Opinie o Amwaj Oyoun Resort & Casino

Kategoria lokalna: 5

2.9/6
(13 opinii)
Atrakcje dla dzieci
2.5
Obsługa hotelowa
3.6
Plaża
4.6
Pokój
2.8
Położenie i okolica
4.4
Rezydent
3.8
Sport i rozrywka
3.1
Wyżywienie
2.1

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    5.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    114

    wypoczynek

    Elżbieta, Boguchwała 15.06.2021

    Miły i udany pobyt w tym hotelu ,mogę polecic na spokojny odpoczynek jeśli zależy nam na spokoju i relaksie.

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    46

    ciekawie

    ana, katowice 10.05.2015

    Bylo super , dla tych ktorzy lubia robic NIC

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    20

    Wakacje w Egipcie

    Magdalena, ŁÓDŹ 10.08.2021

    To był nasz 4 wyjazd do Egiptu. Na ogół nie należymy do maruderów narzekających na wszystko, dlatego odczucia myślę, że są dość obiektywne. Hotel położony blisko plaży z dość dużą ilością zieleni, jednak bardzo rozległy. Z budynku, w którym mieszkaliśmy do plaży i dostępu do rafy było około 20 minut drogi. Za to przed budynkiem był basen i bardzo przyjemny bar. Pokoje przyzwoite i czyste, sprzątane codziennie. Ręczniki i leżaki na plaży w stanie opłakanym. Na animacje nie zwracaliśmy uwagi, więc nie będę się wypowiadać. Najsłabsze w hotelu były posiłki. Co dzień to samo menu w ramach opcji ALL. Owoce: pomarańcze i melony, czasami daktyle. Warzyw mało. Jedzenie bardzo monotonne: obiad nie różnił się niczym od kolacji. Kolejki oczekujące na wejście do restauracji. Napoje podawane w plastikach. Restauracja nie grzeszy czystością. Bardzo dużo tubylców, którzy wszędzie wchodzą bez kolejki, można zatem na omlety czekać nawet 10 minut i dłużej :) Poza tymi mankamentami, obsługa w barach miła. Bardzo dobra kawa !!! W chwili wymeldowania odcinają bransoletkę. Rafa przy pomostach naprawdę piękna, kolorowa z dużą ilością różnorodnych rybek. Do zejścia trzeba iść pomostem około 800 m. Na plaży spokój i cisza, przy basenach dość głośno i dużo ludzi. ogólnie wyjazd uważamy za udany.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Hotel dla niewymagających gości

    Oliwia, Gdańsk 14.09.2021

    Hotel jest dość zaniedbany, wszystko zależy od tego jaki dostanie się pokój. Jedzenie codziennie takie samo, jeden rodzaj ryby. Alkohol dobry. Beach bar oceniam najlepiejInternet darmowy w lobby bardzo słaby, czasem wcale nie działa. W toaletach ogólnodostępnych brudno i brak papieru toaletowego.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Wielkie rozczarowanie

    Lina 12.09.2021

    Przebywam aktualnie w hotelu Amway. Z oferty biura wynika, że hotel ma 5* i takiego standardu się spodziewałam, a niestety, nie zasługuje na więcej niż 3*, a i tak te 3 są mocno naciągane. Hotel jest brudny, wszędzie jest po prostu syf, bo bałaganem się tego nazwać nie da. Restauracje są brudne, podłogi się kleją, stoliki tak samo. Wiecznie brakuje naczyń i sztućców, a jedzenie jest kiepskie, w dodatku wybór jest prawie żaden. Zostałyśmy poinformowane, że są dwie restauracje - jedna dla nas, druga dla lokalsów, którzy robią wokół siebie chlew, bo inaczej nazwać się tego nie da. No ok, tylko szkoda, że ta czystsza restauracja jest dużo krócej czynna. Bar przy basenie zwija się wraz z zachodem słońca, podobnie jak bar przy plaży, także obecnie o 17:30 bary już nie funkcjonują. Nasz pokój mieści się w części hotelu, która jest daleko od recepcji i basenów, w dodatku wygląda jakby była remontowana (obok jest pusty basen, wszędzie wystają jakieś przewody). Z kolei basen, który działa jest w złym stanie - odpadają kafelki, niektóre ruszają się pod stopami, ale jest czysty. Chociaż jakiś plus. Leżaki natomiast są brudne, zniszczone i jest ich bardzo mało, zarówno na plaży jak i przy basenie. Byłam już w wielu hotelach o rożnym standardzie, w różnych krajach i porównywalne warunki zaliczyłam na objazdówce w Turcji, ale to były hotele 2*, a nie 5*. Co ciekawe, booking i inne znane biuro mają ten hotel w kategorii 4*, chociaż koło 4 to on również nie stał. Podsumowując, hotel jest rozczarowujący, moim zdaniem powinien zniknąć z oferty, bo zdjęcia wyglądają super, a rzeczywistość już nie.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Hotel nie jest godny polecenia

