Opinie klientów o Kraal Hotel

4.9 /6
opinii
Atrakcje dla dzieci
3.0
Obsługa hotelowa
5.4
Plaża
3.7
Pokój
5.2
Położenie i okolica
4.5
Rezydent
5.7
Sport i rozrywka
3.0
Wyżywienie
5.2
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

5.0/6

Sylwia z mężem 11.07.2024

Odczarowana Albania

Jesteśmy pod dużym wrażeniem hotelu! Bardzo ładny, zadbany i czysty! Pokoje sprzątane codziennie, ręczniki i pościel również. Klimatyzacja działa bardzo dobrze. Basen czysty, z wydzieloną małą częścią dla dzieci. Widzieliśmy mały plac zabaw, ale ogólnie w hotelu było bardzo mało dzieci, my byliśmy bez więc dla nas na plus 😁 zawsze było sporo pustych leżaków przy basenie. Obsługa bardzo szybko przychodziła rozłożyć parasol. Restauracja bardzo klimatyczna, chociaż nieduża. Jedzenie pyszne , nie są to ilości jak np. tureckie all inc. Ale nie dało się być głodnym, był wybór dań wegetariańskich, mięsnych. Pyszne desery i owoce na śniadaniu i na kolacji. Do śniadania woda/kawa z ekspresu/ herbata w cenie. Do kolacji woda, napoje z dystrybutora również w cenie. Polecamy spróbować pizze w hotelowej pizzeri- pyszna! 🤩 Margarita 550 lek, na mieście-500 , więc ceny nie są zawyżone! Wskazówka- mozna placic kartą od 10 euro, przelicznik lek na euro w hotelu niekorzystny. Mozna otworzyć rachunek i oplacic kartą przy check-out'cie na recepcji. Przy samym hotelu jest sklep spożywczy otwarty do późnych godzin nocnych. Dwa minusy hotelu, a w sumie raczej jego położenia. Nie przy głównej ulicy, spacerkiem na promenade 15 minut, w około remont i budowy więc nieciekawie. Drugi minus (chociaż dla osób z małymi dziećmi może być to plusem) , piaszczysta plaża. Nieciekawa, sporo na niej glonów i szary brudny piasek. Jest płytkie zejście do morza, i bardzo daleko od brzegu jest nadal płytko. :)

5.0/6

Ewa 20.08.2023
Termin pobytu: czerwiec 2023

Bardzo dobry hotel

Hotel naprawdę bardzo przyzwoity, sumienne 4 -gwiazdki. Obsługa bardzo życzliwa i fachowa ( poza jednym starszym facetem w recepcji), młodzi fajni ludzie w większości znający angielski, kelnerzy bardzo uczynni. Sam hotel bardzo czysty i ładny, miło się w nim wypoczywa, położony trochę na uboczu, blisko do plaży, choć plaża sama w sobie nie zachęca do odpoczynku, trzeba zobaczyć żeby zrozumieć. W hotelu odbywa się dużo imprez, w ciągu tygodnia było wesele i zakończenie roku szkolnego. W hotelu można wykupić dodatkowo opcję lunchu lub kolacji do wyboru z karty, co nam bardzo odpowiadało. Szkoda, że o tym nigdzie w opisach hotelu nie ma wzmianki, bo dla nas to wartość dodana. Hotel gościł turystów głównie z Włoch, byli też Polacy, ale uważam za wstyd nadużywanie przez niektórych alkoholu i obnoszenie się ze swoim stanem, tak jakby to był powód do dumy.

3.0/6

Bronisław, Poznań 21.06.2024
Termin pobytu: czerwiec 2024

Niezbyt miłe wrażenia z podróży do Albani

Z przykrością muszę stwierdzić,że w sumie pozytywne odczucia i wrażenia z pobytu w hotelu, wycieczki do Gjirokastry,oraz z krajobrazów Albanii,trochę mniejsze z dojścia do plaży zepsuł jeden,a w zasadzie dwa szczegóły. Albanią byliśmy zainteresowani od dawna z uwagi na pozytywne artykuły o Albani ,oraz krótki (ok.2 godz.)lot do Tirany.Wiedzieliśmy,że transer do hotelu w Verze trwa również ok.2 godz. Rzeczywistość okazała się dużo gorsza.Wyczarterowany z czeskich lini lotniczych samolot wystartował z dwugodzinnym opóżnieniem(podobno z przyczyn technicznych), a dojazd do hotelu trwał ok.3 godziny. No ale to się może zdarzyć i prześliśmy nad tym do porządku dziennego. Natomiast to co przeżyliśmy przy powrocie było jeszcze gorsze.Mieliśmy lot o godz 8,25 więc musieliśmy wstać ok.godz.3,30.Autobus podjechał punktualnie i ok.godz.4,10 wyruszyliśmy na lotnisko. Po odprawie po jakimś czasie przyszła informacja,że nasz samolot jest opóżniony o ok.1 godz.W sumie koniec był taki,że lot opóżnił się o ok.3godz. Gdy przy wejściu do samolotu zapytałem stewarda o przyczynę opóżnienia odpowiedział,że były korki w powietrzu.Na moją uwagę,że jest to kiepski dowcip,odpowiedział,że mogłem wybrać podróż samochodem. Dwa samoloty do Wrocławia i jeden do Krakowa odleciały w międzyczasie punktualnie. Podsumowując w domu (mieszkamy w Poznaniu)byliśmy prawie po 12 godzinach i całe dość pozytywne wrażenia z Albanii diabli wzięli. Uważam,że Rainbow popełniło błąd czarterując samoloty z tak nierzetelnych linii lotniczych.Jesteśmy stałymi klientami Biura Rainbow i nigdy nie wnosiliśmy żadnych reklamacji,ale w tym wypadku uważamy,że należy nam się jakaś rekompensata za opisane wyżej sytuacje. Z poważaniem Bronisław Klimonda
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem