Kategoria lokalna: 4
6.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel bardzo dobry, czysty z miłą i uczynną obsługą. Szybka reakcja obsługi technicznej. Duży wybór jedzenia w tym możliwość diety bezglutenowej. Warty polecenia. W opisie hotelu zniechecająco wyglądała zapowiedź plaży dla nudystów na dachu hotelu. W rzeczywistości niewielka część dla nudystów jest bardzo dyskretnie ulokowana, dobrze zasłonięta i w niczym nie przeszkadza. Z "ogólnej" części tarasu na dachu jest piękny widok na okolicę.
6.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Bardzo miły hotel
6.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wszystko bez zarzutu. Jedyna drobna uwaga na minus to zdecydowanie za słodkie koktajle, ale taki chyba hiszpański gust.
5.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
W Fanabe przebywałyśmy w lutym 2016r. Bardzo odpowiadało nam położenie hotelu i jego infrastruktura. Nie jest to hotel najnowszy, ale bardzo dobrze utrzymany. Wszędzie czysto i miła atmosfera. Bardzo grzeczna i pomocna obsługa. Miałyśmy małe przeboje z niespecjalnym pokojem w "podziemiach", ale po interwencji rezydenta i naszej szybko zareagowano i zmieniono nam pokój na położony wyżej. Jest wystarczajaca ilość leżaków przy basenach, blisko do plaży i deptaku, którym można spacerować do upojenia. Albo siedzieć w miłej kafejce w słońcu popijając sangrię. Dobra baza wypadowa do zwiedzania Teneryfy i Gomery. Szczególnie zwiedzanie La Gomery jeepami polecamy. No i miałyśmy bardzo dobrą słoneczną pogodę ( co jest bardzo ważne).
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Bardzo udane wakacje.. Trochę nerwowości na lotnisku na Teneryfie .Reszta ok
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Bardzo udany wypoczynek połączony ze zwiedzaniem (wykupione 3 wycieczki fakultatywne i wszystkie goraco polecam: 1. Wulkan Teide i Masca 2. Teneryfa w pigułce + LORO PARK 3. La Homera. Piękna wyspa, piękna pogoda, fajny hotel, dobre jedzenie - czegóż chcieć więcej ???
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel przeznaczony dla osób ,którzy chcą byc daleko od plaży ale blisko centrum.Wyżywienie bardzo dobre i różnorodne.Słabe animacje.
1.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel co prawda 4 gwiazdki ale lata świetności ma już dawno za sobą. Pokoje dla Polaków jak zwykle - najgorsze. Jedzenie urozmaicone ale na kolana nie powala, często się powtarzały niektóre dania. Basen na dole zatłoczony, fajną alternatywą jest taras na dachu z dwoma małymi basenikami i barem. Bardzo dobra kawa. Drinki i napoje w barze przy recepcji podawane w szkle. Szokiem był brak w ofercie all rumu miodowego będącego wizytówką kanarów i podawany jest w hotelach o niższym standardzie. Ogólnie hotel dla rodzin z dziećmi i osób starszych. Fatalne animacje i nudne wieczory. Opieka rezydenta praktycznie nie istnieje. Rezydentka Pani Małgorzata P. zainteresowana grupą była tylko przy sprzedaży wycieczek fakultatywnych których cena powala na kolana a oferta bardzo uboga. Pani Małgorzata przywitała nas na lotnisku, dała ulotki z nabazgraną nazwą hotelu gdzie ma być zebranie i tyle. Gdy ją spotkałem i na drugi dzień i chciałem porozmawiać to usłyszałem, że nie ma czasu bo się z kimś umówiła. Przy wylocie nawet nie sprawdziła czy wszyscy cali i w komplecie wracają do domu tylko zaszyła się w restauracji lotniskowej i spokojnie jadła obiad. Do grupy nawet nie podeszła. Był to mój trzeci pobyt na kanarach, ale z taką pseudorezydentką spotkałem się po raz pierwszy. Radzę Rainbow Tours wysyłać swoich rezydentów na niemieckie szkolenia. Zobaczą wtedy na czym ma polegać ich praca. Po pierwsze turysta i jego wygoda oraz bezpieczeństwo a nie wycieczki. Zachowanie Pani Małgorzaty niestety negatywnie wpływa na wizerunek biura i następnym razem porządnie się zastanowię zanim skorzystam z oferty Rainbow Tours.