Kategoria lokalna 5
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Fajne baseny, czyste i przestronne pokoje, świetna obsługa dużo zajęć także dla dorosłych, słabe jedzenie.
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel bardzo duży, robiący niesamowite wrażenie wystrojem wnętrza w lobby oraz niesamowitymi basenami.
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel w pelni zasluguje na 5*.Jedyny mankament (ale to juz jest wina B.P. Rainbow) pomomo ze w tym hotelu jest tak duzo Polakow jedyny kanal w TV jest TV Polonia, oraz EZO!!!!! To skandal gdzie innych kanalow jest po 3 a nawet 4 w kazdym innym jezyku.Na dodatek przez 2dni nawet TV Polonia nie byla mozliwosc jej ogladania, dopiero po interwencji mojej w recepcji usterka byla usunieta. Rosjanie, niemcy, wlosi , francuzi maja swoje kanaly Tv i to naprawde dobre(nawet filomew) a Polak jak zawsze po macoszemu, niech sie cieszy , ze ma nawet taki glupawy bo tego Ezo to nawet nie biore pod uwage..Poza tym wszystko na dobrym poziomie.Dobre ubezpieczenia jakie posiada Biuro Rainbow w przypadku jakikolwiek dolegliwosci pokrywaja calosc ubezpieczenia ,sa dostepni 24 na dobe. To jest super !!!
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wyjazd oceniamy ogólnie nieźle. Kuchnia nie zachwycała, ale śniadania na prawdę dawały radę. Kurort zadbany, aczkolwiek pokoje pozostawiają wiele do życzenia. Duży wybór zjeżdżalni urozmaicał pobyt całej rodzinie. Brakowało ciekawych animacji, wieczorem w hotelu praktycznie nic się nie działo. Pogoda w listopadzie na szczęście nie zawiodła. Czy wrócimy do Jaz Aquamarine? - raczej nie, byliśmy w ciekawszych miejscach