Opinie o Al Nabila Grand Makadi

Kategoria lokalna: 5

3.4/6
(11 opinii)
Atrakcje dla dzieci
3.0
Obsługa hotelowa
3.4
Plaża
4.9
Pokój
3.4
Położenie i okolica
4.0
Rezydent
3.6
Sport i rozrywka
2.6
Wyżywienie
3.3

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    6.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    13

    Pierwsze wakacje w Egipcie

    Krygier, Żychlin 11.06.2014

    Pięknie położony hotel w malowniczej zatoce Morza Czerwonego. Obsługa pomocna. Pobyt minął nam niezwykle przyjemnie. Jedzenie dość monotonne, ale nie ma tragedii. Najeść się można. Basen nie za specjalny, ale za to bardzo blisko piękna piaszczysta plaża z darmowymi leżakami, więc nie ma na co narzekać. Rezydent miły i pomocny. Polecam wycieczkę do centrum Hurghady oraz do Luksoru i Karnaku. Piękne zabytki i oczywiście Dolina Królów. Pozdrawiam naszego przewodnika na wycieczkach- Imada.

    6.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    uwielbiam hotel al nabila

    danuta mirowska 11.06.2015

    al nabila to nasz /moj i meza/ulubiony hotel. w egipcie bylismy 15 razy a w samej al nabili 5 razy. to chyba mowi samo za siebie.poprzednio nigdy nie bylismy 2 razy w tym samym hotelu. odkad odkrylismy al nabile nawet nie szukamy innego hotelu w egipcie. TO JEST NASZE MIEJSCE NA ZIEMI!

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    pobyt wypoczynkowy

    Mieczysław Lisek 28.01.2016

    Co prawda hotel daleko od centrum Hurghady ale pozostałe atrybuty spełniają oczekiwania nawet najbardziej wymagających klientów. Przepiękna rafa koralowa, duże, przestronne pokoje, od drugiego piętra z widokiem na morze, w restauracji głównej dobra organizacja formuły all, jedzenie smaczne i wystarczająco ilościowo do wyboru do koloru. Byliśmy w tym hotelu dwa tygodnie którebędziemy dugo wspominać. Polecamy

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    9

    Wspaniałe wakacje

    danuta mirowska 01.06.2015

    Jesteśmy zdziwieni poprzednimi niepochlebnymi opiniami. Do tego hotelu pojechaliśmy po raz kolejny i nigdy nie byliśmy rozczarowani pobytem. Głównym atutem jest przepiękna rafa koralowa do snurklingu. Plaża z łagodnym, piaszczystym wejściem do morza. Obsługa zawsze miła i pomocna mimo że nie jesteśmy biegli w angielskim. Pokoje czyste i codziennie sprzątane, pościel zmieniana raz w tygodniu, ręczniki - codziennie. Posiłki urozmaicone, bardzo smaczne, dania lokalne i europejskie (wspaniałe makarony!), bary sałatkowe pełne, owoce przy każdym posiłku. Jeśli chodzi o niechcianych lokatorów (owady) w pokojach to są one na całym świecie, wystarczy po prostu zachować podstawowe zasady higieny. Rezydent nie na miejscu ale natychmiast przyjeżdża jeśli jest potrzebny.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    6

    szalu nie ma

    Dark 25.07.2014

    bardzo dużo Egipcjan(bo na arabow sie obrazaja:)rosjanie przy nich to arystokracja na stołówce czeka sie na: talerze, stolik, kubki i szklanki.Dojazd z bungalowów gdziekolwiek graniczy z cudem araby jezdza ty chodzisz a prawie kilometr pod gore w upale:).normalna pipidowka nie ma bankomatu sklepy cena razy 4 jak Hurghada to minusy.Teraz plusy - plaża plaża ,plaża piaszczysta z rafa ryby kolorowe wielkosci karpi 5metrow od brzegu prawa lewa strona zatoki rafa srodek piaseczek co mozna chciec zjazdzalnie sa i fajne tłuste Egipcjanki też sa:)jedzenie po 2 tygodniach sie nudzi ale nie było złe ,woda do picia w butelkach co dzien w barze przy mostkach free ,bankomat nie istnieje w okolicy -ogolnie fajnie

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    6

    ogółem pobyt wspominam dobrze

    Małgorzata, Nowy Sącz 29.08.2014

    Złe godziny zakwaterowania przyjazd do hotelu o godz 8 rano zakwaterowanie o 14 . Założono nam opaski po godzinie 10 czyli po śniadaniu, oczekiwanie na pokój w lobby na sofie 6 godzin. Bardzo dużo arabów i rosjan mała ilość polaków . Brak klimatyzacji na stołówce . Bardzo piękne morze z rafą koralową przy brzegu przepiękna zatoka z plażą rekompensują wszystkie niedoskonałości tego hotelu.

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    10

    Ocena...

    Dawid, Toruń 15.10.2014

    Biuro podróży oceniam dobrze ale rainbow powinien obniżyć swój ranking dotyczący gwiazdek. W ofercie przydałoby się zdjęcie standardowego pokoju, żeby nie było nieporozumień.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    9

    Zdecydowanie odradzam.

    Ola 08.08.2014

    Hotel koszmarny. Dodam tylko, że byłam już na wakacjach w Egipcie i wiem jak może być czysto, miło i przyjemnie. W Al Nabila Grand Makadi jest zupełnie odwrotnie. Pokoje są brudne, zamieszkałe przez mrówki, karaluchy i jaszczurki, pościel i ręczniki pozostawiają wiele do życzenia. W miejscu spożywania posiłków - nazwę to tak, bo restauracją, to miejsce na pewno nie jest - brakuje talerzy, szklanki są brudne i wyszczerbione, kiedy pan smaży omlety na śniadanie jest siwo od dymu i śmierdzi spalenizną. Obsługa bardzo nieprzyjemna. Jeśli masz ochotę na owoce, trzeba je kupić w barze przy plaży.

    1.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    8

    Nie polecam hotelu Al Nabila Grand Makadi

    Urszula 09.08.2014

    W hotelu jest zwyczajnie brudno, brudno wokół hotelu, brudno na stołówce, brudno w barach. Codziennie jedliśmy na brudnym stole, który wcześniej "upolowaliśmy", bo za bardzo nie było miejsca, czekaliśmy zawsze na sztućce. Jedzenie jest niesmaczne, codziennie to samo. Obsługa nie jest zbyt przyjaźnie nastawiona na gości. Zostaliśmy zakwaterowani do bungalowów (jak zresztą inni Polacy przyjeżdżający za pośrednictwem Rainbow Tours), pomimo że w umowie mieliśmy zapisane zakwaterowanie w budynku głównym. Rezydentka nie zajęła w tej sprawie żadnego stanowiska - powiedziała abyśmy się cieszyli, że w ogóle trafiliśmy do tego hotelu, który zamówiliśmy - my wybraliśmy hotel, a nie bungalowy. W bungalowach brud i robactwo. Dotychczas sądziłam, że Rainbow Tours jest gwarancją jakości - po tym wyjeździe już tak nie sądzę.

    1.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    15

    Zdecydowanie odradzam- pobyt w tym hotelu to szkoła przetrwania

    Beata z rodziną 05.08.2014

    Nigdy więcej!!! Ten hotel powinien być wycofany z oferty. Wszędzie smród, brud, robactwo. Człowiek nie myśli o wypoczynku, tylko o szybkim powrocie do domu. Fatalny stan sanitarny całego obiektu, w tym restauracji hotelowej.Ludzie od pierwszego dnia pobytu chorują. Posiłki kiepskie, brak urozmaicenia,czasem wręcz nie ma co wybrać. Owoce to tam rarytas, trzeba mieć szczęście, aby je dostać. Obsługa skandaliczna, nie przejmuje się prośbami i uwagami turystów, Polaków. Nie jesteśmy tam mile widziani. Hotel zaniedbany, źle zarządzany.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem