Opinie o Liberty Resort

Kategoria lokalna: 4

4.8/6
(276 opinii)
Atrakcje dla dzieci
4.7
Obsługa hotelowa
5.1
Plaża
4.4
Pokój
4.6
Położenie i okolica
4.5
Rezydent
5.0
Sport i rozrywka
4.9
Wyżywienie
4.6
Zweryfikowane treści - Opinie pochodzą od Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
pani z lornetka
Dowiedz się, co sądzą inni
Nowość AI

Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Liberty hotel Tunezja

    MACIEJ, --- 31.07.2023 | Termin pobytu: lipiec 2023 | Tagi: 46-55 lat, z rodziną

    W pierwszej kolejności pozytywy. Świetnie animatorzy, bardzo sympatyczni i nie nachalni. W hotelu jest Spa, bardzo dobre masaże sympatyczny fizjoterapeuta. Panie masujące, znają się na masażach. Jeśli chodzi o obsługę recepcji, bardzo sympatyczny i pomocny na nocnej zmianie Adam. Jedzenie urozmaicone i i jest wybór. Kelnerzy w porządku. Wybór drinków trochę monotony ale każdy coś dla siebie znajdzie .

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    liberty resort - mieszane odczucia

    Anna, Rzeszow 10.08.2025 | Termin pobytu: lipiec 2025 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    jedzenie dobre, pokoje codziennie sprzątane (panie bardzo miłe i pomocne), pracownicy recepcji nie mili i niechcący w niczym pomóc. Proszę uważać przy wymianie waluty w recepcji (dobrze sobie sami policzcie ile powinniście dostać dinarów), zdarza im się wydać za mało gotówki.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Liberty Resort

    Anna, . 01.10.2024 | Termin pobytu: wrzesień 2024 | Tagi: 46-55 lat, ze znajomymi

    Hotel Liberty Resort według mojej opinii zasługuje na 3* ponieważ łazienki wymagałyby już remontu a pokoje w podziemiu posiadały bardzo stare meble które sprawiały wrażenie że zaraz się rozpadną.Wykladzina na korytarzu którym idzie się do pokoi była bardzo stara i brudna.Hotel duży i sprzątany przez pracowników.Z minusów jak dla mnie to monotonne jedzenie i niezbyt duży wybór.Oczywiście każdy znajdzie coś dla siebie i będzie najedzony ,ale porównując inne hotele z czterema gwiazdkami tu było trochę słabo.Dosyć minusów teraz plusy.Obsluga hotelu pracuje na wysokich obrotach zarówno kelnerzy,barmani,animatorzy.Szczegolnie animatorzy zasługują na słowa uznania bo potrafili zachęcić do wspólnych animacji i prowadzili je super.Bardzo podobał mi się basen.Duży i z różnymi głębokościami zarówno dla dzieci jak również dla osób które nie umieją pływać i oczywiście głęboki dla dobrze pływających.Polecam przy temacie basenu aerobik wodny był super.Nad morze przejście przez ulicę.Plaża ładna,są leżaki i bar.Niedaleko hotelu jeden sklep w którym kupicie kartę do telefonu napoje papierosy i pamiątki.Dość dobre ceny.Ogólnie polecam jak nie jesteście wybredni i nie oczekujecie wysokich standardów.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Bardzo polecam

    Anna 13.07.2025 | Termin pobytu: lipiec 2025 | Tagi: 26-35 lat, z rodziną

    Oczywiście! Oto przykładowa pozytywna opinia na temat hotelu Liberty Resort w Tunezji: Miałam okazję spędzić tydzień z rodziną 2+2 w hotelu Liberty Resort i jestem bardzo zadowolona z pobytu. Obsługa była niezwykle uprzejma i pomocna – od momentu zameldowania aż do wyjazdu czułam się naprawdę zaopiekowana. Pokoje były codziennie sprzątane, schludne i dobrze wyposażone. Jedzenie bardzo smaczne, różnorodne – każdy znajdzie coś dla siebie. Szczególnie przypadły mi do gustu lokalne specjały serwowane na kolację. Dużym plusem jest również bliskość plaży oraz czysty, zadbany basen hotelowy z leżakami. W ciagu dnia oraz wieczorami organizowane były animacje i atrakcje dla gości, co dodatkowo uprzyjemniało czas. Polecam z całego serca – idealne miejsce na relaks i odpoczynek w słonecznej Tunezji!

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    pobyt w Tunezji - wczasy !!!

    MIECIO , KIELNO DUZESERCE@OP.PL 09.06.2025 | Termin pobytu: maj 2025 | Tagi: powyżej 65 lat, w parze

    Wczasy wykupiliśmy 15-22.05.2025r- 8 dni 7 nocy, do hotelu dotarliśmy następnego dnia ,więc jeden dzień w '"plecy" Rezydent zaoferował tylko wycieczki i tyle go potem widzieliśmy!!! dlatego Pan Sebastian dostał dwóję!!! jedzenie.... powiem tak głodni nie byliśmy!!! śniadanka cieniutkie..., obiady już trochę lepsze..., a obiadokolacje... dało się "dopchać " Obejście hotelu czyste, pokoje czyste, minus za wannę -bardzo wysoka- trudno było wejść i wyjść!!! pościel ,ręczniki... zmieniali codziennie (nie korzystaliśmy z tego-ponieważ w domu też nie zmieniamy codziennie ręczników, czy pościeli) obsługa i animatorzy duży plus..!!! mili...,serdeczni...., dbali o nas... super!!! Bar dostępny w określonych godzinach, drinki bardzo słabe!!! choć zawsze tylko jednego wypijaliśmy!!! Plaża brudna ,dopiero zaczęli sprzątać i czyścić.. !!! Samolot - linie lotnicze -Nouvelair ok!!! Wszystko na czas .obsługa uprzejma , milutka... duży plus + !!! Ktoś powiedział nam ,że po pandemii nie mogą się dźwignąć bo 3 lata byli zamknięci więc może dlatego te oszczędności wszędzie

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Na pewno nie 4*

    ANETA, Grzybno 11.07.2024 | Termin pobytu: czerwiec 2024 | Tagi: 56-65 lat, w parze

    W związku z tym, że był jeszcze czerwiec, nie wszystko działało jak w pełnym sezonie, dopiero od 1 lipca jest tam pełna oferta. Pokoje sprzątanie codziennie. Wi-fi tylko w lobby, czasami nawet tam ze słabym sygnałem. Do plaży trzeba przejść przez ulicę, ale nie bardzo ruchliwą, więc to nie problem. Przy basenie dużo wolnych leżaków, bez problemu można było znaleźć miejsce o każdej porze dnia. Jedzenie powtarzalne, mały wybór dań dla osób niejedzacych mięsa. Osoby, które wyjeżdżały rano na wycieczki, mogły zjeść jedynie ciasto (także ci z opcji all inclusive). Kawa nie do picia! Korzystanie z telewizora i sejfu płatne.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    Bardzo słaby hotel

    Paulina, --- 17.08.2023 | Termin pobytu: lipiec 2023 | Tagi: 36-45 lat, ze znajomymi

    W hotelu spędziliśmy 14 dni , sam hotel w sobie gdyby o niego zadbać nie był by zły. Niestety obsługa hotelowa kelnerzy barmani , sprzątaczki znudzeni swoją praca a wręcz jak by byli tam za karę . No chyba że przekażesz odpowiedni napiwek to wtedy są i chęci i możliwości. Przyjechaliśmy do hotelu koło godziny 7.00 meldunek i otrzymanie pokoju dopiero w okolicach godziny 15.00. My daliśmy odpowiedni napiwek więc i pokój znalazł się dość szybko w okolicach godziny 11.00 byliśmy już zakwaterowani i rozpakowani. Opaskę zakładają zaraz po przyjeździe wiec można korzystać z restauracji i barów. Sam pokój w sobie ok czysto , pościel zmieniana , papier toaletowy uzupełniany ręczniki zmieniane codziennie ( oczywiście napiwek musi być ) Klimatyzacja w pokoju działa ok choć w największe upały mogła by chłodzić lepiej ale dało się przeżyć. Brak klimatyzacji niestety w pozostałych częściach hotelu lobby bar. W głównej restauracji w miarę ok. Jeśli chodzi o jedzenie śniadania okropne. @ rodzaje wędliny ser żółty jakiś paskudny biały ser kilka dżemów , jajka na twardo i smażone pod postacią omleta lub sadzonego. Jakaś fasolka ziemniaki i kiełbaski i naleśniki dla dzieci .Obiady i kolacje ciut bardziej urozmaicone. Co najbardziej uderza w restauracji wieczne kolejki. Kolejka do kawy, herbaty automatu z wodą. Kolejka po omlety, kolejka po naleśniki. Mało tego wszystko wyliczane . Stojąc po naleśniki dla dwójki dzieci nie dostaniesz dla obu na raz każdy powinien stać z talerzem dla siebie. Tak samo na kolacjach i obiadach. Wydawana pizza po kawałeczku i ani więcej dla jednej osoby. Każdy musi stać dla siebie. Kelnerzy w restauracji po posiłkach wpadają ze skrajności w skrajność. Albo zabierają talerz gdy jeszcze nie dojadłeś , albo wgóle nie sprzątają naczyń. Przekąski po śniadaniu to jakaś bujda resztka ciasta w barze i tyle tego. Przekąski po obiedzie jeszcze gorzej znów wszystko na sztuki i ani grama nikomu więcej . No chyba że swoim przyjezdnym arabskim gościom . Oni mogli wszystko w każdej ilości. Woda butelkowana wydawana w barze od godziny 10.00 i tez ani minuty wcześniej nie otrzymasz jej mimo ze panowie za barem się kręcą. Jeśli chcecie zjeść dobra pizzę to najlepiej udać się na zaplecze baru zapłacić 30 dinarów i otrzymacie przepyszną pizzę średnica ok 36 cm z tuńczykiem kurczakiem czym chcecie, jeszcze ja wam przyniosą do stolika. To są wczasy Al inclusive za które dodatkowo trzeba płacić. Plaza ta która należy do hotelu czysta ale nie powiedziała bym prywatna każdy ma na nią wstęp i nie widziałam żeby przeganiali obcych. Dalej niestety syf pełno alg i śmieci. Toalety dostępne w lobby koło baru czy na basenie dramat nie sprzątane pozalewane obsrane. Za potrzebą tyko do pokoju bo tych skorzystać się nie da. Animatorzy wiecznie pijani biegają za tobą żeby im kupić piwo drinka bo oni sami nie dostaną , ratownicy po za jednym to samo czają się za drzewami i spijają co im turyści przyniosą . Również Pani animatorka zajmująca się dziećmi……. Dla porównania byliśmy na 2 dniowej wycieczce na Saharę i spaliśmy w hotelu również 4* gdzie było czysto i w hotelu i w koło niego. Nikt za tobą nie biegał żeby mu kupić drinka. Wręcz przeciwnie to obsługa dbała żeby zapewnić tobie dobre warunki nie oczekując napiwku za przyniesione piwo do stolika. Do wody sypany chlor z wiadra. Basen od 7-19 ale najlepiej by było gdyby wszyscy już poszli o 18.00 Wieczorne animacje nudne i późno się zaczynające. Ogólnie hotelu nie polecam nie zasługuje na 4*. Wybierając się tam liczyłam się z mniej urozmaiconymi posiłkami ale nie wydzielaniem ich …….

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Hotel z potencjałem ale potrzebuje zmian

    Małgorzata, Warszawa 28.07.2023 | Termin pobytu: lipiec 2023 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    Hotel ma już swoje lata, gabarytowo jest przyjemny, spory basen jest dużym atutem. To czego potrzebuje to dofinansowania i dobrego managera. Do wymiany zdecydowanie cala instalacja klimatyzacji. Teoretycznie w pokojach jest, ale bardziej przypomina lekki nawiew niż porządna klimę. Nasz pobyt rozpoczęliśmy od wymiany pokoju, dostaliśmy jakąś ciemną brzydko pachnącą norę na dole na końcu korytarza z widokiem na płot i ulice (fu!) ale udało się zmienić na całkiem spoko pokój na 2 piętrze z widokiem na basen. W pokojach brakuje lodówki! Ale sprzątane codziennie, panie sprzątające przemiłe. Obsługa raczej leniwa, nie wiem kto się zachwyca animatorami, zdecydowanie to najsłabsza ekipa animatorów z którą mialam do czynienia. Niewiele robią, najchętniej zaczepiają w dosc grubiański sposób. Nie zrobili na nas dobrego wrażenia. Animatorka, która ma w teorii zajmować się dziećmi zabawia tylko dzieci Tunezyjczyków, resztę ma w nosie. W ogole hotel nastawiony raczej na lokalsów, mało kto mowi po angielsku. Facet od wycieczek - Alibaba jest spoko, sporo osób korzystało (w tym my), ale głównie krótkie wycieczki typu statek czy wielbłądy, na dłuższą na pustynie bym się z nim nie zdecydowała. Jedzenie ok - nie ma jakiegoś dużego wyboru ale jest dość smaczne, zwłaszcza mięsa dobrze przyrządzone i desery rewelacja, sporo owoców. Ryby są ale nie wyglądają zachęcająco- nie skusiliśmy się. Plaża - bez szału, jak jest przypływ - mase śmieci, trzeba uważać na meduzy. Bywają dni kiedy nie ma ani śmieci ani meduz i wtedy na plaży jest całkiem przyjemnie. Zdecydowanie odradzam wybieranie się na plażę w weekend, plaza hotelowa sąsiaduje z plaza publiczna na którą zjeżdżają się lokalsi i wtedy nie dość że jest mase ludzi to poziom syfu wzrasta do ekstremalnego poziomu. W środku tygodnia wtorek-piatek jest dużo przyjemniej. Podsumowując- Hotel nie zasluguje na 4*, raczej max 3* i to naciągane, bo byłam w hotelach 3*, gdzie był zdecydowanie wyższy poziom usług. Udało się wypocząć, zresetować i naładować baterie i o to głównie chodziło. Jako że nie jesteśmy osobami, które szukają negatywów, a raczej pozytywów - jestesmy zadowoleni z pobytu ale nie poleciłabym tego hotelu nikomu i napewno sama tam nie wrócę.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Trzeba pamiętać ,że to Afryka..

    Ireneusz, --- 19.09.2024 | Termin pobytu: wrzesień 2024 | Tagi: 46-55 lat, z rodziną

    Jedynym problemem są pokoje na poziomie -1. Dziwnym trafem umieszczani są w nich głównie Polacy i mieszkańcy północnej Afryki (nie przypominam sobie np. Niemców, Skandynawów czy Brytyjczyków). Uważam to za co najmniej nieetyczne. Część naszych rodaków zaraz przy najbliższej okazji poprosiła o możliwość zmiany pokoju. Zdecydowaliśmy się na pozostanie w pokoju tylko dlatego, że ulokowany był w spokojniejszej części hotelu(od strony ogrodu) i nastawieni na zwiedzanie spędzaliśmy w nim niewiele czasu. Trzeba jednak przyznać, że Panie dbające o czystość naprawdę przykładały się do swojej pracy. Niestety hotel najlepsze czasy ma już za sobą - stare, zniszczone meble ,rozklekotana klimatyzacja (na szczęście działająca) czy częściowo działająca bateria przy starej wannie , w której (może i dobrze)można było brać tylko szybki prysznic to tylko niektóre przykłady, które w 4 gwiazdowym hotelu (nawet w Afryce) nie powinny mieć miejsca. Trzeba natomiast docenić dobre i urozmaicone posiłki - to duży plus hotelu.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    rezydentka to porażka

    PAWEL, Rawicz 30.08.2023 | Termin pobytu: sierpień 2023 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    Zacznę od pani rezydentki #Beata, która zachowuje się jakby pracowała tam za kare. Pierwszego dnia na spotkaniu opowiedziała na szybko o wycieczkach, co warto kupić, gdzie co jest, na co uważać był to raczej odklepany monolog po czym zaczęła kasować za wycieczki bo już spieszyła się dalej. Ale najgorsze jak nas potraktowała jak chciałyśmy drugie dnia wykupić wycieczkę powiedziala że nie ma czasu bo musi jechać do innych hoteli, ale o 15:00 może przyjechać po pieniądze, więc poszliśmy do najbliższego bankomatu, który nie działał, następnie poszliśmy na stację benzynowa gdzie również był problem z wypłata pieniędzy (i to nie tylko nasze karty ale inni turyści w tym z UK również nie mogli pobrać pieniedzy). Więc napisaliśmy SMS do córki która została w hotelu, aby przekazała te informacje rezydentce. Ta nie raczyła nawet poczekać za nami powiedziała że anuluje rezerwację i pojechała. Dotarliśmy do hotelu o 15:05 ale już jej nie było. Nie dała nam możliwość wykupienia wycieczki on line, czy zapłacenia karta będź ewentualnie w dniu wyjazdu. Ominęła nas bardzo fajna dwudniowa wycieczka fakultatywna na którą czekał też nasze dzieci. Szkoda bo przez takie osoby biuro #Reinbow traci dobre opinie (może jakaś lepsza weryfikacja swoich rezydentów skoro z tego co już czytałem to nie pierwsze negatywne opinie tej pani). Jeśli chodzi o sam hotel to nie jest zły chociaż pozostawia wie do życzenia zwłaszcza pokoje w piwnicy, były sprzątane codzienne ale zapominali o tarasie na którym leżały śmieci. Mają tam zupełnie inny standard więc hotel to max *** na warunki europejskie. Basen czysty, jedzenie dobre z tym że powtarzalne.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem