Obiekt
Pokoje
W hotelu znajdują się pokoje typu studio i apartamenty z 1 sypialnią.
- Studio- dla maksymalnie 3 osób, z łazienką (wanna/prysznic), z telefonem, TVsat (płatna), sejf (płatny ok. 12 EUR/tydzień), małym aneksem kuchennym (lodówka, kuchenka elektryczna i mkrofalowa), tarasem lub balkonem.
- Apartament AP1 -dla maksymalnie 4 osób, z oddzielną sypialnią, pozostałe wyposażenie jak przy opisie studio.
Wszystkie pokoje usytuowane poniżej poziomu ulicy.
Łóżeczko dla dziecka do 2 lat gratis.
Kategoria lokalna
**
Strona www
Wyżywienie
All Inclusive: śniadania (8:00-10:30), lunche (13:00-15:00) i obiadokolacje (18:00-21:00) w formie bufetu. W godzinach popołudniowych dostępne przekąski i lody. Napoje bezalkoholowe i lokalne napoje alkoholowe (piwo, wino, sangria, gin, whisky) w godzinach 10:00-23:00.
Program sportowy i animacyjny
Hotel zapewnia codzienne animacje dla dzieci i dorosłych.
Odpłatnie: salon gier video, tenis stołowy, sauna, rowery, bilard.
Dodatkowe informacje
Świadczenia
Ceny podane w PLN obejmują: bilet lotniczy, zakwaterowanie - 7 lub 14 rozpoczętych dób hotelowych, wyżywienie (zgodnie z ofertą), transfery, opiekę polskojęzycznego rezydenta, podatek VAT, obowiązkowe ubezpieczenie (KL i NNW, bagażu, ubezpieczenia od chorób przewlekłych TU EUROPA SA), opłaty lotniskowe i paliwowe.
Cena nie zawiera: dodatkowego ubezpieczenia, wycieczek fakultatywnych, posiłków innych niż wymienione w opisie wyżywienia przy każdym z hoteli, napojów do posiłków jeśli w opisie hoteli nie podano inaczej oraz innych wydatków osobistych.
Ceny podane w katalogu dotyczą osób dorosłych przy zakwaterowaniu w pokojach 2-osobowych typu standard.
Aktualne ceny dostępne w punktach sprzedaży lub na stronie www.beefree.pl
Hotel, ze względu na lokalizację w centrum caleta de Fuste, polecamy wszystkim tym, którzy pragną korzystać z licznych miejscowych rozrywek i pobliskiej plaży. Budżetowa propozycja dla mniej wymagających Klientów.
Ceny podane w PLN obejmują: bilet lotniczy, zakwaterowanie - 7 lub 14 rozpoczętych dób hotelowych, wyżywienie (zgodnie z ofertą), transfery, opiekę polskojęzycznego rezydenta, podatek VAT, obowiązkowe ubezpieczenie (KL i NNW, bagażu, ubezpieczenia od chorób przewlekłych TU EUROPA SA), opłaty lotniskowe i paliwowe.
Cena nie zawiera: dodatkowego ubezpieczenia, wycieczek fakultatywnych, posiłków innych niż wymienione w opisie wyżywienia przy każdym z hoteli, napojów do posiłków jeśli w opisie hoteli nie podano inaczej oraz innych wydatków osobistych.
Ceny podane w katalogu dotyczą osób dorosłych przy zakwaterowaniu w pokojach 2-osobowych typu standard.
Aktualne ceny dostępne w punktach sprzedaży lub na stronie www.beefree.pl
Kompleks hotelowy położony w samym centrum Caleta de Fuste. Do piasczystej plaży ok. 500 m. W centrum kurortu bary, restauracje i sklepy. Do lotniska w Puerto del Rosario ok. 8 km.
Mapa
Recepcja 24 - godz., lobby, restauracja, snack bar, taras słoneczny z basenem i brodzikiem (w basenach słodka woda), z leżakami oraz parasolami, jacuzzi (tylko dla dorosłych). Stanowiska internetowe i wi-fi w lobby (za opłatą ok 3 Eur/godz). Hotel nie zapewnia ręczników basenowych. Na plaży leżaki i parasole płatne ok. 6 EUR/os.
Obiekt
Wyżywienie
Program sportowy i animacyjny
Atrakcje regionu
Inne hotele w regionie
Dodatkowe informacje
Bagaż
rejestrowany i podręczny
Transfer
lotnisko-hotel-lotnisko
Ubezpieczenie
podstawowe
Opieka
rezydenta
Oferta nie jest obecnie w sprzedaży
1.0/6
Helena, Piotrkow Trybunalski 15.05.2015
Zle
Recepcja przydzieliła nam pokój , gdzie jedyne okno wychodziło na wysokie kamienne mury. Było tylko widać skrawek nieba między murem a wyżej położonym balkonem.Można to porównać do katakumby,grobowca.Rezydentka u której szukałam pomocy stwierdziła, że mam najtańszy hotel i pokój jaki wykupiłam. Arogancja i lekceważenie owej Pani rezydentki wobec nas i mojej prośby aby pojęła w sprawie pokoju zasługuje na najdalej posuniętą krytykę. To dziewczę upokorzyło nas,70 letnich turystów którzy od lat jesteśmy klientami Rainbow. Od Was otrzymałam potwierdzenie, że mam otrzymać pokój na wysokim parterze. Interwencyjna rozmowa telefoniczna z rezydentką kosztowała mnie 430 zł. Kto mi je zwróci? Było dużo wolnych pokoi na każdej kondygnacji.Za zmianę pokoju zażądano dopłaty.Z poparciem rezydentki potraktowano nas jak ludzi gorszej kategorii. Myślę, że zmienię biuro turystyczne. Proszę o podjęcie działań w celu zwrotu kosztów interwencji telefonicznej u waszej rezydentki. Bowiem powinna przyjechać do aparthotelu i na miejscu rozwiązać problem , kierując się dobrem Waszych klientów,szacunkiem do wieku .Dziękuję czekam na odpowiedż. Helena Piórkowska-Gorzkiewicz Pobyt 19-26 IV/15