Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel zdominowany przez Hiszpanów i zorganizowany dla Hiszpanów. Sympatyczne miasteczko Roquetas, z długą nadbrzeżną promenadą. Ładna piaszczysta i długa plaża. Ogólnie miejsce dobre na tygodniowy urlop, chociaż standard hotelu niezadowalający.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel bardzo słaby. Jedzenie monotonne i nie smaczne.brak animacji dla dzieci, uciążliwe muchy na basenach leżaki zajęte już od samego rana już nawet ni przy pełnym obłożeniu. Pokoje sprzątane codziennie alkohole też są ok. Jednakże hotel stary a restauracja tak i jak jedzenie bardzo słabe mięsa bez smaku niedopieczone. Jak za taką cenę w sierpniu to na pewno się nie oplaca. Niepolecam 😐
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wycieczkę "Andaluzja dla wygodnych" wykupiłem kilka dni przed wylotem ze względu na jej niską cenę i to chyba jedyna dobra informacja odnośnie tej wycieczki. Sama nazwa wycieczki powinna moim zdaniem brzmieć "Andaluzja dla niewybrednych" ,bo jeśli komuś podoba się wszystko co pokażą za granicą to ok. Ja z biurem "Rainbow" byłem 44 raz więc mam rozeznanie co mogłem zobaczyć w porównaniu z tą wycieczką gdzie indziej. Zdaje sobie sprawę, że Andaluzja, to jeden z regionów Hiszpanii i pokazano to co było tam do pokazania, tylko trzeba było to pokazać trochę w innej formie.
2.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
1) Hotel raczej średni. Natomiast dobrze, że mieliśmy możliwość spożywać jednego posiłku w hotelu PlayaSol, ponieważ w restauracji hotelu Playalinda była przytłaczająca atmosfera. Generalnie sam pobyt był w porządku. 2) Byłam zaskoczona, kiedy zadzwoniłam do Pani rezydentki, aby upewnić się co do miejsca zbiórki przed wycieczką (ponieważ autokar, który miał nas zabrać - troszkę się spóźnił), Pani zaczęła niemiło odpowiadać. 3) Natomiast jeśli chodzi o lot to niemiło wspominam. Lot z Warszawy do Almerii był opóźniony ok 1h. Ponadto klimatyzacja została włączona dopiero (jak wylądowaliśmy w Almerii (podczas wstawania z miejsc), a lot trwał 3,5-4h i przez ten czas było bardzo duszno w samolocie. 4) Lot z Almerii do Warszawy również nie należał do udanych. Przed wejściem na pokład samolotu, obsługa lotniska zmieniła nam miejsca siedzące, za które zapłaciliśmy przy wykupienia wycieczki. Zmiana miejsc siedzących (ponoć) spowodowana była błędem systemu, który wystąpił u innych osób i my otrzymaliśmy niedogodne miejsca. Dzięki wykupieniu miejsc mieliśmy siedzieć obok siebie oraz jedno miejsce miało być przy oknie. Niestety przy miejscach, które zostały nam narzucone, non stop chodziły osoby do łazienki, śmierdziało oraz dodatkowo stewardessy non stop szukały czegoś i ruszały fotelem oraz przeciskały się między moim ramieniem, a bufetem na kółkach. Chciałabym podkreślić, że wykupiliśmy miejsca siedzące, aby siedzieć obok siebie oraz mieć dostęp do okna.
2.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Jak na hotel 4 gwiazdkowy to obiekt posiada bardzo skromne wyposazenie. Brak klubu fitness, internet tylko w lobby i to bezplatny przez 1h dziennie. Z gastronomii korzystaliśmy tylko na śniadania (bo nie mielismy innego wyjscia). Kolacje jedlismy w sąsiednim hotelu Playasol, bo w naszym serwowano pół surowe mięso.
2.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel zdecydowanie powinien przejść remont łózka zużyte maksymalnie sprężyny wbijają sie w ciało . Klimatyzacja działa na zasadzie nawiewu powietrza bardzo słabo chłodzi filtr w przedpokoju brudny pewnie pamieta początki hotelu .Pokój sprzątany codziennie ogólnie jest czysto .W 2019 byłem w hotelu PALYA SOL zdecydowanie lepsze warunki pobytu hotele są sąsiadami .Jedzenie monotonne ale smaczne
1.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Mimo wyboru hotelu Playalinda wraz z rodzina zostalismy przekierowani do hotelu Payasol. Przyznaje ze w samej ofercie istnieje wzmianka o mozliwosci przekwaterowania jednakze w biurze podrozy gdzie dokonywalismy zakupu nikt nas o tym nie poinformowal. Musze zaznaczyc ze warunki pokojow zamiennych odbiegaja od proponowanych w hotelu Playalinda. Zamiast pokoju ok. 28m2 otrzymalismy pokoj niespelna 20m2. Mimo zgloszenie tego faktu rezydentce nie otrzymalismy zadnej pomocy ze strony biura . Ponadto inni uczestnicy rowniez zglaszali skargi na warunki zakwaterowania i jedyne z czym sie spotkali to sugestia rezydentki o zlozenie reklamacji.