Kategoria lokalna: 4
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
minus jest daleko od plaży minus też za ręczniki na plaże raz nam się udało wymieni kartę na ręcznik na miejscu za drugim razem był problem nie jako ten sam resort i ta sama firma Sam hotel godny polecenia
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel całkiem niezły, bardzo duży, czysty. Nam się trafił bardzo ładny pokój z dużym tarasem i widokiem na główny basen. Pokoje były codziennie sprzątane więc w tym przypadku nie mamy zastrzeżeń. Jedzenie smaczne, często powtarzające się ale każdy znajdzie wśród dań, sałatek i ciast coś dla siebie i na pewno nie wyjdzie głodny z restauracji. Szczególnie polecamy omlety serwowane na śniadanie :) Obsługa bardzo pomocna i wesoła, można się z nimi dogadać łamana polszczyzna i angielskim :)Minusem tego hotelu jest duża liczba gości z Rosji, animacje prowadzące w języku rosyjskim, monotonne i codziennie te same do tej samej muzyki, tragedia, muzyka przy basenie też w języku rosyjskim, po interwencji u rezydenta nastąpiła poprawa na lepszą. Również bar na basenie słabo zaopatrzony, alkohol niedobry i podawany w kubeczkach plastikowych.Ostatnim minusem jest bar przy plaży w sąsiednim hotelu Aloha. Powinien być czynny od 12 do 15 godziny, a przychodząc o 12 już czasami nic nie było, albo trzeba było stać w gigantycznej kolejce po maleńki kawałek pizzy i znosić wpychających się Rosjan. Mimo tych kilku minusów polecam ten hotel i pozdrawiamy ekipę z Zabrza, Poznania i Milówki bo bez nich ten pobyt byłby na pewno mniej udany :) :)
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Polecialam do Sharmu z mama i siostra. Za doplata 15 euro dostalysmy ladny i przestronny pokoj z widokiem na morze (i hotelowy basen). W pokoju były male niedociagniecia ale ogolnie nie było na co narzekac. Jedzonko na sniadanie jest dość ograniczone, szczególnie dla mnie jako weganki nie było zdrowych opcji jak np. ciemny chleb czy musli. Owocow tez niestety nie było przy sniadaniu oprócz miski pokrojonych jabłek w soku i plasterkow pomarańczy. Obiad i kolacja były dużo smaczniejsze i bylo w czym wybierac. Odleglosc hotelu od plazy spacerkiem to 10 minut, wiec nigdy nie czekalysmy na busa. Rezydentka (Kinga) była przemila i bardzo pomocna. Widać, ze kocha swoja prace. Animacje były bardzo fajne, przede wszystkim dużo tancow. Szkoda tylko, ze większość po rosyjsku ;)Ogolnie hotel bardzo polecam, chętnie bym do niego wrocila.
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel jest położony w dobrym miejscu: niedaleko plaży z rafą koralową oraz sklepików. Podróż taksówką do Naama Bay trwa ok 15 minut i po negocjacjach kosztuje 10 zł(czyli 15-20 funtów egipskich), więc też niedaleko :) Miła i bardzo pomocna obsługa :) Rafa i rybki przepiękne :D Przy hotelu znajduje się spa z fajnymi zabiegami :D Jedzienie niestety monotonne, jak się nie je mięsa, to wybór dość ograniczony, sytuację ratuje "tea time" z naleśnikami o godz 17 ;) Oferta all inclusive w tym hotelu nie jest dla wymagających: alkohole są lokalne i nie nadają się do picia.
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
miejsce bardzo zyskuje przez rafe z rybkami i nurkowaniem. na plaży super, super obsługa na plaży i animatorzy. Duży minus za panujący wszędzie brud w pokojach ośrodku. szklanki plastikowe do drinków, kieliszki 8 szkło tylko dla wybranych ci dają łapówki. obsługa przemawia się do bakszyszu. Autobusie na plażę tak brudny że syf wylatuje oknami i kurz się tylko nie wzbija bo na giełdach odciśnięte moje plamy kogoś HR zdecydował się usiąść. Duży plus za stołówkę jedzenie było super.
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel ma oczywiste niedociągnięcia ale stosunek jakości do ceny jest bardzo dobry. Pokój stosunkowo czysty jak i łazienka jeśli nie będzie się przygląda za bardzo. Klima w pokoju działa. Drinki raczej podłe, sex on the beach jako jedyne bylo OK. Z jedzeniem trzeba bylo po prosru trafić. Na każdym posiłku dało się znaleźć coś smacznego, falafel, Pizza, rzeczy z grilla. Minusem byli sprzedawcy chodzący między leżakami na plaży nagabujący do pójścia do ich sklepów ale odczepiali się po dwóch "no, thank you". Jest to o wiele niższy stopień natręctwa niż ten który można doświadczyć w Nama Bay, które jest chyba moim osobistym piekłem. Dużo Rosjan, można z tą informacją zrobić co się chce.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel jest dobry jak na swoją cenę, ale pokoje są zniszczone i stare, a klimatyzacja działała bardzo głośno, co uniemożliwiało spanie. Teren jest piękny i zadbany. Pracownicy są pomocni, zawsze się uśmiechają i witają. Plaża znajduje się 15 minut od hotelu, jest dość duża, a leżaki zawsze były dostępne. Piękny podwodny świat. Jedzenie jest proste i monotonne, mało wyboru, owoce te same każdego dnia.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
ciężko mi opisać ponieważ nie lubię narzekać ale domki były bardzo brudne ganiały po nich robactwa i zwierzątka różnego rodzaju restauracja niestety tak samo bardzo brudno. trochę pozytywów to jedzenie mimo brudu dobre plaża ładna rafa na plaży niestety sam ją znalazłem nawet pracownicy rainbow byli zdziwieni że jest ..... trzeba wypłynąć troszkę dalej niż rafa przy brzegu
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Zacznę od tego, ze nie jestem wymagająca ale to był niestety najgorszy hotel w jakim się zatrzymaliśmy ale po kolei: po dotarciu do recepcji Pan bardzo delikatnie nam zasugerował, że jeśli chcemy ładny pokój to niestety trzeba dopłacić- więc dopłaciliśmy i jeśli to były lepsze pokoje to ja nie chce wiedzieć jakie były te gorsze ale przecież pokój jest tylko do spania więc się nie przejmowaliśmy. Pokoje znajdowały się na parterze przy głównym basenie, na którym co wieczór do północy odbywały się różnego rodzaju imprezy z tak głośną muzyką, że czasami ciężko było zasnąć no ale to były wakacje więc można wybaczyć. Pokoje nie nowe ale w miarę, łazienka brudna- na ścianach poodbijane ślady butów (próby zabijania komarów). W pokoju był sejf ale oczywiście zamknięty wiec pierwsza interwencja w recepcji i oczekiwanie ok 4 h na komisję, która za 1 $ otworzyła nam sejf. Po 2 dniach zabrakło nam wody wiec interwencja w recepcji i po 20 minut oczekiwania pojawił się specjalista, który pomajstrował i nie naprawił ale wrócił za 5 min tym razem z odpowiednim sprzętem- ktoś najnormalniej w świecie zakręcił zawory :) dnia 3 poprosiliśmy wieczorem o coś na komary do pokoju bo gryzły w nocy okropnie- pan wpisał sobie numer pokoju- mieliśmy poczekać 10 minut ale nikt przez cala noc się nie pojawił wiec rano zakupiliśmy specyfik na bazarku i przeżyliśmy :) dnia 4 nie mogliśmy się dostać do pokoju- karta nie działała wiec- interwencja w recepcji i zdziwienie Pana, który myślał, że już wyjechaliśmy dlatego zablokował kartę :) dnia 5 wybieraliśmy się na wycieczkę- wyjazd z hotelu o 21 powrót dnia następnego o 14- dzień wcześniej poprosiliśmy w recepcji o prowiant na drogę i jakie było nasze zdziwienie gdy Pan powiedział, że ma inny numer pokoju zapisany i ze nie może nam wydać bo co on zrobi jak ktoś jeszcze się zgłosi po prowiant??!! na szczęście w pokoju o tym numerze byli Polacy których poznaliśmy w samolocie i dało się to odkręcić. a na koniec w dniu wyjazdu kolejny problem z karta i interwencja w recepcji gdzie spędziłam 30 minut bo najpierw Pan odblokował mi kartę a przy drzwiach okazało się, że ciągle nie działa więc powrót do recepcji oczekiwanie na specjalistę, który wymieni nam baterie w panelu na drzwiach i tak po 30 minutach mogliśmy dostać się do pokoju. W sumie to wszystko byłoby do przeżycia gdyby nie podejście obsługi. Na stronie RT czytamy ze ręczniki są bezpłatne przy basenie i na płazy- na plaży okazało się, że ręczniki powinniśmy wziąć z naszego basenu i nieść je te 600- 700 metrów na plażę. Nauczeni doświadczeniem dnia następnego obyło się bez przykrych niespodzianek :) Na stronie RT była tez informacja o 2 dodatkowych restauracjach w hotelu obok z których mogliśmy korzystać w opcji ALL ale na spotkaniu z rezydentem okazało się, ze tej opcji już nie ma od 2 miesięcy i ze Pani rezydent zgłaszała i ze nie możliwe, żeby ta informacja była na stronie- mam zrobiony zrzut ekranu dokładnie z 22.11.2014 gdzie ta informacja jest jeszcze widoczna no ale mieliśmy co jeść więc nie marudziliśmy. Są to jednak takie drobnostki, które w połączeniu z całą resztą wpłynęły na nasza opinię. Alkohol w opcji all wiadomo jaki jest a teraz plusy :) Hotel super położony- wszędzie blisko. Jeśli chodzi o jedzenie to...było pysznie, jedzenie urozmaicone wszystkiego dużo- jasne ze jak coś zostało z obiadu to na kolacje było dodawane do sałatki ale przecież w domu tez tak robimy a najważniejsze, że było smacznie obsługa restauracji głównej REWELACYJNA wszystkim serdecznie dziękujemy. Podobnie nie ważne gdzie, ważne z kim dlatego wakacje uważamy za udane.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Najogólniej - nie było źle, ale za taką cenę, spodziewaliśmy się czegoś lepszego. Na cztery gwiazdki na pewno ten hotel nie zasługuje, ale pokój z widokiem na basen umilił nasz pobyt. Jednak za pokój daję niską ocenę, bo po pierwsze było po prostu brudno, a po drugie zaraz po przyjeździe umieszczono nas w pokoju który był po prostu okropny, przy ulicy i z widokiem na uschnięte drzewo! Musiałam sporo dopłacić żeby pokój nam zamieniono. Recepcjonista po prostu bezczelny - powiedział że jeśli chcemy lepszy pokój to trzeba dać "Thank you" - czyli dolary. Wiem że to stała praktyka w Egipcie, ale bez przesady.