Kategoria lokalna: 5
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
2.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wybierając 5*hotel, Regina Blu po raz kolejny przekonałam się, że Rainbow bez najmniejszych skrupułów oszukuje swoich klientów. Oferta nie oszczędzała superlatywów : świetny kucharz, obsługa na najwyższym poziomie, hotel po remoncie it.d. Na miejscu okazało się, że "świetny kucharz" jest pozbawiony najmniejszej wyobrażni, w ciągu 7 dni menu pozostawało niezmiennym i poprostu ubogim. Praca kelnera z napojami była organizowana w taki sposób, aby zminimalizować wydatki i zaoszczędzić na kientach. Nawet zwykła woda nie była dostępna, bo często nie było na sali kelnera. Na calą restaurację bylo 3 przyborniki z solą, pieprzemi oliwą. Wode można było kupić tylko w barze, 0,5 l za 1 euro. Zaoszczędzono też na lunch-boksach przy wyjeżdzie z hotelu, mimo zgłoszenia wieczorem, o 5-jrano na recepcji było pusto, pojechaliśmy na lotnisko bez wody. Klimatyzacja nie działała nigdy, mimo temperatury na zewnątrz pohad 33' !Punktualność też nie jest mocną stroną tej restauracji: 10-15 minut opóżnienia to nic. Do pokoju pretenzji nie ma - czysty, codziennie sprzątany, ręczniki wymieniane regularnie, klimatyzacja diała, czajnik też, duży balkon z wygodnymi meblami i widokiem na morze. Jednak 4 wieszaczki w szafie zdecydowanie zamało na 2 osoby, na prośbę administracja nie zareagowała. W łazience nie ma żadnego wieszaka, szlafroki i wilgotne ręczniki nie ma gdzie zostawić. W dzień przyjazdu w łazience odpadł uchwyt kranu, został w ręku przy spróbie wziąć pryśnic. Po 2-ch godzinach od zgłoszenia usterki, dziewczyna na recepcji z radosnym uśmiechem powiedziała, że wszystko już działa. Jednak przy ostrożnym dotknięciu, uchwyt znów odpadł na podłogę. Niestety, tak i zostało do końca naszego pobytu w tej "perełcę Albańskiej Riviery". Na prośbę wymienić euro na leki, recepcjonistka z uśmiechem prosi podejść "later" za 2 lub 3 godziny, a potem znów z uśmiechem odpowiada, że "luck of money". Niestety, na rezydentkę Rainbow absolutnie nie warto liczyć, jest obojętna do prośb i skarg. Pytanie: 1) W jaki sposób Rainbow wykalkulował cenę pobytu w Regina Blu? 2) Dlaczego Rainbow podaje, że to jest hotel 5-gwiazdkowy, skoro na ścianie widnieje 4 gwiazdki? 3) Czy działalność hotelu i restauracji była kiedykolwiek kontrolowana przez kwalifikowanych audytorów, a nie tylko przez Pani Rezydent?
2.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Niech Państwa nie zmylą piękne fotografie hotelu.Hotel posiada dwa standardy 5 gwiazdek tzw. superior i 2 gwiazdki dla części gości.Nawet jeśli biuro podróży ma wykupione pokoje w standardzie 5 * to recepcja za zgodą managera zakwateruje Państwa w pokoju z widokiem na skarpę,lub w pokoju bez balkonu czy tarasu, przed remontem, z łazienką z lat 80-tych. Gości wprowadza się do niewysprzątanego pokoju z niezmienioną pościelą, niesprawną klimatyzacją, bez zagwarantowanego w umowie czajnika. Nawet interwencja biura podróży nie zmienia decyzji recepcji i managera hotelu. Pomimo wniesionej opłaty za pokój 5* wakacje będą w standardzie 2*. Nie polecamy tego hotelu. Teresa, Elżbieta i Beata