Opinie klientów o Royal G Max

4.5 /6
51 
opinii
Atrakcje dla dzieci
3.3
Obsługa hotelowa
4.8
Plaża
5.1
Pokój
4.7
Położenie i okolica
4.8
Rezydent
4.7
Sport i rozrywka
3.0
Wyżywienie
4.4
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

3.0/6

Teresa 17.10.2021

Nie polecam.

Hotel nie zasługuje na 5 gwiazdek. Przez cały pobyt we wrześniu 2021 nie widziałam aby pomimo pandemii w restauracji głównej były dezynfekowane stoliki. Obrusy brudne nie wymieniane, stoliki zewnętrzne nie wycierane, aby zjeść trzeba było samemu wytrzeć stolik. Kelnerzy zabierali brudne talerze i to wszystko. Napoje zarówno gorące jak i zimne do posiłków, głównie w plastikowych kubkach do zimnych napoi. Aby wypić kawę w filiżance trzeba było mieć ogromne szczęście albo zapłacić. Brudna, nie myta kawiarka. Często brakowało czystych sztućców szczególnie przy obiedzie i kolacji. Jedzenie dobre , ale niestety zimne. Hotel głównie dla Albańczyków, oni nie jedzą ciepłych posiłków i nie piją czarnej herbaty więc nie było. Wieczorne animacje tylko po albańsku, nikogo nie interesowało że w hotelu są Polacy i chętnie by się pobawili przy muzyce niekoniecznie albańskiej ( w hotelu obok co wieczór były animacje przy różnej muzyce i chętnych do zabawy nie brakowało). A teraz plusy: pokój czysty, sprzątany codziennie, w jedynym barze przy basenie gdzie w ramach all można było dostać dobrą kawę i napoje osługiwali bardzo sympatyczni panowie barmani. Plaża piaszczysta przy hotelu, w dobrym staniebezpłatne leżaki.

3.0/6

Michał, Warszawa 19.07.2022

OPINIA

na wstępnie chce zaznaczyć ze jestem bardzo daleki od narzekania i pisania negatywnych opinii ale tutaj muszę być bardzo sprawiedliwy i przekazać informacje dla osób które wybiorą ten hotel aby wiedziały, ze mimo tego iż jest to fajny obiekt nowy czysty zadbany to przerażająca jest codzienna wieczorna zaczynająca się od godz. 20.00 i trwająca do północy BARDZO GŁOŚNA MUZYKA unosząca się z zewnętrznej restauracji hotelowej do której mogli wejść i wchodzili goście z zewnątrz. Na nasze jak się okazało nieszczęście mieliśmy pokój w widokiem na morze wiec głośniki mieliśmy pod samym balkonem wiec głośność tej muzyki była codziennie nie do zniesienia a przy otwartym balkonowym w pokoju osoby wzajemnie się nie słyszały. Codziennie nocne DUDNIENIE tej muzyki wprawiało nas w stres i duże niedogodności. Interwencje w recepcji przynosiły wynik negatywny. Odrębnym tematem było zgłoszenie tego problemu u rezydenta który był wręcz zdenerwowanym zgłoszonym problemem i jak wiadomo nic w tej kwestii nie zrobił. Dlatego jeszcze raz bardzo Was uprzedzam o BRADZO GLOSNIEJ MUZYCE .

3.0/6

Mirek 21.09.2021

8 dniowy pobyt i wycieczka 3 w 1

Byłem z żoną w Albanii w hotelu Royal G Max w dniach 6.09.21 do 13.09.21. Pogoda była bardzo dobra. Ciepłe morze Adriatyckie i ciekawa wycieczka fakultaywna 3 w 1 : Berat, Tirana i Kruje. Długie spacery brzegiem morza Adriatyckiego i kąpiele w morzu. Największe zastrzeżenia mamy co do hotelu. Teoretycznie 5 gwiazdkowy, a praktycznie powinien być tylko 3 gwiazdkowy. Hotel nowy, ładny pokój z balkonem od strony morza. Ale elementy infrastruktury i restauracja oraz bar dużo poniżej oczekiowań. Szczegółowe komentarze (pozostałe oceny) poniżej. Pomimo licznych interwencji ekstremalnie głośna, monotonna muzyka z zewnątrz aż do godziny 23.00. Nie można było otworzyć balkonu i na nim posiedzieć, ani spać. Pomimo zamkniętego balkonu muzyka była słyszalna. Interwencje w tej sprawie w recepcji hotelu niewiele dawały. Sport i rozrywka. Praktycznie zero. Nie było nic. Nawet boiska do siatkówki plażowej lub kortów tenisowych. W hotelu nie było siłowni, ani sali do ćwiczeń. Nie było też SPA. Czyli dokładnie nic. Cena wycieczki dużo za wysoka w stosunku do jej wartości Stąd taka ogólna ocena.

3.0/6

ALICJA 12.08.2022

Wyjazd z przygodami

Nie uskarżam się na biuro rainbow, ani na obiekt, ale na obsługę przy przydzielaniu pokoi hotelowych. Pomijając to że obsługa nie była kompetentna gdyż otrzymaliśmy pokoje pozajmowane przez innych turystów. Przez połowę pobytu zmienialismy pokoje zależnie od ilości napływających rodzin. Dla jednej z naszych rodzin zabrakło pokoju gdyż w dwóch do których przydział otrzymali mieszkali już ludzie. Połowa naszego pobytu to jedna wielka przeprowadzka.Nadmieniam ,że byliśmy w 14 osobowej grupie z czego jedna osoba miała opłacony pokój w pojedynkę. Pokoje z widokiem i bocznym widokiem nijak się miały do tego co było na umowach.Nie uskarżam się na biuro i ich pracowników. Tyle lat jeździmy i zawsze było w porządku. Pan Piotr starał się jak mógł. Nasz pośrednik również monitował naszą sytuację. Jeszcze jedna sprawa dotyczącą wyżywienia na wycieczce fakultatywne.Otrzymalismy kawałki starej pizzy z kolacji i banana. Nikt tego nawet nie tknął. Mam nadzieję że w przyszłości nie będziemy narażeni na takie ekscesy. Biuro Rainbow zawsze wywiązywało się w 100%.Pozdrawiam Alicja.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem