Opinie klientów o Fllad Resort & SPA

5.3 /6
199 
opinii
Atrakcje dla dzieci
3.7
Obsługa hotelowa
5.5
Plaża
5.5
Pokój
5.3
Położenie i okolica
5.3
Rezydent
5.2
Sport i rozrywka
4.2
Wyżywienie
5.3
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

3.5/6

Beata, Warszawa 19.08.2022

Beata 7.2022

Miejsce nieststy rozcarowuje.

3.5/6

Wanda, Bierzewice 04.07.2022

Opinia pozytywna

Hotel nowy, bardzo czysty z miłą obsługą na poziomie czterech gwiazdek. Dopiero przygotowywał się do sezonu. Bardzo dobre wyżywienie, natomiast alkohole bardzo złej jakości. Wino i drinki nie do picia. Polecam wycieczkę w Masyw Dynarski w Przeklęte góry.

3.0/6

Klient 15.09.2022

Skąd te zachwyty?

Opinie o tym hotelu i miejscu to chyba jakiś żart . Ludzie zachwycający się tym hotelem chyba nigdy nie byli poza swoim pokojem. Hotel nowo wybudowany , ładny ,czysty. Pościel na 8 dni zmieniona raz . Ręczniki wymienianie codziennie. Sprzątanie pokoju codziennie ,ale bardzo niedokładnie. Kurz i brud za szafkami nie sprzątany od dawna . Widok z okna w zależności jak trafimy . Albo na morze albo na śmietniki. Jedzenie w hotelu fatalne. Mały wybór , jedzenie zawsze zimne i niesmaczne. Owoce takie jakie jabłka czy gruszki niezjadliwe ponieważ sa niedojrzałe. Inne owoce w zależności od dnia. Albo piękne i smaczne albo jakiś 3 gatunek nie do zjedzenia. Wędliny to jakiś zmielony papier chyba. Pakiet śniadaniowy ,który dali nam przed wycieczka ,która trwała 14 godzin to kiepski żart, składający się z kromki chleba ,zielonego pomidora i ogórka oraz plastra wędliny i sera . Warzywa i dodatki nieświeże pewnie z kolacji dnia poprzedniego. Inni uczestnicy wycieczki z innych hoteli mieli o wiele lepsze i bogatsze pakiety. Na plus kuchni kucharze robiący makarony i naleśniki na bieżąco. Smród jedzenia roznosi się po całym hotelu i jest nie do wytrzymania. Bardzo miły i pracowity manager. Kolejna rzecz do drink bar przy basenie i na plaży. To jakieś nieporozumienie. Napoje typu cola,fanta ,Sprite to jakieś napoje typu biedronka po prostu nie do wypicia. Wszystko w małych plastikowych kubeczkach. Alkohole w oryginalnych znanych butelkach lecz alkohol w nich już nie taki oryginalny. Plaża sprzątana codziennie . Ładne leżaki w dużej ilości . Plaże obok tej należącej do hotelu bardzo zaśmiecone z połamanymi leżakami. W okolicy trochę sklepów i typowo wakacyjnych atrakcji znanych z polskiego wybrzeża . Wszędzie przy hotelach jak i w całej Albanii tony śmieci na ulicach ,brud i smród . Pyszne owoce u lokalnych sprzedawców . Przejazd z lotniska do hotelu starym brudnym autokarem . Podróż miała trwać 40 min lecz trwała prawie 2 godziny . Rezydenci bardzo mili i pomocni . Ogólnie pobyt na plus ,ale potwierdzenie przez Rainbow standardu 5 gwiazdek dla tego hotelu to żenada.

3.0/6

Jola 08.08.2024

Avash, Avash

ciekawa trasa i atrakcje, tylko mało przemyślany czas na każda z nich, pilot specjalnie sie nie przepracowywal, praktycznie minimum informacji o Albanii Okropny hotel pobytowy w Sarandzie - koszmar! lodówka jak ze śmietnika-zardzewiala i uszkodzone drzwi, brak windy! , strome wąskie schody, śniadania codziennie to samo, obiadokolacje - jakaś porażka - plasterek marchewki, plasterek cukinii, kilka zimnych frytek, kawałeczek mięsa
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem