Opinie o Prestige Resort

5.2/6 (27 opinii)

Kategoria lokalna 4

5.2/6
27 opinii
Atrakcje dla dzieci
2.5
Obsługa hotelowa
5.1
Plaża
5.4
Pokój
5.3
Położenie i okolica
5.1
Rezydent
5.4
Sport i rozrywka
3.2
Wyżywienie
4.4
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 5.0/6

    Dobry hotel, który jeszcze ma potencjał

    Prestige Resort to bardzo ładny i dobrze położony hotel. Natura wokół ośrodka robi wrażenie. Hotel ma bardzo ładne baseny i plaże. Morze jest ciepłe, zejście łagodne, a grunt pod nogami kończy się bardzo daleko. Wadą hotelu są ciasne, nie do końca przemyślane pokoje. All Inclusive niestety też odbiega od zachodnich standardów. Tylko jeden bar obsługuje gości z All Inclusive, a wybór jest bardzo ograniczony

    Krzysztof, Warszawa - 31.08.2018  | Termin pobytu: lipiec 2018

    4/4 uznało opinię za pomocną

  • 4.5/6

    Pochwala

    Hotel bardzo fajny, kelnerzy na najwyższym poziome. Pozostała obsługa również. Piękne widoki, szczególnie wieczorem. Baseny czyste;) jedyny zonk: jedzenie i napoje w all inclusive powtarzalne i te same. Brak placu zabaw dla dzieci i nie wolno grać w piłkę ( jak to wytłumaczyć 8 latkom;)). Za to restauracja z pysznymi daniami z lokalnego seafood;)

    Monia&Wojtek - 20.08.2018

    27/34 uznało opinię za pomocną

  • 4.5/6

    Udane wakacje

    Wygląd hotelu jak na zdjęciach zamieszczonych na stronie Rainbow. Jedzenie - sniadania monotonne, objad i kolacja dużo lepiej. Baseny super. Plaża czysta, codziennie sprzątana, bez tłoku. Przy basenach dużo gości z zewnątrz ale nie jest to uciążliwe. Obsługa - miła, uczynna. Czystość - pokoje codziennie sprzątane, teren wokół hotelu też. Niestety poza hotelem to już inna bajka. Minusy - przykry zapach z klimatyzacji w budyneku C - nie wiem jak w innych budynkach. Polecam

    Szymon, Warszawa - 21.08.2018  | Termin pobytu: sierpień 2018

    9/10 uznało opinię za pomocną

  • 4.5/6

    Przed sezonem SUPER!

    Standard hotelu swietny. Piekne i czyste pokoje. Dobry room service, duzo lezakow przy malym oblozeniu pokoi. Jednak przewiduje, ze w pelnym sezonie (po otwarciu budynku, ktory teraz byl w remoncie) bedzie ciasno. Minusem bylo jedzenie: all incl ale potrawy monotonne i tylko „zjadliwe”. Desery codziennie te same. W okolo jednak nie ma do kad wyjsc.

    Ewa, Bielsko-Biała - 26.06.2018  | Termin pobytu: czerwiec 2018

    2/6 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem