Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz
5.0/6
Anna Zofia, KRAKÓW 27.03.2018 Termin pobytu: marzec 2018
Bardzo dobry hotel w centrum Andory
Bardzo ładny, elegancki hotel dosłownie 5 minut drogi od głównej ulicy w Andorze. Obsługa miła i pomocna, lecz nie wszyscy mówili po angielsku wystarczająco dobrze, żeby się dogadać i gdybym nie znała podstaw hiszpańskiego byłoby ciężko. Pokoje bardzo przestronne i czyste, jedzenie BARDZO dobre i bardzo duży wybór, najlepsza kawa jaką zdarzyło mi się pić w hotelu. Hotel ma dobrze wyposażoną siłownię i strefę wellness, a także narciarnie. Natomiast dużym minusem jest brak skibusa- jeszcze nigdy nie spotkałam się z tym, abym podczas wyjazdu narciarskiego musiała korzystać z komunikacji miejskiej i za to duży minus (ale przystanek po drugiej stronie ulicy). Hotel znajduje się ok. 20 minut drogi autobusem od stacji narciarskiej więc dosyć daleko, ale za to wieczorem jest co robić i gdzie pójść na spacer, bo jest się w stolicy. Ogólnie bardzo polecam!
5.0/6
JERZY, OLSZTYN 19.03.2024 Termin pobytu: marzec 2024
Fajna wyprawa
Hotel godny polecenia. Czysto, codziennie sprzątany i wymiana ręczników. Problemem były 3 obiadokolacje w pizzerii, na 6 obiadokolacji i jedna podana do pokoju na zimno. Jeżeli ktoś jedzie na narty to do ośrodka narciarskiego można dojechać tylko autobusem miejskim a nie skibusem. W autobusie miejskim trzeba samemu ładować sprzęt narciarski do bagażnika autobusu i potem go wyciągać a częstotliwość ich jazdy- niezbyt często.