Kategoria lokalna 4
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
W hotelu tym byłam po raz siódmy. Ostatni raz w 2019 roku we wrześniu. Wybierając go teraz miałam więc orientację na co się piszę, ale nie spodziewałam się że tak bardzo zmienia się na gorsze. Niewątpliwie największym atutem hotelu jest lokalizacja. W samym centrum Hurghady, blisko różnych atrakcji, nowoczesnego centrum handlowego oraz urokliwej Mariny. Dalej czar pryska... Nie będę pisać o pokojach które są przed lub po remoncie, nie będę oceniać jedzenia, ponieważ są to oceny subiektywne. Dla mnie bardzo uboga oferta. Wspomnę tylko że po przyjeździe do hotelu w nocy zostawieni sami sobie otrzymaliśmy pokój który nawet na te nazwę nie zasługuje. Ogólnie wrażenie było takie jakby przed chwilą ktoś w pośpiechu wyszedł... Znam ten hotel, ale nawet nie myslałam, że takie pokoje tam można oferowac turystom RAINBOW...brudne mokre reczniki, niezmieniona pościel, śmieci i pełno różnych innych nieczystości. Łazienka..no cóż wejść do takiego czegoś i stąpać po podłodze pełnej włosów żeby zobaczyć obsikane WC...słabo trochę.. Nie wiem co to było,...skąd ten pokój stary, zniszczony,, ruina po prostu, w jakimś dziwnym zaułku za restauracją...Może to za karę, że o jeden raz za dużo w tym hotelu. Nowy pokój dostaliśmy dopiero w południe następnego dnia. Nie dosyć że z 11 dni pobytu przez przedziwne godziny wylotu straciliśmy PEŁNE dwie doby pobytu to sytuacja z pokojem spowodowala kolejne godziny niepotrzebnych nerwów i stresu, ponieważ od 4 w nocy do momentu wymiany pokoju siedzieliśmy na krzesełkach tarasowych:)) Dodam tylko jeszcze ze wyjeżdżając z hotelu o 0.45, czyli tracąc kolejne godziny ... tylko my z tego hotelu nie mieliśmy zapewnionych zestawów śniadaniowych na podróż. To akurat pewnie najmniejszy problem może ale fakt jest faktem... Gdyby nie pozytywne nastawienie do życia to powinnam uznać pobyt za katastrofę
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
jeśli miala bym opisać pobyt w hotelu to : +plaża, dwie plaże- bardzo na plus. pracownicy plaży naprawdę na wysokim poziomie. +dużo stolików w restauracjach, jedzenie też ok, typowe hotelowe. +obsługa w hotelu bardzo pomocna. +sprzątający jak najbardziej na plus. - w pokoju który mieliśmy, łazienka naprawdę obrzydliwa, stara, zaniedbana i zużyta. - prosiłam o łóżeczko dla niemowlaka, składając rezerwację. potem na miejscu w hotelu prosiłam 3 razy.. gdyby nie mój znajomy egipcjanin, który interweniował w tej sprawie z zewnątrz.. nie doczekała bym się na łóżeczko. - przez dwie noce pracownicy kuchni, byli bardzo głośno. nie dało się spać. kiedy interweniowałam w recepcji, owszem poszla tam ochrona, faktycznie zrobiło się cicho.. ale tylko na 10 minut.. potem bylo jeszcze gorzej.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Pokoje rodzinne to jedna porażka - wysoko i brudno, lepiej kupić zwykły pokój ale i tak się trzeba nachodzić. Na 2+2 dali 2-osobowy pokój bez miejsca na dostawkę (nie mówiąc o dwóch). Transfer z lotniska OK, na lotnisko SŁABO (pan z zerowym angielskim, bus do którego walizki/wózek ładuje się przez okno). Jedzenie OK, czystość - zależy jak trafisz (kto sprząta). Super wycieczki fakultatywne w hotelu.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Organizacja wycieczki przebiegła sprawnie, a sama obsługa hotelowa – z wyjątkiem recepcji – była uprzejma. Niestety, to jeden z niewielu pozytywnych aspektów pobytu. Jedzenie choć powtarzalne, było smaczne i nie sprawiło problemów żołądkowych, co można zaliczyć na plus. Na recepcji byliśmy ignorowani, jakby nas w ogóle nie było. Pokój, który miał być przygotowany dla czterech osób, okazał się brudny i kompletnie nieprzygotowany – dwa łóżka dla czterech osób, klimatyzacja niesprawna, z instalacji elektrycznej kopał prąd, a z odpływu brodzika wylewała się woda pod umywalką. Po interwencjach dostaliśmy dodatkowe, brudne łóżko i propozycję zmiany pokoju na jeszcze gorszy standard, bez balkonu. Wszędzie panował brud i zapuszczenie. Cała polska grupa została zakwaterowana w starej części hotelu, podczas gdy goście z Rosji trafili do nowej. Drinki były rozwodnione i sztucznie barwione, a próba kontaktu z rezydentką zakończyła się wyłącznie przyjęciem zgłoszenia – bez żadnych działań. Gdyby nie dodatkowe wycieczki kupione poza biurem Rainbow, cały pobyt uznalibyśmy za całkowitą porażkę. To zdecydowanie nasz ostatni wyjazd do tego hotelu. Nie polecamy.