    Ewa, Dąbrowa Górnicza 25.08.2021

    Pokoje zaniedbane, kiepsko posprzątane po poprzednich lokatorach, mieliśmy brudną pościel, jedzenie bardzo słabe, codziennie to samo i naprawdę mały wybór, niedomyte talerze, napoje podawane w kubkach jednorazowych ( okazuje się, że w tym hotelu to kubki wielokrotnego użytku) bo też brudne, piwo do kubków zlewane z kratek blee, ładna plaża ( pełno kiepów ale to już zasługa gości) leżaki na pewno nie są dezynfekowane, fajna rafa i piękne morze. Co do rezydentki, bardzo miła i pomocna Pani Magda. W Egipcie byliśmy nie pierwszy raz ale pierwszy raz trafiliśmy na tak kiepskie warunki :(

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Amwaj Oyoun Resort & Casino - pobyt lipiec 2021

    Marcin, Pilchów 21.07.2021

    Hotel niestety odbiega od standardów przedstawionych na zdjęciach , wyżywienie - dużo ale słabej jakości, widać jak chyba na każdym kierunku wstawanie i odradzanie sie po Covidzie, ogólnie hotel 5 gwiazdek egipskich to co najwyżej dwie w Polsce.

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Mocno średnio

    Małek Olga 08.08.2021

    Jedzenie monotonne, hotel zanieczyszczony. Baseny, obsługa i widok rekompensował minusy.

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    hotel

    IRENEUSZ, WOLOMIN 24.08.2021

    napewno nie ma 5 gwiazdek co najwyżej 3 obsługa miła i pomocna wyżywienie monotonne ale smaczne

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Pięć gwiazdek to o wiele za dużo

    Katarzyna, Rzeszów 01.09.2021

    Odbyłam wakacje w wyżej wymienionym hotelu końcem sierpnia 2021 roku. Od samego początku po przyjeździe do hotelu pojawiły się komplikacje. Czekaliśmy od 7 rano do 15 w lobby hotelowym na zakwaterowanie, gdzie dopiero po 12 dostaliśmy opaski, które umożliwiły nam poruszanie się po obiekcie oraz dostęp do jedzenia i picia. Obsługa mówiła jedynie po rosyjsku i ledwo co po angielsku, informacje głównie po rosyjsku. W pokoju, który znajdował się w budynku ok 7 min pieszo od głównego, mieliśmy zepsutą umywalkę, która była dwa razy zgłaszana, natomiast do końca wyjazdu nikt się nie zjawił aby naprawić. Wygląd pokoju okej, chociaż trafił nam się w całkiem innym budynku i lokalizacji, zatem odbiegał od standardów pokazanych przez biuro, oraz było brudno a czystość wanny pozostawiała wiele do życzenia . Ręczniki były wymieniane co 2 dni i to po poproszeniu o nowe, mimo zabraniu brudnych, nie dostawaliśmy nowych w zamian. Jedzenie nie takie jakie zapewniałoby all inclusive, głównie ryż w różnych odsłonach, kurczak i ryba. Atrakcje w porządku, natomiast głównie w j. rosyjskim spowodowaną przez liczną obecność osób z tego kraju. Pani M. rezydentka, pojawiała się na 10 min. gdzie miała być 2h i nie było możliwości udzielenia nam odpowiedzi na nasze liczne pytania, oraz w ogóle się nami nie interesowała. Na koniec, przedłużenie doby hotelowej na własny koszt było konieczne, aby nie czekać znowu od 12 do 20 w lobby. O 12 znowu były odcinane nam opaski, zatem jeżeli dodatkowo, oprócz przedłużenia doby hotelowej, nie wykupiło się owej doby z wyżywieniem( koszt był wyższy ), zostawaliśmy znów bez jedzenia i picia. Baseny ładne, czyste, ręczniki na basenie bezpłatne, czyste. Plaża ładna, natomiast woda pojawiała się dopiero po południu. Ładna rafa koralowa, łatwy dostęp z molo. Jeżeli ktoś planuje wyjazd biorąc pod uwagę sam wypoczynek w hotelu to nie polecam, jedyny plus to basen i rafa.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem