Kategoria lokalna 5
4.0/6
No właśnie, GDYBY..... Hotel przepiękny, w dobrej lokalizacji, blisko od lotniska, w pokojach czysto, obsługa miła ale niestety bardzo zawiedliśmy sie na jedzeniu, po prostu koszmar :-(( Nie dość, że restauracja bardzo mała, wybór dań żaden, to jeszcze ciągle czegoś brakowało i trzeba było czekać aż będzie nowa dostawa. Nie wiem co dla kogo jest ważne ale ja uważam, że za prawie 10 tys złotych to mogę wymagać w miarę smacznego jedzenia i nie mówię tu o ilosciach. Nie należę do pokroju "typowego polaka", który uważa, że w hotelach powinno sie przed nim rozwijać czerwony dywan ale wiele razy byłam w Egipcie i nigdy nie trafiliśmy na tak koszmarne wyżywienie. Mamy porównania z innych hoteli, np z hotelu o takim samym standardzie Jaz Aquamarine gdzie jedzenie, wybór i ciągła dostępność potraw to po prostu BAJKA. I właśnie dlatego po dwóch dniach przenieśliśmy się do Jaz-u gdzie tak jak poprzednim razem było cudownie. Hotel Pickalbatros Palace jest na prawdę super pod warunkiem, że codzienne menu to liść sałaty i woda.
Rzezimiech - 24.08.2016
11/15 uznało opinię za pomocną
4.0/6
Hotel dobry, raczej max 4 *, wyżywienie dobre - brak owoców. Na stołówce tłok, brak miejsc aby usiąść. Ze strony biura RAINBOW brak zainteresowania, po interwencji otrzymaliśmy plan hotelu, niedoinformowani byliśmy odnośnie restauracji i innych dostępnych w all udogodnień jak np kolacje w restauracji meksykańskiej. bardzo dużo białorusinów, serbów, rumunów, rosjan, ukrainców - towarzystwo krzykliwe, często pijane
MALGORZATA, DUSZNIKI - 30.06.2021
3/5 uznało opinię za pomocną
3.5/6
Sam hotel OK. Natomiast Rainbow skrócił nam pobyt o jeden dzień. Planowany Pobyt od 30-05. do 06.06.2019 w wylotem około 23.00 Natomiast w dniu 6.06. o godz. 6.15 dowiadujemy się że mamy 15 minut na spakowanie bo wyjazd na lotnisko będzie o 7.00. Rezydent nie mówiący po polsku. Po okazaniu skierowania i tłumaczeniu że mamy czas skreślił nam ten termin. Ta sytuacja dotyczyła około 100 osób. Już nigdy nie skorzystamy z usług tego biura.
RYSZARD, PILA - 01.07.2019
5/8 uznało opinię za pomocną
2.5/6
ośrodek wygląda jak auto typu premium które lata świetności już dawno ma za sobą. Wcześniej byłem w innym hotelu 5* Marsa Alam i Albatros Palace wypada dość blado na jego tle. Przed wylotem Rainbow zapewniał o dostępności wycieczek do Kairu, natomiast na miejscu usłyszałem, że niestety jest odwrotnie.
Mariusz, Kraków - 22.06.2017 | Termin pobytu: maj 2017
36/49 uznało opinię za pomocną