Kategoria lokalna: 5
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Chciałbym z żoną podzielić się opinią na temat pobytu w Szarm el-Szejk w hotelu Grand Plaza. Doświadczyliśmy tam bardzo ograniczoną ilość wody butelkowanej do picia. W Naszej ocenie hotel ma nieadekwatną ilość gwiazdek do standardów. Do dyspozycji mieliśmy wannę, która była bardzo zniszczona, brudna z ogromnymi, żółtymi plamami (aby wziąć kąpiel do środka wanny wkładaliśmy t-shirt z obawy przed chorobami stóp). Fugi wokół wanny z wielkim czarnym nalotem. Powodowało to dyskomfort podczas kąpieli. Bateria w wannie w Naszej ocenie nie myta od dłuższego czasu, uchwyt nad wanną mocno zniszczony, brudny i wyrwany ze ściany. Ręczniki kąpielowe i basenowe mocno zużyte, obszycia poszarpane i z dziurami. Po powrocie z basenu np zastaliśmy zalaną łazienkę nieczystościami z niedrożnej kanalizacji (kratka ściekowa). Pokój o typowym standardzie Egipskim, natomiast bardzo brudne zasłony, nieprane od lat. Powodowało to duży dyskomfort podczas przebywania w pokoju. Sufit w wiatrołapie to poukładane deski z dużymi odstępami z widokiem na klimatyzator i ogromnymi pajęczynami. Zarezerwowaliśmy pokój z widokiem na ogród, otrzymaliśmy z widokiem na dachy budynków i z zbiornikami na wodę. Od drugiej strony widok na dach recepcji oraz dużą konstrukcję stalową. Obsługa hotelowa bardzo słaba, stoliki uklejone, podkładki brudne, notoryczny brak sztućcy o które trzeba było prosić obsługę biegając za nią. Na prośbę o małą łyżeczkę otrzymywało się maleńką plastikową. Obsługa sprzątająca restaurację resztki jedzenia z posadzki (mięso) wmiatali pod wolne krzesła. Posiłki zostawiające wiele do życzenia, notorycznie te same. Brak wędlin, serów na kolacje. Jajka na śniadanie tylko na dyskretną prośbę od kucharza smażącego omlety. Frytki wynoszone z zaplecza tylko do gości innej narodowości niż Polska. Z Naszego pobytu wiemy, iż turyści z Polski są traktowani przez obsługę jako niepoważni i niepotrzebni, taką opinie podzielały również osoby z innym biur podróży obecnych z Nami w hotelu. Bar i obsługa przy basenie, również pozostawia wiele do życzenia. Brak piwa, bardzo słabe drinki, ale tylko dla Polaków (inne narodowości według życzeń). Przekąski przy basenie tylko przez ok 45 minut, później brak. Podsumowując pobyt w tym miejscu uważamy za bardzo nieudany, na pewno nie powtórzymy tam urlopu oraz nie polecimy go innym.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Ogólnie: „mocne 3 na 5”. Sam Egipt nastawiony na turystów i dolary, które ze sobą przywożą. Nie można przejść przez pasaże sklepów lub ulicą i nie być kilkanaście razy zaczepionym przez sprzedawcę wycieczek, perfum, pamiątek etc. Z czasem staje się to być męczące, gdy przejście 100 metrów zajmuje 15 minut. Wyjazd we wrześniu to pewniak, że będzie się miało temperatury 35 stC i wyżej, ciepłą wodę, słońce – bywały dni, że mieliśmy już tego dość.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Bardzo duży hotel. Dla gości którzy mieszkają w oddalonych budynkach odległość od morza to kilkaset metrów. Piękna rafa koralowa ale dostępna wyłącznie dla tych którzy dobrze pływają. Morze z brzegu praktycznie niedostępne /rafa koralowa/. Wypływać można tylko w ograniczonym zakresie z pomostu. Gdy jest większa ilość turystów to morze można tylko pooglądać a kąpać się w basenach.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Słabe jedzenie, ciepłe piwo(po otwarciu puszki reszta piwa czeka na następnego gościa),ryczące głośniki przy basenie, chemiczne lody. Codzienna walka o gotowane jajka :-(.El Clasico trzeba było oglądać w pubie na mieście!!! Ładna plaża, ciekawa rafa, sympatyczna obsługa, sporo zieleni.