Opinie o Sea Star Beaurivage

Kategoria lokalna: 5

5.0/6
(210 opinii)
Atrakcje dla dzieci
4.0
Obsługa hotelowa
5.3
Plaża
5.1
Pokój
5.0
Położenie i okolica
4.8
Rezydent
4.7
Sport i rozrywka
4.7
Wyżywienie
4.8
Zweryfikowane treści - Opinie pochodzą od Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
pani z lornetka
Dowiedz się, co sądzą inni
Nowość AI

Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    12

    Pobyt 11-07.21 - 22.07.21

    W. 25.07.2021 | Tagi: do 25 lat, w parze

    Hotel ładny z zewnątrz, bardzo blisko morza, leżaków nie brakuje ani na plaży ani przy basenie. Pokoje duże, w niezłym stanie, łazienki znośne, ale trzeba je koniecznie wyremontować (w naszej z toalety wylewała się woda podczas spłukiwania i bardzo śmierdziało). Jedzenie okropne. Codziennie to samo. Warzywa nieświeże (ogórki zeschnięte, pomidory z pomarszczoną skórką - strach jeść, żeby się gdzieś nie przykleiła w żołądku). Poza ciemnymi bułkami (twardymi jak kamień zresztą), pozostałe pieczywo jest słodkie (nawet takie bułki, które przypominają nasze kajzerki). Według Rainbow w ciągu dnia (od 12:30 do 14:30) są podawane przekąski w restauracji i barze na basenie, ale niczego takiego nie ma. Być może hotel zmienił swoją ofertę, tylko co z tego, jak Rainbow powinno być o tym poinformowane i poinformować o tym klientów. Wybrałam ten hotel tylko dlatego, że w stosunku do innych, nad którymi się zastanawiałam, ten miał najbogatszą ofertę jedzeniową, a po poprzednich wakacjach bardzo zwracałam na to uwagę. Baru na plaży nie ma, gdyby ktoś się zastanawiał, chociaż plaża jest stosunkowo duża i trzeba wracać do baru przy basenie, żeby się czegoś napić. Kubeczki są niewiele większe od kieliszka na wódkę, więc zanim się wróci na plażę, to już jest po piciu 😉. Plaża ładnie wygląda, jest czysta. Przy hotelowym molo (od strony zacumowanych łódek) jest malutka, ale bardzo ładna rafa koralowa. Najlepiej snurkować w jej okolicy, kiedy poziom wody jest dość niski, ponieważ wtedy wszystko widać z bliska (w naszym przypadku było to mniej więcej do godzin obiadu). Woda w morzu bardzo ciepła, ale raczej nie da się popływać, szczególnie właśnie do godzin obiadu, ze względu na niski poziom wody. Żeby popływać trzeba by wypłynąć poza boje, a wtedy ratownik się denerwuje i ciągle gwiżdże ;) Najważniejszą informacją na ten moment, której oczywiście znów nie otrzymaliśmy od Rainbow, to to, że osoby, które wykonują test na COVIDA na lotnisku w Egipcie, będą miały kwarantannę 24h w hotelu. Czyli 1 dzień urlopu przepada. Mieliśmy wielkie szczęście, że udało nam się zaszczepić 2 dawką 14 dni przed wyjazdem, bo na początku mieliśmy w planach właśnie test na lotnisku w Hurgadzie. W hotelu gościom robi się pod górkę. Dotarliśmy tam o godzinie 10:00, natomiast opaski dostaliśmy dopiero o 12:00, więc prawie padliśmy z głodu, gdyż najbliższy posiłek to obiad od 13:00. Baseny ok, jeden dość mały, głęboki na 170cm, ale prawie nikt w nim nie pływa, więc wielkość nie przeszkadza. Drugi większy, ma 3 głębokości- 170, 140 i taki mały brodzik dla dzieci. Tu pływa więcej osób. Naganiacze hotelowi nie dają człowiekowi żyć. W ciągu 3 godzin na basenie 5 razy nas zaczepiali i nie dociera do nich słowo "nie". Najgorsi są ci od masaży - choć masaże podobno super ;). Polecamy bardzo wycieczki kupowane u Pana Mateusza pracującego w hotelu. Dużo taniej niż z Rainbow, chociaż nie ma tam polskiego przewodnika, więc jeśli komuś na tym zależy, to ta opcja raczej odpada. My byliśmy na Sea Scope i pływaniu z delfinami. Rezydentka beznadziejna. Nie wie zupełnie nic na żaden temat. Jeśli chodzi o obsługę... nigdzie nie spotkałam tak cudownych ludzi. Animator Amar - super zabawny człowiek. Pan od sprzątania pokojów zawsze bardzo się starał, jak tylko mógł i zawsze był super miły - zagadywał na korytarzu, pytał, czy wszystko ok, czy jesteśmy zadowoleni z jego pracy. Kelnerzy najlepsi na świecie, szczególnie Hamada, nie mogliśmy wyjść z podziwu. Pracuje za dwoje (co najmniej!), ma niesamowitą pamięć - zapamiętuje co goście z jego stolików przynoszą/zamawiają do picia i w kolejne dni napoje te czekają na nas przy stoliku, zanim przyjdziemy do niego z jedzeniem. Jeśli damy mu napiwek, to zapamięta nas, co wiąże się np. z tym, że zawsze będziemy mieć zarezerwowany przez niego stolik i nie trzeba będzie o nie walczyć, a czasami tak bywa na obiadach. Ale i bez napiwku wychodzi z siebie. Najgorsze co nas spotkalo w tym hotelu to to, że przecinają opaski wraz z opuszczeniem pokoju. My mieliśmy wylot do Polski o 21:10 i zbiórkę na busa po 17:00, a pokój należy oddać do godziny 12:00. W związku z tym nie mogliśmy zjeść w dzień wylotu nic poza śniadaniem. Gdybyśmy nie mieli jeszcze przekąsek przywiezionych z Polski, to bylibyśmy po prostu głodni i bez picia!!! W żadnym hotelu nigdy coś takiego nam się nie zdarzyło. Normalne hotele, w szczególności te cztero- czy pięciogwiazdkowe, pozwalają korzystać z All Inclusive do końca pobytu. Gdyby nie obsługa, dałabym 1 gwiazdkę. Hotel na pewno nie zasługuje na miano hotelu pięciogwiazdkowego, chyba że dwie ostatnie są za obsługę.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    Hotel bardziej dla starszych osób

    Maciej, 15.03.2025 | Termin pobytu: marzec 2025 | Tagi: 26-35 lat, w parze

    Średnia wieku w hotelu to + 60 masa starych ludzi. Obsługa bardzo miła i pomocna to trzeba przyznać. Morze niestety zanieczyszczone ponieważ siatki które miały chronić od meduz czy ryb był zerwane. Hotel ma dwa baseny, jeden z gorącą wodą i drugi z zimną bardzo zimną. Raz na wyjazd przysługuje wizyta w restauracji, ale sama restauracja dramat, takie Polskie speluno lat 90. Hotel położony dosyć daleko do miasta, ale o tym wiedzieliśmy. W okolicy 2 supermarkety i apteka. Największy minus to internet! Hotel życzy sobie opłatę 13 $ na 7 dni za jedno urządzenie! to już lepiej kupić starter w kiosku za 10 $ i mieć 20 GB internetu. Jedzenie wybór duży, ale wszystko bardzo tłuste. Napoje wybór ogromny. Tak jak mówiłem największy plus to obsługa i ludzie bo pomocni naprawdę i mili. Pokój ładny czysty schludny, łazienka pamięta swoje lata.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Zawiedzony turysta

    Janusz Wiesław, --- 02.09.2021 | Tagi: 56-65 lat, samemu

    Byłem w tym hotelu w 2016 roku i teraz po raz drugi i powiem że to nie ten sam hotel został on z dominowany przez tutejszych mieszkańców co sprawiło że w basenach czasami było aż czarno od burek, a turyści arabscy nie robili sobie nic na zwracane uwagi potrafili nawet z rzucić ręcznik z leżaka i zabrać twierdząc że on jest "arabem" i mu wolno. Zawiodłem się na tym hotelu i noga moja już nigdy w nim nie stanie, na chwilę obecną nie polecam go.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    6

    Nie polecam!!!

    Wiktoria.kowalska1980@gmail.com 23.08.2024 | Tagi: 36-45 lat, w parze

    Jestem rozczarowana i nie polecam ten hotel. Jedzenie okropne, za szybami jak w parku rozrywki z kolejka gdzie każdy za szyba wyłapuje ogórki i pomidorki a reszta pewnie w duchu kibicuje żeby ten ktoś złapał go jak najszybciej ponieważ w 40 stopniowy upał prawie nie załączany klimatyzacje 🙈 Dramat! Byłam 13 razy w Egipcie ale nigdy nie doznałam takiego rozczarowania. Nie polecam. Nie wart tych pieniędzy . W pierwszym pokoju jaszczurki i karaluchy, zepsuta klimatyzacja pusta lodówka . Baseny nie czyszczone . Pobyt wytrwałam na dobrym entuzjazmie !

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    6

    pobyt w egipcie

    kisiel 02.12.2015 | Tagi: 46-55 lat, w parze

    niestety hotel najwyżej 3 gwiazdki zniszczony ,kalaruchy biegające w łazience , jedzenie dość dobre co zawsze nie zawiedzie to słońce,słońce i jeszcze raz słońce

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    8

    Niezły hotel z beznadziejnym rezydentem

    MONIKA MAGDALENA 01.01.2024 | Termin pobytu: grudzień 2023 | Tagi: 46-55 lat, ze znajomymi

    Do Egiptu jeżdżę od 25 lat regularnie-z fascynacją obserwuje,jak ten kraj się zmienia…Niestety zmienia się również jakość świadczonych usług… Piątego dnia przeżyliśmy najazd chińskiej wycieczki,podano nieświeżą wołowinę,więc spora część gości spędziła kolejne dni cierpiąc w miejscu,”gdzie król chadza sam” Miałam nieszczęście podczas pobytu zachorować na zapalenie płuc-rezydent mimo wielu próśb nie udzielił pomocy. Po zbadaniu przez hotelowego lekarza trafiłam nieprzytomna na sygnale do szpitala(tutaj pracownicy recepcji okazali się na medal,wspierając nie mówiącą w j.angielskim koleżankę). Następnego dnia usłyszałam od rezydenta:”Tu nie woła się lokalnego lekarza,bo to drogie.Mowilem,żeby dzwonić na infolinię w Polsce.Nie mam czasu,żeby do szpitala przyjechać”.Lekarz wystawił rachunek na 110 EUR-jeśli biuro tak wycenia ludzkie życie … Gratuluję natomiast umiejętności sprzedaży wycieczek-typowo po egipsku:-) Jeśli chcecie się Państwo czuć zaopiekowani podczas urlopu-serdecznie odradzam.Kontakt z infolinią telefoniczną mimo wielu prób-niemożliwy, a rezydent…?Lepiej radziłby sobie na lokalnym bazarze…

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Bardzo przeciętnie

    Tomasz, Katowice 05.09.2022 | Tagi: 26-35 lat, w parze

    Na początku zaznaczę, że był to nasz pierwszy pobyt w Egipcie więc nie mam porównania do innych hoteli w tym kraju. Hotel widać, że ma już swoje najlepsze lata za sobą widać to szczególnie po pokojach czy holu (meble jak i całe wyposażenie pokoju jest po prostu stare i niezadbane). Ogród, baseny, leżaki na plażach jak i sama plaża w porządku, wszystko czyste i zadbane. Pokój był sprzątany codziennie, była dostarczana na bieżąco woda w butelkach (2 lub 3 butelki 600 ml) oraz świeże ręczniki. Pan Egipcjanin, który miał pod opieką piętro w którym znajdował się nasz pokój bardzo miły i jako jedyny nie liczył na jakiekolwiek napiwki (gdzie kelnerzy, Panowie od noszenia walizek, Pani siedząca przy prysznicu do mycia się po kąpieli w morzu tylko czekali na europejczyków oczekiwali napiwków, a gdy już dostali niektórzy byli widocznie niezadowoleni z wielkości...). W hotelu 80% gości stanowią lokalni turyści (Arabowie), kobiety kapią się w specjalnych strojach zakrywających całe ciało, biega sporo dzieci i leci bardzo dużo arabskiej muzyki - nam to nie przeszkadzało ale komuś może z pewnością więc zwracam na to uwagę. Jedyny zarzut do lokalnych turystów mam taki, że rozsiadają się na CUDZYCH balkonach nic nie robiąc sobie z tego, że leżą tam prywatne ręczniki, stroje itd. i w najlepsze biesiadują. Raz zostawili po sobie brud bo widocznie nie znają pojęcia śmietnika i zostawili kubeczki po lodach, które oczywiście się rozlały na kafelki i żona to posprzątała bo było jej wstyd by nie pomyśleli, że Polacy robią takie rzeczy. Także jeżeli trafi ktoś na pokój na parterze ostrzegam. Jedzenie monotonne, ryż, ziemniaki, makaron, wołowina, kurczak i ryba. Niby codziennie inne "odsłony tych pozycji" ale wszystko smakuje tak samo. Śniadania jedliśmy 10 dni tylko słodkie bo wędliny, kiełbaski, sery są - niejadalne jakbym miał psa zastanowił bym się czy mu to podać powiem szczerze. Wylot mieliśmy o 2 w nocy dlatego powinniśmy dostać prowiant (było to wskazane także na tablicy z RAINBOW). Nie otrzymaliśmy go. Gdy przyjechał po nas autokar to przedstawiciel z biura powiedział, że mieliśmy to zgłosić do recepcji by nam przygotowali, a teraz tego nie zrobią bo nie mają czasu (a wystarczyło wskazać na tablicy odlotów by zgłosić chęć otrzymania prowiantu do recepcji). Także jedno zapłacone śniadanie przepadło. W opisie hotelu informacja, że stare centrum jest 2km od hotelu. Może jakieś stare centrum jest ale centrum Hurghady, gdzie znajduje się główny deptak z bazarami i całe nocne życie miasta jest 6km od hotelu o czym poinformował nas swoją drogą rezydent pierwszego dnia pobytu. Na koniec dodam, że nie odbyła się wycieczka do Luksoru za którą zapłaciliśmy jeszcze w Polsce. Stawiliśmy się na zbiórce o czasie i autokar nie przyjechał... Po 2h oczekiwania poszliśmy spać do pokoju. Po kontakcie z rezydentem Panem Boshrą poinformował nas, że wycieczka "upadła z biura" cokolwiek to znaczy. Pan Boshra zachował się jednak w porządku jak i całe Rainbow ponieważ przeprosili, zwrócili pieniądze oraz jako rekompensatę za darmo dali nam wycieczką quadami 3h po pustyni do wioski beduińskiej. Dlatego w tym aspekcie biuro zachowało się profesjonalnie choć niesmak pozostał, gdyż była to nasza podróż poślubna i bardzo chcieliśmy zobaczyć Luksor... Jest to mój trzeci pobyt z Rainbow ale zdecydowanie najgorzej będę go wspominał i za rok chyba już nie zaufam, a szkoda bo było to moje ulubione biuro.

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    16

    Styczniowy pobyt w Hotelu

    Jadwiga S 28.01.2020 | Tagi: 56-65 lat, w parze

    Hotel jest położony daleko od centrum, w pobliżu są dwa sklepy na krzyż z pamiątkami, brak restauracji , kafejek itp. Hotel nie spełnia żadnych warunków dla rodzin z dziećmi, brak ogrzewanego basenu dla dzieci co ma duże znaczenie w okresie zimowym. Brak jest infrastruktury dla dzieci (parku wodnego, placu zabaw). Ogrzewany basen jest przeznaczony wyłącznie dla dorosłych i dobrze pływających ponieważ ma głębokość 170 cm w każdym miejscu. Dla dorosłych też nie ma żadnych atrakcji, w chłodniejsze dni człowiek nudzi się niesamowicie. Jedzenie jest monotonne i po tygodniu ma się już dość, kawa słaba (wyłącznie rozpuszczalna).

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    urlop w grudniu 2024

    Marzena Pabianice 28.03.2025 | Termin pobytu: grudzień 2024 | Tagi: 56-65 lat, z rodziną

    Byliśmy z rodziną w grudniu. No przykro mówić ale basen podgrzewany który był dla nas atutem został wyłączony z korzystania 24.12.2024 r. ponieważ była robiona scena na Nowy Rok. Inne baseny były piekielnie zimne w tej porze i nikt nie korzystał. Zatem należy rozważyć wyjazd z tym biurem i do tego hotelu.

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    6

    Opinia o hotelu

    Agnieszka, Warszawa 06.10.2022 | Tagi: 56-65 lat, w parze

    Dopłaciłam za pobyt w tym hotelu i sama strzeliłam sobie z stopę. Sam obiekt jest ok, czysto, duża plaża, nie ma problemu z leżakami i ręcznikami. Niestety jest to hotel, w którym wakacje spędzają Egipcjanie. Europejczyków jest mało. Nie mam nic do narodowości, ale do zachowania. Brudne chusteczki, serwetki i opakowanie po jogurtach zostawiane na brzegu basenu, Zachowania w restauracji, z którymi wceśniej się nie spotkałam w opcji all inclusive np. zwykle wybieram sobie stolik, przynoszę jedzenie, idę po surówki czy wodę, W tym hotelu egipska rodzina po prostu odsuneła moje talerze na bok i zajęła mój stół. Innym razem, gdy razem z mężem w trakcie obiadu poszliśmy po napoje ktoś zabrał wszystkie krzesłą od naszego stołu. Poza tym sam sposób wydawania jedzenie powoduje, że aby otrzymać wybrany posiłek stoi się w bardzo długiej kolejce. Wciąż obowiązują obostrzenia covidowe, wszystko jest osłoniętę płytami z pleksi a potrawy na talerze nakładają kucharze. Kucharz nakładał po jednym plasterku upieczonego ziemniaka na talerz. Gdy poprosiłam o nałożenie więcej dołożył kolejny plasterek. Tak można stać w nieskończonośc i w sumie mija 30 minut albo więcej zanim w końcu dostanie sie to na co ma się ochotę i w okreslonej ilości. W sumie - nie polecam

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem