Kategoria lokalna 4
6.0/6
W hotelu spędziliśmy 3 doby po zakończeniu wycieczki objazdowej Potęga Południa i jesteśmy bardzo zadowoleni. Pokoje są duże i czyste, łóżko wygodne, dostawka dość twarda, wyposażenie niezbyt nowe (szafa, szafki), ale wystarczające. Pokoje z balkonami lub wyjściem na tarasik z krzesłami. Pokoje są w kilku 2 piętrowych budynkach. Nasz budynek był dość zimny, myślę, że w lato to zaleta :) Jedzenie w hotelu bardzo dobre. Są tam 3 baseny (relaksacyjny, olimpijski i dla dzieci) z czego 2 podgrzewane w zimie (temp. 26 stopni). Nad basenem olimpijskim codziennie animacje (m.in. dart, joga, aqua aerobic), wieczorami muzyka na żywo. Zarówno nad basenami jak i na plaży leżaki, parasole, ręczniki kąpielowe darmowe. Obsługa sympatyczna, ale sporo namawiają na dodatkowe atrakcje (nurkowanie, rejsy, plecenie warkoczyków itp.), jednak pobierając ręczniki kąpielowe można wziąć czerwoną flagę, która informuje, że nie jesteśmy zainteresowani dodatkowymi zakupami. Plaża dość wąska (hotel przy hotelu wiec plaża na szerokość nieruchomości hotelowej), z rafą, długo jest płytko, ale zimą woda dość zimna. Żeby popływać trzeba dojść do końca mola i tam jest zejście do morza poza rafą. Myślę, że hotel wart polecenia.
Elżbieta Walentyna, Warszawa - 25.01.2024 | Termin pobytu: styczeń 2024
0/0 uznało opinię za pomocną
6.0/6
Mam złotą kartę do sieci hoteli Three Corners - i to już chyba dobrze świadczy o hotelu i tej sieci hoteli . Hotel bardzo doskonale położony , z dala od hałaśliwego centrum Hurgady. Bardzo ładnie zagospodarowany teren , dużo zieleni.. Obsługa przemiła i sympatyczna. Pokoje bardzo ładne , czyste,codziennie sprzątane , ręczniki do pokoju i na plażę dobrej jakości ,codziennie wymieniane. Stołówka duża i doskonale zagospodarowana. Bardzo dobrze przestrzegane przepisy sanitarne. Jestem bardzo zadowolona z pobytu i w miarę możliwości wrócę do tego hotelu.Jedynym mankamentem był wyjazd na lotnisko w dniu powrotu do kraju. Mieliśmy zaplanowaną zbiórkę na dzień 30 maja godzinę 05.15 rano . Tymczasem przyjechano po nas o godzinie 06.15. Proszę sobie wyobrazić nasze zdenerwowanie . Ja już myśląc ,że o nas zapomniano , wydzwaniałam i do rezydentów i na infolinie oraz właściwie szukałam już jakiegoś przejazdu lub taksówki . Dopiero o godz. 06.10 dowiedziałam się ,że autobus zaraz będzie. I rzeczywiście o godz. 06.15 przyjechał autobus a rezydent Mustafa Elmahlawy nawet nie był łaskaw nas przeprosić. Dopiero na moje zapytanie łaskawie odpowiedział ,że zepsuł się autobus i szukali innego zastępczego pojazdu. A przecież wystarczyło zadzwonić do tych 3 hoteli na recepcję i uspokoić turystów , tym bardziej ,że odbierał tylko turystów z 3 hoteli. To jest jedyny mankament ,który na koniec trochę zniesmaczył wyjazd. Na lotnisku byliśmy ostatnimi turystami. na ten lot do Katowic.
Regina, Rybnik - 13.06.2021
21/23 uznało opinię za pomocną
6.0/6
Hotel przy samej plaży. Pokoje przestronne codziennie sprzątane, łóżka bardzo wygodne. Napoje uzupełniane codziennie zwłaszcza woda. Jedzenie urozmaicone każdy znajdzie coś dla siebie. Obsługa bardzo miła i pomocna. Codziennie atrakcje przy basenie. Polecam hotel z czystym sumieniem
Wojtek - 21.08.2022
6/6 uznało opinię za pomocną
6.0/6
Wakacje bardzo udane. Bardzo miła, sympatyczna a przede wszystkim pomocna obsługa hotelowa. Przede wszystkim czysto i kulturalnie.
Krzysztof, Knurow - 14.02.2021
0/1 uznało opinię za pomocną