Opinie klientów o Grand Hotel Primorsko

2.8 /6
19 
opinii
Atrakcje dla dzieci
1.8
Obsługa hotelowa
2.7
Plaża
4.3
Pokój
3.7
Położenie i okolica
3.9
Rezydent
4.7
Sport i rozrywka
2.1
Wyżywienie
2.3
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

1.5/6

Grzegorz, Świdnik 05.08.2014

Fatalny hotel

Hotel nie zasługuje na 5 gwiazdek, jedzenie jest fatalne, niesmaczne i mało urozmaicone, jest brudno a kelnerzy nie sprzątają ze stołów, w barach wiecznie brakuje szklanek, bar obsługuje jeden kelner/kelnerka i musi się martwić o naczynia i ich mycie (mycie pozostawia wiele do życzenia) wieczne kolejki i wydawanie mimo tego drinków o ograniczonej ilości. W pokojach nie można się doprosić sprzątania i wymiany pościeli. Generalnie brudno i niechlujnie. Hotel zasługuje może na 2 gwiazdki ze względu na basen i niebrzydkie pokoje.

1.5/6

Monika Józefosław 29.03.2014

Bardzo kiepski hotel

Hotel zasługuje na 2,5 gwiazdki a nie na 4,5. Brudno w pokojach, generalnie w hotelu i na basenie. Posiłki monotonne, zimne, szybko się kończyły i długo trzeba było czekać na doniesienie. Napoje bardzo kiepskie, podawane w plastikowych kubeczkach, przy każdym posiłku trzeba było stać po nie w kolejkach. Natrafienie na małą łyżeczkę graniczyło z cudem.. Pokój generalnie w niezłym stanie, jednak wykładzina bardzo brudna (nie odkurzana tylko zamiatana), tapeta odchodząca w niektórych miejscach od ścian no i łazienka z zapleśniałą wanną i syfem za toaletą. Ręczniki wymieniane codziennie, bez dania napiwku paniom sprzątającym pościel właściwie nie ścielona tylko rzucana na łóżko. Basen zapuszczony, z zieloną wodą. Blisko do fajnej plaży, niestety z płatnymi leżakami. Hotel otoczony mnóstwem innych hoteli, znajduje się jednak w małym przyjemnym miasteczku gdzie fajnie było wybrać się wieczorem. Hotel nie oferuje zbyt wielu atrakcji, dyskoteka była niedziałająca a w bilardzie brakowało bil. Ponadto pomiędzy głównymi posiłkami tylko dwa razy podczas całego pobytu były dostępne przekąski i to w godzinach 14-16. Bar na basenie był czynny przez jeden dzień, można w nim było dostać cole i piwo. Warunki panujące w hotelu drastycznie różniły się od tych opisywanych w ofercie, niestety po zgłoszeniu i napisaniu reklamacji z dołączonymi zdjęciami firma Rainbow Tours nie przejęła się zbytnio naszymi zażaleniami argumentując odrzucenie reklamacji tak: "zdjęcia były zrobione w miejscach, w które rzadko się zagląda" "zdjęcia zrobione z przesadnym zbliżeniem" itd. Szkoda.

1.5/6

Maciej, Biała Podlaska 26.08.2014

Najgorszy hotel i wakacje na jakich kiedykolwiek byłem!!!

Ujmując wszystko jednym słowem-żenada. Hotel na pierwszy rzut oka wydaje się być ciekawy i nowoczesny. Duże, przeszklone powierzchnie i nawet nie najgorszy wystrój wyróżniają go spośród innych okolicznych budynków. Chwile po przejeździe jest ok,niestety juz po krótkiej chwili czar pryska i zaczynamy żałować naszej decyzji ze znaleźliśmy sie wlasnie w tym oto hotelu. Wszechobecny bród, smród i chamska wręcz obsługa doprowadzają do szału. Hotel NIE nadaje sie nawet dla bardzo NIEWYMAGAJĄCYCH osób, wybierając ten hotel, jak i biuro RAINBOW TOURS, skazujecie swoje wakacje na pewne niepowodzenie.

1.0/6

Agnieszka, Ruda Śląska 21.07.2014

syf kiła i mogiła

Moją opinie pisze z hotelowego lobby w ktorym siedze i delektuje sie wspanialym zapachem zgnilizny. Po przyjezdzie do hotelu zastala nas burza jak to bylo okreslone przez tutejszych"stulecia". Nie spalysmy z kolezanka cala noc bo woda wrecz wlewala nam sie do pokoju przez nieszczelne okna. Mieszkalysmy na 7p ale nie bylysmy jedynymi ktorych pokoj doszczetnie zalalo. Ja rozumiem ze moze padac deszcz bo to sa normalne prawa natury ale kiedy godzina po godzinie zalewa nam pokoj po same drzwi to juz nie jest tak wesolo- dodam tylko ze nie bylo zadnej reakcji ze strony obslugi. Nastepnego dnia przyszly jedynie 2 panie ktore stojac w drzwiach o patrzac na to jak wygladal nasz pokoj zapytaly: Problem???i wyszly. Gdybysmy same nie upomnialy sie o zmne pkoju to napewno zostalybysmy w tym smierdzacym stara szmata pokoju. Wierzcie mi Panstwo nie przesadzam. Ale to jeszcze nie koniec, po tym jak dostalysmy w koncu inny pokoj nie dzialala w nim klimatyzacja wiec trzeba bylo znow schodzic do recepcji dodam ze po schodach bo nie dzialaly windy. Znajomosc jezyka angielskiego dotyczy moze jedynie 2-3 pracownikow. Co do jedzenia. Powiem krotko. Nie da sie tego jesc. Najchetniej wkleilabym Panstwu zdjecia jak to wyglada. Tluste, zimne i non stop to samo. W pakiecie all inclusive chodzilysmy na miasto zjesc obiad i kolacje bo tu sie poprostu nie da. Napoje oszukane. Cola, piwo i wino nie przypiminaja swoich smakow absolutnie. Przed przyjazdem tutaj przeytalam opinie o tym hotelu i pomyslalam sobie Ach nie moze przezciez byc az tak zle. Napewno opinie byly napisane przez bardzo "wymagajacych "klientow ale prosze mi wierzyc nie jest ze mnie zaden francuski pudel ale to miejsce najlepiej omijac szerokim lukiem.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem