oddalonej ok 300 metrów od hotelu jak i w basenach -są wpuszczani na teren hotelu .Plaża wygląda jak klepisko , pełno petów ,śmieci , resztek jedzenia.Zejście do wody łagodne .m w lewo i w prawo plaża piaszczysta ale należy do innych hoteli.Przy plaży rondo meteor- skupisko bezpańskich psów z okolicy.Animacje- dla dorosłych brak , dla dzieci w ciągu dnia coś tam się dzieje , wieczorna "dyskotek " to porażka.Miejsc z leżakami mało jak na ilość pokoi , plaża też zatłoczona .Kłopoty z uzyskaniem pomocy lekarskiej - do 4 letniej córki pierwszym razem szybko i sprawnie - kroplówka podana w pokoju .Przy kolejnych wezwaniach do żony czas oczekiwania od 8 rano - lekarz który pojawił się o 13 stwierdził ,że nie poda kroplowki i trzeba jechać do przychodni( ciężko jeśli nie da rady wyjść z toalety) .Kolejny ,który po kłótniach z ubezpieczycielem pojawił się po 17 podał kroplówkę .& dniowy pobyt z czego 3 dni w pokoju , z problemami zdrowotnymi.totalna porażka ,co do "wsparcia" rezydentów nie będę się wypowiadał , bo lwią cześcią spotkania było sprzedawanie wycieczek fakultatywnych.TOTALNIE ODRADZAM I CZEKAM NA ODPOWIEDŹ R- złożyłem reklamację ale nie kwapią się ,żeby odpowiedzieć .W naszym turnusie co najmniej 6 par skończyło pod kroplówką - widząc warunki sanitarne obstawiam brudną wodę ale jedno wiem napewno OSTATNI RAZ Z RAINBOW GDZIEKOLWIEK - nie czułem się zaopiekowany pod względem zdrowotnym .PS sprawdźcie opinie o tym hotelu na GOOGLACH nie na stronie biur podróży !!!!!!!!!!!

    0.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Odradzam pobyt w tym hotelu

    Małgorzata, Łódź 26.08.2025 | Termin pobytu: sierpień 2025 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    Odradzam pobyt w tym hotelu. Zaraz po powrocie do domu złożyłam reklamację. Nic sie nie zgadza jesli chodzi o opis i te wspaniale opinie. Przede wszystkim brudne baseny, szczególnie ten duży. Odpadające płytki i brudna woda (plywajacy gruz,, pełno wlosow - nie widzielismy aby był w ciagu tygodnia sprzatany chociaz raz). Śmierdzące, zielone maty wokół basenu. Brudne, klejące się stoliki i podłoga w strefie przy basenie. Brudzace ubrania i ręczniki leżaki. Brak pryszniców przy basenie w sytuacji wpuszczania osób z zewnątrz np. sporych grup dzieci, które niejednokrotnie zakłócały wypoczynek. Trwająca obok budowa. Hałas, pył i niezabezpieczony teren (wystajace pręty). Jedzenie monotonne, często zimne. Wszystko wyglada ok tylko na otwarciu. Później widać, że obsluga ewidentnie sobie nie radzi. 2 ekspresy do kawy z papierowymi kubkami dostepne tylko do sniadania. Ogolnie po 2 dniach wszyscy skarżyli się na kłopoty żołądkowe. Najlepsza byla pizza, po którą ustawiały się mega kolejki i czasami nawet nie było szans jej zjeść mi się udało zdobyć jeden kawałek. Samo wejście do hotelu robi wrażenie i tam niby jest czysto jednak jeśli zerkniemy chociaż na kanapy to od razu widać plamy i brud. O tych w strefie basenowej lepiej nie wspominać, tam czlowiek.brzydzi sie usiasc nawet na ręczniku. Pokój to chyba najlepsze miejsce jednak też juz widać ślady grzyba w laziemce i zaniedbań w sprzątaniu. Cały fatalny obraz hotelu dopełnia prywatna plaza, gdzie znajdziemy okropnie brudne lezaki i pełno smieci. Przypominam hotel niby 5* i luksusowy. Dla mnie nie zasluguje nawet na 3*. Wymienilam tylko kilka najwazniejszych wad - jest ich duzo wiecej. Miał to być wspaniały wypoczynek i relaks, a wróciliśmy psychicznie zdołowani . I nie tylko my. Zaznaczam, ze raczej staram się zawsze pozytywnie patrzeć na świat jednak czegoś takiego, takiego zaniedbania i brudu nie widziałam jeszcze nigdy.

    0.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Dla mnie jest na nie moloch i mnóstwo ludzi tłok na stołówce bałagan jjestem na nie

    Lidia, Warszawa 17.09.2024 | Termin pobytu: sierpień 2024 | Tagi: powyżej 65 lat, w parze

    Jedynie fakultety na tak na basen wpuszczani miejscowi za opłatą dla gości leżaków brak jestem na nie

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem