Opinie klientów o Guillem

5.3 /6
20 
opinii
Obsługa hotelu
5.5
Pokój
5.2
Położenie i okolica
5.2
Położenie wzgl. stoków i wyciągów
5.0
Rezydent
4.6
Teren narciarski w okolicy
5.7
Wyposażenie strefy wellness
5.2
Wyżywienie
5.0
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

6.0/6

Iwona, Lublin 23.02.2017
Termin pobytu: luty 2017

Zadowolona i usatysfakcjonowana

Hotel polecam dla każdego, zarówno dla par, jak i rodzin i singli. W hotelu jest bardzo klimatyczne pomieszczenie kominkowe z wydzieloną częścią dla dzieci, z częścią kanapową i częścią brydżową. Zatem po szaleństwach na śniegu jest gdzie wypocząć

6.0/6

Magdalena, Kraków 18.02.2020

superancko

Wyjazd cudowny!! Hotel - świetny. Chcemy tam poprostu wrócić. Pyszne, różnorodne jedzenie. Super strefa spa. Czysto i porządnie. Stoki- wspaniałe. Fajna pilotka Pani Monika. Kobieta pełna energii,właściwą osoba na właściwym miesjcu:) polecam:)

6.0/6

Daniel, Rumia 10.02.2017
Termin pobytu: styczeń 2017

Super ośrodek i bardzo dobry hotel!!

Hotel Guillem zasługuje na 4*!! W całości wyremontowane pokoje, duże, czyste codziennie sprzątane ( codzienna wymiana ręczników, 2 razy w tygodniu pościel ). Bardzo profesjonalni i pomocni pracownicy recepcji oraz Pani Menager. Zawsze uśmiechnięci oraz służący pomocą kelnerzy. Śniadanie w formie obfitego bufetu, kolacja wybór menu ( wszystkie dania wystawione na pokazowym stoliku – super pomysł!! ) każdy mógł najeść się do syta. Duża różnorodność dań, od dań wegetariańskich, różnego rodzaju zupy, sałatki przez pieczenie wieprzowe, grillowane ryby, bardzo dobrze przyrządzone owoce morza !!! ( krewetki, kalmary czy mątwa!! ) grillowane ryby, baranina oraz typowe dania kuchni katalońskiej. Woda do kolacji 1 litr 2 euro, piwo małe 3 euro. Raz nie zdążyliśmy na kolację do hotelu, znajomi którzy zostali zamówili nam kolację która czekała na nas w pokoju po przyjeździe. Narciarnia ( bezpłatna, kaucja nie wymagana ) w garażu, niektórym przeszkadzał brak suszarek do butów, jak dla mnie nie były konieczne. Wyjście z narciarni dość stromym podjazdem z garażu. Duża strefa SPA, basen o głębokości ok. 1,20 z jednej strony do 2 metrów z drugiej. Leżaki, 2 jacuzzi oraz 2 sauny ( sucha i parowa ), cała strefa dobrze urządzona, bardzo czysta, codziennie można było pobrać dowolną ilość ręczników na osobę ( bez konieczności płacenia kaucji o której była informacja w ofercie ) . Transport Skubisem do gondoli w Encamp ok. 1,5 – 2 minuty, przystanek 100 metrów od hotelu ( przejście przez skwer ). Autobus do stolicy Andory również z przystanku 100m od hotelu ( rozkład jazdy w recepcji ) bilet kosztował ok. 1,5 euro w 1 stronę, taksówka z hotelu do stolicy 10 euro. Autobusy liniowe które przewoziły narciarzy pomiędzy dolnymi stacjami ( Soldeu, El Tarter ) płatne dodatkowo ok. 3 euro. Ceny w sklepach porównywalne lub nieco droższe od cen w Polsce. Alkohole ( strefa wolnocłowa ) w bardzo niskich cenach: wino od ok. 2 euro, whisky 1 litr od ok. 4 euro, wódka w butelce 1,5 litra od ok., 4,5 euro. Markowe alkohole również dużo tańsze niż w Polsce. Supermarket 100m od hotelu. Trasy narciarskie w regionie Grandvalira ( ok. 200 km ) bardzo dobrze przygotowane, w tygodniu bardzo mało narciarzy w weekend dużo narciarzy z Francji i Hiszpanii aczkolwiek kolejek nie było ( raz czekaliśmy kilka minut ). Karnet można nabyć w hotelowej recepcji ( 1 dzień ok. 50 euro, 5 dni ok. 210 euro, 6 dni ok. 250 euro ). Trasy głównie czerwone, raczej dla osób dobrze jeżdżących, można było się wyszaleć, znajomi którzy jeździli słabiej początkowo byli przerażeni dość dużymi spadkami na niektórych trasach które łączyły poszczególne sektory regionu. Hotel oraz ośrodek oceniam bardzo bobrze z plusem!!! Niestety dość długi transfer z lotniska w Barcelonie oraz nocne przeloty linią Wizz air są mały minusem. Minusem jest również Pani rezydentka Pani Weronika. Niechętna w udzielaniu pomocy, chcąc sprzedać jak najwięcej karnetów w autokarze przekazała niekompletne informację. Pani była nie zorientowana w sprawach narciarskich, otwartych tras itp. Bardzo pomocna obsługa recepcji odpowiadała na każde pytania i udzielała wszelkich informacji więc brak kompetencji u Pani Weroniki nie przeszkodził nam w radości z pobytu w Andorze! Polecam ten hotel oraz tą destynację – jest to na pewno jeden z najlepszych okręgów narciarskich Europy i na pewno tu jeszcze kiedyś wrócimy!!

6.0/6

Robert, Warszawa 26.02.2020

Narty w pełnym słońcu

Wspaniały rodzinnie prowadzony hotel ze znakomitym wyżywieniem. Pokój bardzo przestronny. Bardzo miła obsługa. Rewelacyjna pogoda i świetny teren narciarski.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem