Opinie o Bonita Luxury Hotel

Kategoria lokalna 5

4.5/6
(192 opinie)
Atrakcje dla dzieci
4.2
Obsługa hotelowa
4.9
Plaża
3.9
Pokój
5.1
Położenie i okolica
4.3
Rezydent
5.3
Sport i rozrywka
3.5
Wyżywienie
4.1

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Dramat, nie polecam

    Łukasz, Białystok 11.09.2024 | Termin pobytu: sierpień 2024

    Daje dwie gwiazdki tylko i wyłącznie za obslugę rezydentów, od początku do końca opieka na wysokim poziomie. I to by było tyle z plusów. Hotel nowy ale totalna prowizorka, dużo niedociągnięć, basen odpadające płytki, pokoje sprzątane powierzchownie, łazienka przez tydzień ani razu nie sprzątnięta uzupełniany tylko papier i wymiana ręczninków. Po niby sprzątnieciu walające sie czyjeś włosy. Raz nawet nie zostały zamknięte drzwi po wizycie pani sprzątającej, kazdy mógł wejść a to uważam za niedopuszczalne. Jeśli chodzi o jedzenie to totalna porażka: śniadania monotonne, jajka pod różną postacią , jeden rodzaj wędliny i tak przez cały tydzień, obiad i kolacje porażka kurczak kurczakiem poganiał, jedzenie nie smaczne i nie apetyczne. Codziennie ktoś z gości miał zatrucie ( wymioty, biegunka) . Omijać szerokim łukiem, nie polecam!!! Totalny DRAMAT!!!

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Kinderland

    MAGDALENA, GRODZISK MAZOWIECKI 17.07.2024 | Termin pobytu: lipiec 2024

    Bonita to hotel wyłącznie dla rodzin z dziećmi. Szukający spokoju i kultury nie znajdą go tam. Jeden wielki wrzask, płacz i jazgot. Jedzenie duży wybór, ale codziennie to samo. Lunchbox to kanapka i woda. Ręczniki plażowe za kaucją 10 euro. Plaża hotelowa brudna, woda też brudna. Na żadnym basenie nie ma spokoju bez dzieciarni. Pomimo klimatyzacji nie da się spać w pokoju. Rainbow ma lepsze hotele w okolicy.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    6

    Rozczarowanie

    Paulina, Łódź 23.07.2024 | Termin pobytu: czerwiec 2024

    Z przykrością piszę tę opinię po niedawno zakończonej wycieczce do Albanii. Niestety, muszę wyrazić swoje głębokie rozczarowanie i niezadowolenie z powodu wielu nieprawidłowości, które napotkaliśmy podczas naszego dwutygodniowego pobytu. Najbardziej niepokojące było to, że cała nasza grupa miała objawy zatrucia pokarmowego (wymioty i biegunka). Jedliśmy tylko hotelowe jedzenie, przestrzegaliśmy zasad i nie piliśmy wody z kranu. Jeśli chodzi o jedzenie, było ono niezwykle monotonne i niesmaczne. Często brakowało nawet podstawowych produktów, takich jak wędliny na śniadanie czy kolację, a gdy już były dostępne, to tylko w jednym rodzaju. Kolacje składały się z ciepłych dań, praktycznie tych samych co na obiad, było to bardzo rozczarowujące. Kolejną kwestią, która budziła nasze zaniepokojenie, była sytuacja przy windach w lobby. Przez całe dwa tygodnie z sufitu kapała woda i nikt nie podjął żadnych działań naprawczych. Byliśmy świadkami, jak jeden z gości poślizgnął się i złamał rękę - incydent, który z łatwością można było uniknąć, gdyby problem został szybko rozwiązany. W dodatku, przez tydzień winda nie działała i nie można jej było wezwać na 3 ani 4 piętrze, co było ogromnym utrudnieniem, szczególnie dla osób starszych i rodzin z małymi dziećmi. Podczas całodniowej wycieczki do Czarnogóry otrzymaliśmy jedynie jedną kanapkę na osobę na cały dzień, co było zdecydowanie niewystarczające. Tego rodzaju zaniedbanie w kwestii prowiantu na tak długą wycieczkę jest nie do przyjęcia. Napoje gazowane w barze były wlewane do dużych pojemników z mieszadłem, co sprawiało, że bardzo szybko się wygazowywały. Nie mogłam się oprzeć wrażeniu, że to kolejny przykład braku dbałości o komfort gości. Nie było możliwości otrzymania napoju prosto z butelki. Na koniec, codziennie wieczorem muzyka w hotelu była niezwykle głośna. Cztery razy maż musiał schodzić do recepcji z prośbą o jej ściszenie, ponieważ przy zamkniętych oknach nawet nasze dziecko nie mogło zasnąć. Nasze oczekiwania wobec wyjazdu organizowanego przez tak renomowane biuro podróży były wysokie, jednak rzeczywistość okazała się bardzo rozczarowująca. Mam nadzieję, że Państwa firma podejmie odpowiednie kroki, aby w przyszłości uniknąć takich sytuacji i poprawić jakość oferowanych usług.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    5* to na pewno nie jest

    Klaudia, Rzeszów 27.09.2024 | Termin pobytu: wrzesień 2024

    Hotel stosunkowo nowy, a juz mocno zniszczony. Dziury w scianach, zepsuty prysznic, odpadajace plytki w basenach, brudne zaslony, kapiaca woda z klimatyzacji. W calym hotelu smierdzi kanalizacja. Jedzenie monotonne i mocno srednie. Praktycznie codziennie jest to samo. Dania czesto nie sa podpisane, a jak juz, to odrecznie tak ze nie mozna sie doczytac i czesto tabliczki sa pomylone. Jest to duze utrudnienie dla wegetarian. W hotelu nie jest czysto, wszystko sie klei jest pelno smieci Bar na plazy (objety all inclusive) to jakis dramat. Smierdzaca skisnietym piwem buda. Plaza hotelowa brudna i brzydka. Pelno smieci, petow puszek. Jezeli ktos oczekuje fajnych animacji i zabaw to na pewno nie z animatorkami Rainbow. Woda w basenach jest tak brudna, ze nie polecam nurkować i samemu tego sprawdzac, bo zostaje obrzydzenie na cala reszte wyjazdu.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem