Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz
3.0/6
JAN ALEKSANDER, LUBLIN 06.10.2017 Termin pobytu: sierpień 2017
Nie potrzebny rezydent na Bali
Hotel średniej klasy. Poza piękną architekturą i ogrodem nie oferuje nic specjalnego. Bardzo słabe posiłki codziennie to samo. Gdyby nie omlety nie byłoby co jeść. W restauracji ceny kosmiczne kilka razy wyższe aniżeli w mieście. Personel bardzo miły zwłaszcza sprzątający pokoje. Nie wiem dlaczego Rainbow zatrudnia rezydenta na Bali. Pani Kinga załatwia tylko własne interesy nie zajmując sie wczasowiczami.W hotelu nie było żadnej informacji dla grupy. Brak książki z informacjami i bieżących ogłoszeń. Zapytana dlaczego nie ma informacji w odpowiadała w sposób lekceważący i bezczelny. Pani Kinga interesowała się tylko wycieczkami fakultatywnymi, które były dwukrotnie droższe od propozycji miejscowych biur. Od ponad 20 lat jeżdzę na wycieczki i wypoczynek z różnymi biurami podróży także z Rainbow ale z tak nieodpowiedzialną i bezczelną osobą sie nie spotkałem.
3.0/6
PIOTR, WARSZAWA 05.02.2019
Hotel Wina
Generalnie wiele zosytało już powiedziane. Obok hotelu jest budowa prowadzona 24h/doba. Należy od razu na recepcji prosić pokoje w skrzydle nie sąsiadującym z placem budowy. W pokojach od strony budowy hałas słychać przez całą noc. Poza tym hotel jest wystarczający. Bardzo miła obsługa. Wszędzie blisko. Do słynnej ulicy Legion kawałek - lepiej wziąć taxi.
3.0/6
KONRAD, GDANSK 10.06.2022
Hotel w fazie rozruchu po Covid
Po ponad dwóch latach zastoju hotel powoli rozpoczyna swoją działalność. Okres postoju hotelu widać w znacznym stopniu po jego stanie. Jednakże pokoje przeznaczone dla turystów są systematycznie przygotowywane do ich eksploatacji. Baseny są w świetnym stanie ,woda czysta i można przyjemnie popływać. Brak pełnego obłożenia w hotelu robi go miłym ,cichym a położenie w centrum miasta i bardzo blisko plaży daje mu dodatkowe atuty. Ujawniające się wady pokoi są w miarę możliwości likwidowane a w obecnych warunkach nie ma problemu z zamianą na inny pokój. Wszystkie oceny tego hotelu wynikają z dwuletniego postoju i zamknięcia. Biorąc powyższe pod uwagę hotel świetnie nadaje się na bazę wypadową do innych części Bali.
3.0/6
Marzena I Agata 04.01.2024 Termin pobytu: grudzień 2023
Wina Holiday
Hotel Wina piękny ogród i fajnie wnętrza ogólnodostępne. Pokoje z kilkoma minusami np. male łazienki do remontu, Nie polecamy tego hotelu jeśli chce się zwiedzać Bali. Dojazd do hotelu w ciągłych korkach (2 km w 2,5 h) i przy bardzo ruchliwym deptaku. Śniadania monotonne.