Kategoria lokalna: 5
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
6.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
W czasie tego pobytu w Hurghadzie, w Jaz Aquamarine, czułam się jak w raju i bardzo bym chciała tam wrócić. Każdemu polecam ten hotel, czy rodzinom z dziećmi (mnóstwo atrakcji dla dzieci, aż im zazdrościłam), czy też młodym ludziom. Kompleks świetnych basenów, piękna plaża, wspaniałe zjeżdżalnie wodne. Jestem dostć wymagającą osobą i w przeszłości w hotelach w jakich byłam , zawsze mogłam coś znaleść , co mi nei pasowało- ale nie tutaj. Następnym razem również wybiore oferte z Jaz Hotel Group.
6.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Krótko? - wszystko co najlepsze. Obsługa - kompetentna, miła, chętna do pomocy. Pokój - czysty i funkcjonalny. Łazienka - rewelacja. Łóżko - wygodne i duże. 16 basenów dostępnych dla wszystkich od godzin porannych do zachodu słońca, czyli do godz. 18.30 + 3 kompleksy zjeżdżalni. czysta, piaszczysta plaża z łagodnym zejściem do płytkiej zatoki. Ponad to place zabaw dla mniejszych dzieci, boisko do siatkówki plażowej, jakuzi, sauna, siłownia, salon odnowy biologicznej oferujący min. masaże, pedicure, manicure i inne zabiegi upiększające, siłownia, sauna, własne sklepy, 4 restauracje serwujące kuchnie z różnych zakątków świata, sala gier i 2 stanowiska gdzie można grać w gry na konsolach (X-BOX 360), własna sala teatralna, stół do tenisa stołowego. Zapewne nie wymieniłem wszystkich atrakcji, ale mimo 12 dni pobytu nie byłem w stanie zapoznać się ze wszystkim co ten hotel oferuje. Posiłki więcej niż dobre, urozmaicone i podane w formie szwedzkiego stołu.
6.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Polecam dla każdego, który chce odpocząć od pandemicznego szaleństwa. Wspaniały wypoczynek, w kwietniu były jeszcze podgrzewane baseny pomimo pięknej pogody. Jedzenie troszkę monotonne i ciężkie, rafa przy samym hotelu nie zachwyciła mnie ale mimo wszystko wypoczynek, obsługa hotelu, czystość i atmosfera na najwyższym poziomie!
6.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Bylismy w tym hotelu 21.11.2021.Hotel duzy,czysty z mega dobra sympatyczna i profesjonalna obsługa:)Duza ilosc basenów w tym 2 podgrzewane.Smaczne posiłki,dosc zróznicowane.Polecam hotel i daje spokojnie 5 gwiazdek:):):)
6.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Bardzo ladny hotel, zadbany, czysty i widac że zadbano o konfort gości. Sa strefy rozrywki podzielone wiec każdy znajdzie cos dla siebie. Mozna czuc sie bezpiecznie i bardzo komfortowo. Szczerze polecam i zachęcam
6.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
super, polecam.
6.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Pobyt w hotel Jazz Aquamarine będę wspominać bardzo przyjemnie, miło i na 100% tam wrócę. Jedzenie - ilość i różnorodność przeogromna, a co najważniejsze - kiedy jedliśmy jedzenie hotelowe - wszytsko było z naszymi żołądkami w porządku - problem się pojawiał - ilekroć zjedliśmy cokolwiek poza hotelem (np. na statku przy okazji nurkowania, w wiosce nubijskiej czy w centrum hurgady) Pokoje - duże, komfortowe i co najważniejsze - czyste Personek, kelnerzy - wszyscy byli bardzo mili i pomocni - kelnerzy - widząc, że drink/woda w szklance się kończy sami przychodzili i pytali się czy podać coś jeszcze :) Dla niektórych osób wadą hotelu jest płytkie morze (woda do kolan) przy hotelowej plaży, natomiast dla mnie jest to niewątpliwa zaleta - można oczywiście w obuwiu ochronnym przejść się w głąb morza (co jest rzadkością) ale możan też bez obaw popływać sobie na materacu :) Jeszcze raz brdzo polecam ten chotel :)))
6.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Fantastyczny i czysty hotel. Super obsługa i jedzenie. Baseny, zjezdzalnie, drinki, palmy- czego chcieć więcej. I cudowna pogoda.
6.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Ośrodek Jaz Aquamarine mogę uczciwie polecić, świetnie położony, pomimo barrzovduzej ilości pokoi nie odczuwa się natłoku ludzi. Wielki plus za strefę relaksu, gdzie nie puszczana jest głośna muzyka i nie ma atrakcji rozrywkowych , więc można dość spokojnie nacieszyć się słońcem, odpoczynkiem przy basenach. Teren bardzo rozległy, ciekawy. Świetne, urozmaicone i bardzo smaczne dania ! - to drugi duży plus! Wieczory urozmaicone występami, dobre drinki i Sheesha. Ze sportu- przygotowane pole do siatkówki. Za minus uważam dość starą łazienkę, i częściowo pokój, która zdecydowanie powinna być odremontowana. Plaża nie zachwyca. Z samego pobytu byłam bardzo zadowolona.
6.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wg mnie najlepszy, ze znanych mi, hotel w Hurghadzie. Nastawiony w 100% na gości, hotel prowadzi wspaniała politykę personalną, czego wynikiem jest pozytywny stosunek wszystkich pracowników, a najważniejsze jest to postawa nie wymuszona. Nie jest to również postawa roszczeniowa co ma miejsce (niestety) w wielu hotelach. Dbałość o czystość i stan techniczny widoczny jest na każdym kroku i o każdej porze, od rana do późnego wieczoru. Pracownicy sami wyłapują usterki i je naprawiają. Brawo. Niespotykanym, nawet w czasie pandemii, jest wyjątkowa dbałość o higienę; wszędzie jest niezliczona ilość podajników środków dezynfekujących, pracownicy chodzą w maskach i sami używają środków dezynfekujących, kilkakrotnie byłem świadkiem dezynfekcji leżaków bezpośrednio po zwolnieniu ich przez gości. Czymś niespotykanym, nie tylko w Egipcie, jest ilość ratowników przy basenach i zjeżdżalniach oraz Ich wyposażenie w sprzęt pierwszej pomocy. Brawo. W hotelu nie widziałem jednorazowych plastików, co świadczy o dbałości o środowisko i ekologiczne nastawienie. Musze pochwalić szefa kuchni i cały jej personel: Jedzenie różnorodne, wszystko jest ciepłe smaczne, uzupełniane na bieżąco. Na pochwałę zasługują pracownicy barów: drinki i koktajle są bardzo dobre, mają podobny smak we wszystkich barach co świadczy o stosowaniu jednolitych receptur. Wyjątkowe i godne pochwały. TAK NAPRAWDĘ TO NIE MA ELEMENTU KTÓRY MOŻNA POPRAWIĆ WYSTARCZY UTRZYMAĆ STANDARDY. TAK TRZYMAJCIE. Jesteście pierwszym hotelem do którego jeszcze przyjadę.