Opinie klientów o Oriental Resort Aurora

4.9 /6
101 
opinii
Atrakcje dla dzieci
4.1
Obsługa hotelowa
5.2
Plaża
5.2
Pokój
4.7
Położenie i okolica
5.2
Rezydent
5.2
Sport i rozrywka
4.6
Wyżywienie
4.9
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

2.5/6

Mona 18.06.2019

hotel Aurora

Jakby cały wypoczynek odbywał się na zewnątrz to byłoby ok , nawet namiot to byłby dobry pomysł , łazienki nie do przyjęcia , na 7 dni pobytu dwie butelki wody , brak zmienionej pościeli ,, odwrócenie na drugą stronę to nie jest zmiana poscieli , czasami chciało się powiedzieć Pan sprzątającemu ,, zostaw wózek z chemią to sama sobie posprzątam .Jedzenie to tylko owoce i to te świeże w zasadzie to wakacje fitt ,idzie schudnąć i wyrobić talię :)

2.5/6

Mamam 10.11.2019

2tygodniowy pobyt

Witam, wakacje w Egipcie były wspaniałe, ale hotel nie jest warty polecenia. Nigdy nie wrócę do niego! Brud, smród z ekspresu do kawy, tak nieznosny że nie dało się podejść blisko, nie naprawianie klamki, klimatyzacja, krany, dawały do myślenia, ale worek z rozdartymi śmieciami leżący na drozce między restauracja i balkonami a basenem, nie posprzatany przez tydzień zwyczajnie był przegięciem. Brud na każdym kroku, rzeczy tak banalne że minimum chęci że strony obsługi mogłyby rozwiązać wiele niewygodnych problemów, ktoś na ten obiekt położył już lage i nie robią nic! Fajnie położony hotel, nie rozumiem.. Nigdy nie mam wymagań co do pokoju, służy mi jedynie do spania, ale pościel wymieniona raz przez 2tygodnie mimo napiwków i liscikow? Ani raz nie przetarta podłoga? Nie było nam komfortowo, po prostu jak to sobie przypomnę to stwierdzam, że nie dało się odpocząć. W restauracji hotelowej już pod koniec pory lunchu zostawiłam telefon w małej torebce wróciłam po 5minutach i już go nie bylo, nikt nic nie widział, nie pokażą kamer, obsługa wysmiala mnie i odwracali się plecami. Basen i ogród naprawdę w porządku, piękna duża plaża, w wodzie można natrafić na zlążki rafy, z pomostu jakiś mini namiastek morskiego świata, choć już nieźle zadeptany. Z nurkami hotelowymi można popłynąć szybką motorówka w bajkowe miejsca i nurkować przy pięknej rafie za małe pieniądze. Przeżycie o wiele lepsze niż np. calodniowa wycieczka na ras mohamet. Nie jestem przesadnie wymagająca, wiem czym jest 5egipskich gwiazdek, ale pokoje i restauracja do dramat, psujaca pobyt. Ludzie jeżdżący do Egiptu 2razy w roku, będący z nami mówili, że w życiu nie trafili na taki syf i olewczy stosunek. Przy wymeldowaniu się w recepcji, wmawiano nam że zginęły ręczniki i kazano nam zapłacić ponad 100 dolarów, oczywiście nie daliśmy się, od razu odpuścili i nie musieliśmy płacić, ale jak się okazało jest to stały numer przy wymeldowaniu w tym holelu i ciekawe ile już dorobili sobie na ludzkiej naiwności. Czytałam różne opinie o tym hotelu i z doświadczenia, że ludzie bywają marudni i przesadzaja zignorowalam je. Sama pisze podobna opinie i nikomu nie dam gwarancji, że będzie miał tam spokojne, udane wakacje. Oferta w Sharm jest tak szeroką, że warto próbować gdzie indziej. Ja tam nie wrócę, wspominam wspaniałe czas z rodziną i egipskie słońce, ale hotel to porażka.

2.0/6

Zofia, Chechło 22.06.2017
Termin pobytu: maj 2017

absolutny brak dostepu do rafy koralowej

hotel dobry dobrze wyposazony dbalosc o gosci na wysokim poziomie wyzywienie na standartowym poziomie czyli tak jak wszedzie ale smaczne mila atmosfera zarowno w barach jaki i na stolowce mozna go polecic wczasowicza ktorych nie interesuje snurkowanie i kapiele w morzu bo tych atrakcji tam nie ma rafy koralowej nie ma wcale goscie moga korzystac z pomostu przy hotelu ale jestto pomost dla motorowek mozna z niego wejsc do wodyna kaministe dno pionowa drabinka w zaleznosci od poziomu morz glebokosc wody przy pomoscie od 70cm do 110cm poza wyzej opisanym mankamentem hotel jest OK. imozna smialo ocenic go na 4+ pobyt oceniam na 2 kupujac pobyt w hotelu AURORA w biurze WAKACJE .PLw OLKUSZU dolozylem wszelkich staran aby sprawdzc czy na hotelu znajduje sie pomost iczy jest rafa koralowa pracownice biura upewnily mnie po srawdzeniu oferty oraz opini ze sa na pewno prosiem l nawet o sprawdzenie tego w RAINBOW telefonicznie ale poinformowano mnie ze ze to mija sie z celem poniewaz w centrali i tak nie majatakich informacji po przybyciu do hoteluisprawdzeniu ze nie ma rafyinormalnego pomostu zwrocilem sie w tym samymdni do rezydantki RAINBOW pani Magdy z prosba o znalezienie jakigos wyjscia zsytuacji i ewentualnej zamiany hotelu otrzymalem propazycje zamiany na hotel REDISON za doplata 465 $ z czego nie skorzystalem i zlozylem na rece rezydentki REKLAMACJE menager hotelu wiedzac o naszej sytuacji zaproponowal nam bezplatny dojazd hotelowa taksowka i mozliwosc korzystania z plazy hotelu AURORA SEREN natomiast turoperator RAINBOW olal nas calkowicie i nie interesowalo ich ze zamiast snurkowac po rafach za co zaplacilismy spedzilismy 2 tygodnie nad morzem o glebokosci 40cm powrot z Egiptu od czasu wyjazdu z hotelu AURORA do ladowania w KATOWICACH trwal 13 godzin lecielismy przez WARSZAWE a odlot przekladano4 razy

1.5/6

Jan Adam, DRAWSKO POMORSKIE 27.06.2019

Pobyt w hotelu

W hotelu trudno było znależć miejsce na stołówce,a gdy już się udało,to zdarzało się szukać swoich okularów,które się zostawiło.W pokoju poobrywane zasłony.Pierwszego dnia Pan sprzątający dostał napiwek przyniósł przysługującą wodę i posprzątał pokój.Drugiego dnia przyszedł zapytał czy ma ścielić łóżka bo mu się nie chce.Zabrał ręczniki i poszedł.O godzinie 21 nie było ani ręczników ani wody.Po interwencji w recepcji przyniesiono nam ręczniki oraz wodę.Do końca pobytu musiałem wodę kupować ,a wiem ,że przysługiwało 1,5l na pokój.Miał być minibar dodatkowo płatny,a nie było nic zgodne z opisem.Jednym słowem porażka.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem