Opinie o Yavor Palace

Kategoria lokalna 4

3.9/6
(57 opinii)
Atrakcje dla dzieci
2.5
Obsługa hotelowa
4.0
Plaża
5.1
Pokój
3.9
Położenie i okolica
5.3
Rezydent
4.8
Sport i rozrywka
3.4
Wyżywienie
3.5

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    Średnio

    Sławomir, Gliwice 07.09.2020

    Jadzenie monotonne .Brak ogólnodostępnej kawy przez cały dzień . Pokój czysty schludny .Oferta all incluziwe raczej uboga .

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    wypoczynek Bułgaria

    Ewelina, Pogwizdów Nowy 24.07.2019

    Spędzaliśmy wakacje w Bułgarii w tym ośrodku. Jakość tego hotelu jest adekwatny do ceny - niska. Najgorzej wspominam posiłki - codziennie to samo skromne śniadanie, obiady i kolacje większe ale wciąż monotonnie i mały wybór. Najgorsze były przekąski ( około 1,5 h w wyznaczonej porze) na które trzeba było czekać w ogromnej kolejce. Jeden basen zero atrakcji i animacji, słaby aqua aerobik - pół godzinki bez składu i ładu. Dobrze ze blisko było do promenady i innych atrakcji w Słonecznym Brzegu, bo można się było zanudzić przy basenie. Jeden pozytyw za czystość i codziennie zmieniane ręczniki. Okropny staromodny wystrój hotelu i za wszystko trzeba było płacić dodatkowo ( Wi-fi), leżaki i parasole na plaży.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    9

    Zdecydowanie nie polecam!

    Katarzyna, Bydgoszcz 26.07.2017 | Termin pobytu: lipiec 2017

    Hotel Yavor Palace zdecydowanie odradzam.Przede wszystkim zasługuje na dwie gwiazdki , a nie cztery. Cała obsługa hotelowa nie posługuje się językiem angielskim. Hotel nie jest przystosowany dla rodzin z dziećmi (zostalismy wprowadzeni w błąd przez pracowników Rainbow "), brak jakichkolwiek animacji, atrakcji dla dzieci, choćby huśtawki. Wokół panuje hałas do późnych godzin nocnych. Jedzenie bardzo monotonne, tłuste.Do tego straszliwe kolejki po jedzenie! Klimatyzacja w hotelu- centralna, która praktycznie nie działała.Codzienne sprzątanie pokoju polegało na wyniesieniu śmieci przez pokojówkę. Podczas naszego 11 dniowego pobytu- dopiero na 7 dzień zmieniono nam pościel. W pokoju, który mielismy na parterze- "zamieszkiwały" mrówki, które przemieszczały sie z łazienki do pokoju. Pomomo zgłoszenia tego problemu, mrówki pozostały do końca naszego pobytu. Goście hotelowi- to głównie młodzi Rosjanie i Niemcy, którzy pili i głosno zabawiali się przy hotelowym basenie i barze, nawet do wczesnych godzin porannych. Jedynym plusem tego hotelu jeste bliska odległośc do samego centrum Słonecznego Brzegu i plaży.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    34

    Bez rewelacji

    Lilla, Katowice 12.09.2014

    Powinni uczyć się w innych krajach gdzie traktuje się turystów jak gości i żródło utrzymania a nie zło konieczne

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem