Opinie o Long Beach Resort (ex. Hilton Long Beach)

Kategoria lokalna 4

4.9/6
(138 opinii)
Atrakcje dla dzieci
5.0
Obsługa hotelowa
5.2
Plaża
5.2
Pokój
4.8
Położenie i okolica
5.1
Rezydent
5.1
Sport i rozrywka
5.0
Wyżywienie
4.7

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    14

    Duży kompleks z plażą

    Michal Piekarczyk 28.03.2014

    Pierwszy nasz pobyt w Hurgadzie. Hotel jak hotel, ale nie wiedzieliśmy że pierwszy dominujący język to będzie Rosyjski- około 95% nacji, następnie Polski i w niewielkiej ilości pozostałe. Hotel duży przestronny, z dużą ilością basenów połączonych. Obsługa zwraca się do ciebie po rosyjsku, dystkoteki z rosyjską muzyką i rosyjskim alkoholowym klimatem. Nasz pobyt ograniczył się do noclegu, gdyż wybraliśmy wszystkie wycieczki fakultatywne, wiec każdego dnia było coś innego poza hotelem. W każdym pokoju jest klimatyzacja oddzielna, w pokojach w miarę czysto, codziennie sprzątane. Kuchnia monotonna, nic nowego, każdego dnia spodziewasz się podobnego baru. W tygodniu wieczory z kuchnią tematyczną, np Włoska, Europejska, Egipska. Bardzo dużo nagadywaczy na wycieczki, przeważnie prywatne firmy, chodzą i zaczepiają podczas pobytu na leżakach wokół basenu. Plaża z ubitym piasekiem, parasolami i leżakiami, daleko do rafy.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    opinia

    ZUZANNA, ZORY 08.08.2024 | Termin pobytu: sierpień 2024

    ogólnie wszystko okej jedzenie w porządku obsługa miła położenie super ! lecz jest jedno ale skoro na spotkaniu z Panią rezydent dostaliśmy informację że, w dzień wyjazdu dostaniemy prowiant to liczyliśmy na to. Niestety przeszliśmy się smakiem.Przyjeżdżając do recepcji 08.08 o 3.20 na recepcji nie dostaliśmy prowiantu, nikt nie wiedział o co mi chodzi i tak właśnie skończyliśmy w autokarze bez jedzenia, picia … dla mnie duży minus , bo reszta osób z innych hotelu posiadali takie torebeczki a ja musiałam wszystko kupić na lotnisku.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    8

    Wrzesień 2014

    Michał 26.09.2014

    Dużo basenów, łatwo znaleźć leżak dla siebie. Kompleks bardzo duży, dzięki czemu nie ma tłoku. Goście to głównie Rosjanie. Sporo także Arabów.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    moja ocena

    Piotr, Bydgoszcz 09.08.2014

    3+

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem