Opinie o Sea Star Beaurivage

Kategoria lokalna: 5

5.0/6
(206 opinii)
Atrakcje dla dzieci
4.0
Obsługa hotelowa
5.3
Plaża
5.0
Pokój
5.0
Położenie i okolica
4.7
Rezydent
4.8
Sport i rozrywka
4.7
Wyżywienie
4.8

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    26

    Przyzwoicie

    Karolina, Warszawa 28.04.2019

    Pobyt w hotelu Sea Star Beaurivage oceniamy dobrze :-) Po przyjeździe do Hurghady, od przekroczenia progu samolotu aż do zakwaterowania w hotelu czekała na nas opieka ze strony biura podróży Rainbow. Korzystaliśmy do tej pory z wycieczek z innych biur, więc mamy porównanie. Pod względem opieki na lotnisku, organizacji oraz kontaktu z rezydentem (naszym była p. Małgosia- baaardzo miła, rzeczowa, która przekazała wszystkie potrzebne informacje) nie mamy żadnych zastrzeżeń! Hotel generalnie był czysty i zadbany, pracownicy hotelu codziennie zajmowali się odświeżaniem, czyszczeniem oraz porządkiem części wspólnej hotelu. Otrzymaliśmy pokój z tarasem z widokiem na hotel i część ogrzewanego hotelu. Klimatyczny taras, czysty i zadbany. Łóżko, mimo, że podczas rezerwacji poprzez formularz Rainbow, zaznaczyliśmy, aby było dwuosobowe, otrzymaliśmy dwa pojedyncze. Musieliśmy je złączyć, ale na szczęście pracownicy sprzątający nie mieli nic przeciwko i nie robili problemów. Wiele do życzenia pozostawiała łazienka, wykończenie na fatalnym poziomie, na pewno przydałby się remont i odświeżenie. Jedzenie monotonne, ale całkiem smaczne i przede wszystkim świeże. Nie spodziewałam się po Egipcie jakiś kulinarnych wyśmienitości i fajrwerków, ale miałam nadzieję, że przynajmniej będzie ona obfita w owoce, niestety tak nie było. W restauracji można było znaleźć tylko melon i pomarańcze... Ze względu na monotonie w przyrządzanych posiłkach, skorzystaliśmy z restauracji włoskiej, która przysługiwała jednorazowo, nieodpłatnie raz na pobyt. Zamówiliśmy wraz ze znajomymi zupę grzybową, stek oraz tiramisiu i lody. Wszystko było bardzo smaczne. Obsługa hotelowa w większości w porządku. Kelnarzy w części restauracyjnej bardzo mili i pomocni, zawsze uśmiechnięci. Gorzej było z obsługą w barze przy ogrzewanym basenie. Z łaską podawali lody czy napoje...przewracając przy tym oczami :/ Hotel posiada dwa baseny, oba strzeżone od 9 do 17tej. Pierwszy jest ogrzewany na 170cm głębokości, drugi lodowaty, aż ciężko było zamoczyć stopę, również głęboki. Plaża czysta i zadbana również strzeżona. Hotel posiadał wystarczającą ilość leżaków, otrzymaliśmy również karty na ręczniki, które można było codziennie wymieniać na świeże ręczniki plażowe. Animatorzy rewelacyjni. Organizowana była codziennie siatkówka czy zumba. Po godz. 21 codziennie zaczynały się zabawy, konkursy lub pokazy dla starszych gości hotelowych, wcześniej organizowano zabawy dla najmłodszych- śpiewanie i tańczenie. Okolica przy hotelu mało atrakcyjna- do bardziej cywilizowanej części Hurghady, można było dojechać taksówką w ok.12 minut.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    6

    Polecam

    Ewa Maria, WASILKÓW 10.10.2017 | Termin pobytu: wrzesień 2017

    Polecam dla osób szukających wypoczynku w ciszy

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    hotel ładny

    krzysztof, warszawa 28.09.2021

    hotel ładnie zbudowany; obsługa stara się jak może; pokoje czyste; natomiast olbrzymim mankamentem jest stołowanie się.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    Widać ząb czasu

    Barbara, Żory 30.05.2021

    Hotel wymaga remontu, udogodnienia ok. czystko. miła nienachlna obsługa

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem