Kategoria lokalna 5
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Po przylocie zostaliśmy poinformowani, że hotel który zabookowaliśmy jest przepełniony i zostaliśmy odesłali do Jaz Aquamarine. Hotel o znacznie lepszym standardzie. Jedzenie w hotelu spowodowało u mnie zakażenie pokarmowe (wymioty,biegunka), z racji że byłam uziemiona w pokoju 2 ostatnie dni pobytu, hotel nie chciał wziąć żadnej odpowiedzialności za niedbalstwo kuchni w myciu świeżych owoców i warzyw. Chcieli dodatkowej opłaty za posiłki "sick meals", trzeba było się wykłócać o swoje prawo. Wykwaterowanie miało być o 12:00 podczas gdy lot był o 4:00 rano kolejnego dnia, nie wiem jak to sobie wyobrażali, w dodatku będąc w 6 miesiącu ciąży i z zatruciem pokarmowym. Hotel wymagał opłaty za late check-out - skandal. Z racji powyższego, obsługa recepcji oraz zarządcy zmian/hotelu zasługują na doświadczenie tego samego co nam zgotowali. Z tego powodu wrażenie słabe, wyjechałam z lekką traumą, mimo przyjemnego początku wycieczki. "Prawdziwy hotel poznaje się biedzie"
2.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Bardzo mieszane uczucie co do hotelu. Na plus bardzo miła obsługa hotelu, pomocna, pokoje codziennie sprzątane, czystość też w porządku i na tym kończą się plusy. Samo rozczarowanie zaczęło się na lotnisku, tylko z biura rainbow nie było możliwości wykupienia szybkiej wizy, rezydent (raczej Egipcjanin bo po polsku ledwo go mozna było zrozumiec) kierował do ogólnej kolejki, z innych biur coral, tui, itaka, że wszystkich była możliwość wykupienia wizy w krótszej kolejce za dopłatą symbolicznych 3 dolarów. W efekcie pierwszy raz walizki czekały na nas a nie na odwrót.. Natepnie po wyjściu z lotniska brak rezydentów z rainbow dopiero przy stoisku autobusowym ledwo znaleźliśmy odpowiedni autokar. Na miejscu brak kontaktu z rezydentem, jedynie oferta wycieczki na spotkaniu a później kontakt w innej sprawie - brak odpowiedzi na whats upie, nieodbieranie połączeń, nawet brak odczytania wiadomości. Kolacja sylwestrowa bez szału, posiłek trzeba było zjeść w około godzinę bo później już zaczynali sprzątać stoliki (dopłata za osobę za kolację ok 1000 złotych więc spodziewaliśmy się czegoś więcej). Juz podczas kolacji Mąż zaczął źle się czuć - klątwa faraona, wymioty, biegunka, pomimo uważana na owoce i napoje, więc impreza Sylwestrowa skończyła się nam o godzinie 21. W nocy Synek również wymiotował, biegunka, najgorszy był brak kontaktu - na infolinii ubezpieczyciela tu Europa nikt nie odpowiadał! Połączenie WiFi do tu Europa w ogóle nie działało, za kontakt telefoniczny i sam sygnał, że nikt nie odbiera nabilo nam 60 złotych a w efekcie i tak zero pomocy. Powrót - autokar spóźniony 30 minut, zero informacji, zero kontaktu z rezydentem, obecny w autokarze rezydent nie mówił po polsku. W porównaniu do innego hotelu w Egipcie - Titanic Royal, gdzie byliśmy kilka lat temu na świętach a którego obecnie oferta znacznie tańsza od hotelu Jaz, ten wypada słabo zarówno pod względem warunków higieny jedzenia jak i imprez typu sylwester/swieta. Sam brak kontaktu w sytuacji awaryjnej jest niedopuszczalny, więcej tam nie pojedziemy ze względu na zatrucia i zupełny brak organizacji że strony rezydentów w tym miejscu. Po raz pierwszy spotkaliśmy się z taką sytuacją.
1.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Pobyt do dupy jedzenie koszmarne obsługa kiepska na każdym kroku wyłudzanie pieniędzy na sile wmawianie ze się cis wzięło z mini barku choć było wzięte nie to co liczą i wogole najgorszy wyjazd do egiptu
1.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
O ile sam hotel jest przyzwoity pod względem czystości czy wyżywienia o tyle na koniec spotkała nas przykra niespodzianka. W dniu wyjazdu, przy zdawaniu pokoju w recepcji nakazano nam zapłacić 9 USD za konsumpcję z mini baru (jedno piwo i paczka ciastek), KTÓREJ NIE BYŁO. Perfidnie wmawiano nam, ze korzystaliśmy z mini baru gdy nic takiego nie miało miejsca. Mieliśmy all inclusive więc korzystanie z płatnego, drogiego baru byłoby bez sensu. Nie mieliśmy nawet cennika w pokoju więc tym bardziej w ciemno nie skorzystalibyśmy z niczego co zawierał mini bar. Niby starali się to wyjaśnić i musieliśmy czekać, ale w tym czasie nic się nie działo. Dobrze wiedzieli, ze nie mamy czasu na wyjaśnianie sytuacji bo przed hotelem czekał już na nas autobus z transferem na lotnisko, przez co zmuszeni byliśmy zapłacić za nic. Nie chodzi o same pieniądze, ale o sytuację, w której nas postawiono. Zostaliśmy naciągnięci i czujemy się niejako okradzeni.