Kategoria lokalna 3
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel czysty, blisko do pięknego morza. Dla niewymagających OK. Jedyne co nam nie pasowało to jedzenie wiecznie to samo, niedoprawione, mąż dostał rozstroju żołądka podczas pobytu.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Kupiliśmy wycieczkę do Tunezji w promocji "festiwal korzyści" która zobowiązuje biuro do ew bezpłatnej zmiany wycieczki na inną oraz dostaliśmy vouchery na wycieczkę do 40 euro dla dwóch osób , od początku - w Tunezji był zamach zaledwie kilka km od miejsca do którego mieliśmy pojechać więc zdecydowaliśmy się zmienić wycieczkę na Grecję - Rodos i od tego miejsca zaczęły się problemy , mimo opcji darmowej zmiany wycieczki ( oczywiście jeśli była droższa trzeba było dopłacić różnicę ) biuro chciało nas naciągnąć na pokrycie wszystkich kosztów związanych ze zmianą wycieczki , dopiero po poważnej interwencji udało się uświadomić Pani w biurze że taką opcję mamy bezpłatnie . Drugi poważny problem to obsługa na lotnisku - Prosta.k w szarej koszuli i jego chamski.e zachowanie w okienku Rainbow Tours po dwóch nieudanych próbach uzyskania informacji musieliśmy skierować się z prośbą o pomoc do sąsiedniego okienka konkurencyjnej firmy gdzie obsługa była na odpowiednim poziomie ! totalny paradoks ! i ostatni poważny problem - vouchery o których wspomniałem miały być ważne na wszystkie wycieczki , jednak już w hotelu na wyspie po rozmowie z rezydentem okazało się że są ważne ale tylko na 2 z 6 czy 7 wycieczek i to jeszcze te najbardziej bez sensu , przez co chcąc pojechać na wycieczkę trzeba było zapłacić dla biura chociaż powinno być to fundowane z voucherów . Jedynie rezydenci na wyspie podtrzymali dobre imię firmy - tam obsługa miła i uprzejma , bo u nas w kraju totalna porażka od samego początku stres i niepotrzebne problemy z winy biura . Następne wakacje tak ! ale na pewno nie z Rainbow tours !
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel dla mało wymagających. Pobyt w części niewyremontowanej. Brak uchwytu na słuchawkę prysznicową w wannie i moskitiery w oknie (w wyremontowanych pokojach są, a komarów jest sporo). Jeden klucz do pokoju. Basen czynny do 18:00. Posiłki raczej 3 dania, a nie all-inclusive, bo podwieczorek to suche paluszki i kruche ciastka przez 30 min. Bar tj. piwo, wino, anyżówka do 22:00. Napoje cola, sprite itd. to słodkie odpowiedniki z dystrybutora. Ciągle trzeba było prosić o cytrynę do herbaty. Blisko sklep i w miarę fajna lokalizacja. Spotkanie z rezydentem to reklama i naganianie na kupno wycieczek po wyspie.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel skladajacy sie z trzech budynków, dwóch basenów głębszy i brodzik dla najmłodszych. Standard hotelu zgodny z 3* , wyżywienie niestety monotonne- przy pobycie 14 dniowym, po tygodniu nie pojawiały sie juz rzadne niespodzianki. Rozczarowanie ogromne Polską strefą. Spodziewaliśmy się większych atrakcji dla dzieci,ponieważ do tego hotelu przyjeżdzają rodziny z dziećmi. Brak jakichkolwiek zabaw dla najmłodszych, podczas dwoch tygodni dwa razy zorganizowano konkurencje dla dzieci. W strefie codziennie puszczano jeden z polskich filmów, pozniej powtarzalność teleturniejów- milionerzy, familiada, gotowanie, karaoke. Na koniec muszę wspomnieć o ograniczonym All'u jesli chodzi o alkohol do dyspozycji tylko wino, piwo i ouzo. W innych hotelach nawet o podobnym standardzie większe urozmaicenie. Mimo wszystko pobyt udany.