Opinie o Villa Palma

Kategoria lokalna: 4

4.7/6
(120 opinii)
Atrakcje dla dzieci
2.4
Obsługa hotelowa
5.3
Plaża
5.4
Pokój
4.7
Położenie i okolica
4.7
Rezydent
4.7
Sport i rozrywka
3.5
Wyżywienie
4.3

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    8

    hotel przy plaży dla mało wymagających

    Tomasz 06.07.2018 | Termin pobytu: czerwiec 2018

    Hotel położony w części turystycznej, ok. 30 min jazdy autobusem od centrum Durres, po remoncie i przebudowie. Dobre 3*, ale na pewno nie 4 !

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    36

    Wrażenia z pobytu we wrześniu 2017

    zizi 28.09.2017 | Termin pobytu: maj 2018

    Na wstępie: to nie jest hotel 4-gwiazdkowy według standardów europejskich - najwyżej 3 gwiazdki lub jeszcze mniej. Pokój 2-osobowy, nieduży z małą łazienką, słabo wyposażoną - mała kabina prysznicowa, słabe oświetlenie (tylko górne światło), brak półek na kosmetyki i wystarczającej liczby wieszaków. Wymieniane ręczniki - mokre.Duży balkon ale uwaga: w internetowej ofercie Rainbow w opisie pokoju podano "pokój z widokiem na morze". W praktyce jest to tylko boczny widok na morze (o czym brak informacji) a z drugiej strony widok na ruchliwą dwupasmową drogę nadbrzeżną z torem kolejowym na poboczu a od frontu widać następny hotel. Zgodnie z wyjaśnieniami rezydentki niektóre pokoje mają pełny widok na morze i wtedy w ofercie określane są jako "pokój - widok na morze" i za to jest dopłata ale takiej opcji do wyboru nie było. To chyba takie celowe , niezbyt ładne działanie marketingowe. Nie było także pełnej informacji o usytuowaniu stąd rozczarowanie otrzymanym pokojem - oczekiwaliśmy pełnego widoku na morze i plażę.Rekomenduję, przed zakupem wycieczki zażądać precyzyjnego, pełnego i jednoznacznego opisu pokoju - najlepiej uzyskać pisemne potwierdzenie warunków (np. e-mail).Pokoje nie były codziennie sprzątane - opróżniany był tylko kosz na śmieci . Chociaż ogólnie w hotelu było czysto.Wyżywienie niesmaczne i monotonne i bardzo niewiele owoców . Ani razu nie było np. winogron, brzoskwiń, gruszek, śliwek itp. zwykle kawałki arbuza a czasami melony i jabłka, mimo, że sezon na owoce w pełni. Napoje z dystrybutora rozwodnione (soki, piwo) lub wręcz leci tylko woda.Wybór i jakość potraw ulegała zdecydowanej poprawie tylko wtedy, gdy w hotelu nocowała objazdówka czeska (przypadek?). All inclusive bardzo ograniczone i ogranicza się tylko do 4 lokalnych napojów alkoholowych (winiak, raki, białe i czerwone wino z kartonów) i kilku soków.Manager nieuprzejmy i personel też nie wykazuje szczególnej uprzejmości w stosunku do gości. Komunikacja z obsługą hotelową utrudniona ze względu na bardzo słabą (lub zerową) znajomość jakiegokolwiek języka obcego.Basen mały - bardzo rzadko wykorzystywany przez gości. Plaża długa, szeroka i w miarę czysta. Piasek drobny, beżowo-szary i płytkie łatwo dostępne, ciepłe morze. Na plaży hotelowej dostępne parasole z materacami ale hotel nie zapewnia ręczników nawet odpłatnie.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Vila Palma

    Przemysław, Gliwice 03.07.2019

    Hotel 4* Vila Palma trochę mnie zawiódł, jak i biuro podróży Rainbow. O ile pokoje bardzo czyste, jedzenie świeże, to jest na prawdę bardzo dużo minusów: w umowie z biurem podróży Rainbow mamy napisane, że hotel ma 25 pokoi rozmieszczonych na 5 kondygnacjach. UWAGA: w rzeczywistości pięter jest 7 i na pewno nie ma 25 pokoi tylko co najmniej 40. Jedna winda... porażka, Jedzenie jednostajne... co z tego że dobre, po tygodniu nie chce się jeść non stop na śniadanie odtłuszczonej parówki. Alkohol w barze All Inclusive rozwodniony... rozumiem to, bo niektórzy nie znają umiaru, ale bez przesady... Wieczory: przy muzyce na żywo super !!! natomiast gdy nie było zespołu to mam wrażenie że obsługa chce uszczęśliwić "polskich Januszy" puszczając polskie disco polo... żenada.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    2019.06

    Anna, Poznań 01.07.2019

    Mały kameralny hotel tuż przy drodze tzw.wewnętrzej i oddzielonej od niej betonową przegrodą autostradą, z którą graniczą tory kolejowe - więc duży hałas zwłaszcza w nocy.Wyposażenie to łóżko( wygodne) i biurko z 1 szufladką i miejscem na lodówkę , szafa i niziutki stolik- wsio. Malutki basen. Przkąski są przez ok pół godziny 17:17:30.pokrojone owoce i ciasteczka. Obsługa jednak bardzo miła, z kilkoma można porozumieć się po polsku ( po angielsku mówi większość).Monotonia posiłków aż mdli- tydzień jeszcze , ale 2 trudno znieść.Brak jaichkolwiek udogodnień dla dzieci- żadnego basenu czy placyku zabaw, bo przed hotelem ulica a za - plaża, więc nie ma gdzie zrobić.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Może być!

    Arleta, Grzegorzew 09.09.2019

    Hotel mały, nie zasługujący na cztery gwiazdki. Pokój nadszarpnięty zębem czasu. Zastanawialiśmy się nad złożeniem reklamacji: połamane i podniszczone elementy w pokoju i w łazience. Telewizji brak. Basen malutki, bez leżaków. All inclusive tylko w jednym barze, nad basenem, czynne do 22.00 i ani minuty dłużej. Na plus zaliczamy plażę i obsługę. Jedzenie smaczne, ale to nie to samo co w dużych hotelach. Z owoców arbuz, melon i śliwki. To wszystko.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    wypoczynek w Albanii

    Daniela, Lubomin 26.07.2019

    opinie wystawiam po raz 3 ale z uwagi na niska ocenę nie publikujecie jej. Dlatego nie będę się rozpisywać bo i tak nie zobaczy to światła dziennego. Niespodziewalam się takiej nie rzetelnosci. Na szczescie sa inne strony gdzie mogę podzielić się swoimi wrażeniami i inne biura z którymi zamierzam podróżować.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    rezerwacja

    Malgorzata Danuta, Warszawa 22.06.2018 | Termin pobytu: maj 2018

    Rezerwowałam jako jedna z pierwszych we wrześniu 2017r. Prosząc o pokój z widokiem na morze na wyższym niż pierwsze piętro ale nie ostatnie!!!!!! . Informowałam jak niejednokrotnie korzystając z Państwa biura że będę podróżowała z niepełnosprawnym synem oraz że sama jestem po operacji ortopedycznej kolana. Pokój od biura otrzymałam na 7 piętrze z widokiem i ogromnym hałasem od ruchliwej bardzo ulicy.!!!!!!!!. Po wielu prośbach i płaczu. Menadżer ulitował się i zamienił na 6 piętro z częściowym widokiem na morze a 3/4 na hałaśliwą ulicę .Przez pierwszy tydzień mieliśmy cały czas remont balkonu co wiązało się z kurzem i bałaganem. Przez całe dwa tygodnie spaliśmy dusząc się przy zamkniętym oknie ale i tak hałas z ulicy było słychać.Klimatyzator umieszczony tuż nad głowami warczał oraz powodował zamrażanie nas więc go wyłaczaliśmy na noc.Nadmieniam że były rodziny ,które nie dopłacały do pokoju z widokiem na morze a go otrzymały.Były rodziny ,które rezerwoały inny hotel a dostały w naszym z widokiem na morze. Jesteśmy bardzo zawiedzeni, że wpełni nie mogliśmy się cieszyć z naszego wypoczynku

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Nie polecam

    Leonarda, Lublin 13.07.2019

    Korzystałam z usług tego hotelu w okresie 12-19.06.2019r. Hotel był 4 gwiazdkowy, a tymczasem pokój, który zajmowałam razem z mężem miał zagrzybione 2 ściany. Zagrzybienie początkowo było niewielkie, mało widoczne. Jednak powiększało się z dnia na dzień. Zaczął łuszczyć się i odpadać tynk. W pokoju śmierdziało pomimo wietrzenia. W ostatnim dniu pobytu zrobiłam zdjęcia, które okazałam menagerowi hotelu. Przeprosił mnie za niedogodność, ale to mnie nie zadowoliło, dlatego złożyłam złożyć reklamację do biura podróży Rainbow.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    wypoczynek w Albanii

    Daniela, Lubomin 19.07.2019

    dodaje opinie po raz drugi ponieważ biuro nie spieszy się z jej publikacją choć są już opinie z lipca 2019.. Holel vila palma bardzo słaby , monotonne jedzenie z PR?uwagą parówek pod każdą postacią. Brak wyboru ciast i owoców. Bar All czynny do 22.00 a potem płatne trzy rodzaje alkoholi bez drinków. Teren hotelu to bar i basen. Pokoje ladne odpowiednio umeblowane . Woda raz zimna a raz gorącą a raz brak . Kapiel była prawie niemożliwa . Obsługa bardzo miła grzeczna i uczynią ale sprzątanie pokoju to już nie pochwalę. Polegało na wyrzuceniu śmieci. Hotel zasługuje na 2*.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    parówkowy hotel

    Daniela, Lubomin 01.07.2019

    Hotel malutki z malutkim basenem czysty zadbany z bardzo miła obsługą i fatalnym jedzeniem. Drugim minusem brak możliwości kapieli pod prysznicem gdzie niskie ciśnienie powodowało że raz leciała zimna woda raz wrzątek a raz nic i tak na przemian podczas każdej kapieli. zastanawiające było to że nad umywalką nie było takiego problemu. pokoje sprzatane niedbale , nie wymieniane reczniki albo brak jednego kompletu. Hotel w którym przewaga jest osób 70 plus , życie toczy się monotonne z monotonnym nieprzyprawionym jedzeniem. Nie polecam

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem