Opinie o Sea Gull

Kategoria lokalna: 4

4.9/6
(305 opinii)
Atrakcje dla dzieci
5.1
Obsługa hotelowa
5.1
Plaża
5.2
Pokój
4.6
Położenie i okolica
5.6
Rezydent
4.8
Sport i rozrywka
4.9
Wyżywienie
4.7
Zweryfikowane treści - Opinie pochodzą od Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
pani z lornetka
Dowiedz się, co sądzą inni
Nowość AI

Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    Pobyt w SeaGull

    ADAM, Węgrzce 11.11.2021 | Tagi: 46-55 lat, w parze

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Sea Gull 2019

    BOŻENA, PŁOCK 23.06.2019 | Tagi: 56-65 lat, w parze

    Hotel dla ludzi lubiących gwar, i tłumy gości..

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    7

    Sea Gull - hotel w Hurghadzie

    Andrzej, Kuźnia Raciborska 17.04.2023 | Termin pobytu: marzec 2023 | Tagi: powyżej 65 lat, w parze

    Hotel SEA GULL w Hurghadzie lata swojej świetności ma już dawno za sobą! Wymaga szybko gruntownego remontu. Zwłaszcza pokoje i łazienki są już mocno zniszczone . Poza tym, w przydzielonym nam pokoju wentylacja i urządzenia techniczne były tak głośne, że zmuszeni byliśmy do jego zamiany bo nie można było zasnąć. Wyżywienie było bardzo monotonne, codziennie serwowano to samo. Całkowity brak świeżych owoców oprócz sałatki owocowej. Obsługa miła i uczynna zwłaszcza za bakszysz. Jedyna zaleta tego hotelu to jego położenie w centrum starej Hurghady.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Fajnie ale…

    Jakub, Poznań 01.08.2024 | Termin pobytu: lipiec 2024 | Tagi: do 25 lat, ze znajomymi

    W dzień przyjazdu otrzymaliśmy pokój ,,niby najlepszy,, po wejściu do pokoju odrazu wróciliśmy na recepcję z prośbą o zmianę pokoju. Mieliśmy dostać pokój z balkonem/tarasem. Za to otrzymaliśmy pokój w którym było ciemno i nie zbyt czysto, sufit w łazience był tak nieprzyjemnie wyglądający że nawet nie chcieliśmy się tam kąpać. Okno w pokoju wychodziło na wspólną część gdzie każdy mógł wejrzeć nam do okna przez co cały czas było zakryte, tarasu ani balkonu nie mieliśmy również mieliśmy wyjście z pokoju na korytarz na którym stały krzesła…. Po 2 dniach proszenia w końcu udało się dostać nowy pokój ale by to osiągnąć musieliśmy wynieść się z swojego i oddać klucze żeby po powrocie z wycieczki otrzymać nowy. Po przyjeździe Pan w recepcji powiedział nam, że nie ma żadnych wolnych pokoi. Gdy mu powiedzieliśmy że nie mamy pokoju bo oddaliśmy klucz, magicznie znalazł się pokój w nowej części który otrzymaliśmy. W nowej części pokoje super, ładne nowe i zadbane zaopatrzenie. Jedyny minus to klimatyzacja która kiepsko chłodziła. Jesli chodzi o hotel to jest bardzo duży i usytuowany w dobrym miejscu. Hotel był sprzątany codziennie i panował ład. Jedzenie było naprawdę bardzo dobre, trochę gorzej z drinkami i alkoholem kiepskiej jakości. Była możliwość zagrania w bilarda tenisa oraz było dużo różnych fajnych interakcji z osobami. Myślę że hotel jest fajnym miejscem na wypoczynek tylko i wyłącznie jeśli ma się pokój w nowej wyremontowanej części.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Hotel w centrum i to na tyle.

    Agnieszka, Łódź 07.08.2022 | Tagi: 46-55 lat, z rodziną

    Plus to centrum,dosyć dobre jedzenie, choć bez fajerwerków. Pokoje z podwyższonym standardzie bez zarzutu.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Potęga południa

    Andrzej, Gródek 19.03.2025 | Termin pobytu: listopad 2024 | Tagi: 46-55 lat, z rodziną

    Wyjazd sam w sobie ok. Rejs statkiem super, rezydent super, program super, ale... Do płaciliśmy do pokoju z super widokiem na morze, dostaliśmy widok na krzaki i stary walący się budynek. Po przyjeździe oczywiście zareklamowalismy ta sytuacja, na co dostaliśmy odpowiedź z Rainbow, że zieleń też jest piękna. I to raczej był już ostatni wyjazd z tym biurem

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    32

    wrzesień 2018

    Wiola i Łukasz 15.09.2018 | Termin pobytu: wrzesień 2018 | Tagi: 26-35 lat, w parze

    Witamy wszystkich zastanawiających sie nad hotlem Sea Gull. ODRADZAMY. Na wstępie chcieliśmy dodać, że byliśmy w kilku miejscach w hotelech 4*, ale w Egipcie był to nasz pierwszy raz, jednak z opowiadań znajomych spodziwaliśmy się naładować baterie w warunkach nieuwłaczających ludziom. Zacznę od pozytywów ponieważ jest ich mniej. Piękne otoczenie hotelu - dopieszczne każde źdzbło trawy. Blisko centrum tylko trzeba uważać na tych ... bo tylko patrzą jakby to oszukać turystę, jednak nie uważamy żeby namawilani bardziej niż w Turcji. Zakupy polecamy zrobić tylko w centrum Cleopatra. Piękna Marina i Cherry Street. Plaże malutkie - ale są. Na "lepszej" plaży koło restauracji tematycznych leżaki trzeba zająć przed godz. 8. Na plażach można kupić świeże skoki i kawę mrożoną za 1$. Animatorzy stawali na rzęsach żeby umilić turystom pobyt. Animacje od godz. 10 do 23. Muzyka na żywo 20-22. Teraz te gorsze strony. Pokój tragedia! Meble miały chyba ze 30 lat. Łazienka płakać się chciało. Oczywiście musieliśmy zmienić pokój bo wanna była okropna. Widok mimo prośby ze strony biura na dachy. Obsługa miła oczywiście bo za to co należy do ich obowiązków cały czas wyciąga ręce po dolary. Jedzenie przyzowite ale bieda jeżeli chodzi o owoce. Sezon na owoce był bo można było wszedzie kupić owoce. Rezydenta najbardziej interesowało żeby sprzedać wycieczki a nie powymieniać pokoje. Na koniec na lotnisku 4 razy prześwietlony bagaż, 5 razy kontrola paszportów, 3 razy macanko i oczywiście opóźnienie wylotu. Pobyt w tym hotelu skutecznie zniechęcił nas do podróżowania w tym kierunku. HOTEL OCENIAMY NA 2*. Rainbow wstydź się za taki hotel.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Niska jakość

    Małgorzata, Warszawa 18.09.2024 | Termin pobytu: wrzesień 2024 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    Najpierw przydzielono nam 2 obskurne pokoje w starej części hotelu. Żal patrzeć! Po naszym sprzeciwie otrzymaliśmy 2 pokoje w wyremontowanej części. Standard na 3 gwiazdki. Ogólnie hotel stary i zniszczony. Sprzęty w hotelowych barach buczą i wyją (nie da się siedzieć blisko). Jedzenie w restauracjach monotonne, a przede wszystkim bardzo miernej jakości. Barmani dolewają wody do dystrybutorów z sokami na oczach wszystkich gości. Brak majonezu i przypraw, zamiast masła tylko margaryna, dżem figowy tylko w sklepach! Tylko kelnerzy, ogrodnicy i panowie sprzątający bardzo mili , uprzejmi i uwijający się jak mróweczki. Hotelu nie polecamy nikomu za te pieniądze.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Przeczytaj i sam/a oceń

