Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Bardzo miła i pomocna obsługa hotelu. Pokój czysty, codziennie sprzątany. Ręczniki wymieniane na życzenie. Zmieniana pościel w ciągu tygodniowego pobytu. Śniadanie w formie szwedzkiego stołu, ze świeżymi produktami (pieczywo, wędlina, sery żółte, inne lokalne). Obiadokolacje bardzo smaczne i urozmaicone, pierwsze i drugie do wyboru plus deser, z wodą bez ograniczeń i butelką wina do stolika. Bardzo sympatyczna, wesoła i operatywna obsługa w restauracji. Lokalizacja hotelu też dobra, skibus i autobus tuż przy hotelu. Blisko do stolicy, gdzie można zrobić fajne zakupy czy zrelaksować się w kompleksie basenowym Caldea. Serdecznie polecamy
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Od mojego poprzedniego pobytu hotel się nieco rozbudował. Nadal jest miły, spokojny, czysty, cichy, jedzenie dobre, choć śniadania nieco monotonne. Lokalizacja dobra, skibus blisko, sklepy też. Mnie więcej nie trzeba. Jestem zadowolony.
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wyjazd narciarski z biurem Rainbow pierwszy raz . Dotychczas jeżdziliśmy z biurami typowo narciarskimi lub indywidualnie przez wiele lat po całej Europie. Wg moich doświadczeń uważam wyjazd na narty z biurem Rainbow do Andory za bardzo udany . Jedyna uwaga na przyszłość aby w ofertach wyjazdu na narty zamieszać aktualny cennik skipasów na dany sezon.
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel miły. Pokoje małe, ale w nich tylko spaliśmy. Jedzenie: śniadania do znudzenie monotonne, obiadokolacje smaczne. Dojazd na stoki wygodny. Stoków masa. Oznakowanie stoków beznadziejne. Przed wyjazdem duzo nerwów, bo informacja z Biura Podróży karygodna.