    Michał 17.06.2024 | Termin pobytu: czerwiec 2024 | Tagi: 26-35 lat, z rodziną

    Kompleks składa się z 2 hoteli. "Stary" i "nowy". Nocowaliśmy w "nowym" hotelu (2 dorosłych + 2 dzieci). Standard pokoju był adekwatny do hoteli 3*. Kupując wczasy dopłaciliśmy do pokoju rodzinnego, jednak otrzymaliśmy standardowy. Jadąc z dziećmi warto upewnić się czy w pokoju jest wystarczająca ilość łóżek - zameldowanie mieliśmy o 4 nad ranem i była 2 łóżka (dwuosobowe i jednoosobowe). Klimatyzacja działa w sposób zerojedynkowy - mimo, że w pokoju znajduje się panel do regulacji to nie ma on wpływu na temperaturę (w nocy robiło się za zimno od klimatyzacji). Aquapark wygląda jak na prezentowanych zdjęciach. Niestety nie ma klubu dla dzieci mimo, że w opisach występuje taka informacja (obecnie są tam murale do robienia zdjęć). Animacje dla dorosłych odbywają się jedynie na plaży (w morzu), brak animacji przy basenach. Bary dostępne są w hotelu, przy restauracjach, przy basenach oraz na plaży. Niestety w żadnym barze nie jest dostępne menu. Jeżeli nie lubujesz się w drinkach typu whiskey+cola, gin+tonic albo wódka+coś to możesz mieć problem ze znalezieniem czegoś dla siebie. Kawa z ekspresu dostępna jest jedynie w lobby, w pozostałych barach dostępna jest kawa rozpuszczalna w słoiku (należy samodzielnie przyrządzić napój). Hotel nie oferuje soków, a wyłącznie napoje (prawdopodobnie przygotowywane z granulek a nie z soku zagęszczonego). Brak soft drinków dla dzieci. Jeżeli masz wylot wieczorem lub w nocy to pamiętaj, że opaskę należy oddać przy wymeldowaniu (czyli o 12) - bez opaski można korzystać z infrastruktury hotelowej, jednak problem pojawia się przy posiłkach i korzystaniu z barów. Przedłużenie doby hotelowej - do 18 (40$), do 22 (70$) - pod warunkiem, że hotel będzie miał miejsca. Podczas naszego pobytu nie było możliwości przedłużenia doby hotelowej. Pobyt 6-13 czerwca.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Nasz pobyt w Sea Gull

    ANITA, Kobiernice 06.06.2024 | Termin pobytu: maj 2024 | Tagi: 46-55 lat, w parze

    Standard hotelu oceniamy na 4 z minusem. Początkowo przydzielono nam pokój nr 150, w starej nieremontowanej części - wrażenia negatywne. Z pomocą rezydenta i tu bardzo dziękujemy, udało nam się pokój zamienić na 328. Jeżeli chodzi o czystość to w pokoju i łazience oceniamy na 5, niestety w pozostałej części na 3- zniszczone kanapy, brudne podłogi w lobby. Baseny czyste, otoczenie budynu również czyste. Jadąc do Sea Gull trzeba wziąć pod uwagę, że prawie wszyscy goście hotelu to Rosjanie, co niestety łączy się z takim a nie innym ich zachowaniem w częściach wspólnych hotelu, w szczególności na basenach i stołówce- przepychanie się, głośne zachowanie, nie mówiąc o kulturze jedzenia. Bardzo nas raziło również to, że na jednym z basenów w części Resort, gdzie nie było infrastruktury dla dzieci typu zjeżdżalnie (tam uciekaliśmy przed gwarem dzieciaków, które użytkowaly baseny w części Club), odbywała się nauka pływania dzieci Muzułmanów - przymusowo, pomimo płaczu maluchów. Myślę, że nie jest to odpowiednie miejsce do takich lekcji. Wczasowicze szukają przecież odpoczynku, a nie wrzasków trenera i płaczu dzieciaków, które wpychane były przez matki do basenu. Hotel w centrum miasta więc można wyjść zarówno w ciągu dnia, jak i wieczorem do przeróżnych sklepików i to oceniam na plus. Plaże hotelowe malutkie, żwirkowo-piaskowe, bez rafy i rybek. Był to mój 7 pobyt w Egipcie więc mogę stwierdzić, że nie wróciłabym już do tego hotelu. Dla nas zbyt głośny i mając na uwadze ilość gości i narodowość hotel jest umiejscowiony na zbyt małym terenie aby w nim odpocząć i zrelaksować się.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem