Opinie o Bonjour Paris!

5.4/6
(355 opinii)
Intensywność programu
5.5
Obsługa hotelowa
3.5
Pilot
5.5
Pokój
3.5
Położenie i okolica
4.0
Program wycieczki
5.5
Rezydent
5.5
Transport
5.3
Wyżywienie
4.6
Zakwaterowanie
4.6

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Bonjour PRis

    MONIKA 05.05.2025 | Termin pobytu: kwiecień 2025

    Program wycieczki był ok. Ale hotel mieliśmy w jednej cześć Paryża a zwiedzaliśmy inną część. Hotel był położony 25min od metra. Więc przejście dwa razy w ciągu dnie tego odcinka zabierało dużo czasu i wysiłku. Program był bardzo intensywny przemierzaliśmy pieszo bardzo duże odległości i w dość dużym tempie. Powracaliśmy bardzo zmęczeni i do tego dochodziła bieganina po schodach w metrze szczególnie jak były przesiadki a później jeszcze 25 min do hotelu. Hotel miał kiepskie warunki miała być klimatyzacja w pokojach ale nie działała. Po drodze do naszego hotelu bardzo blisko metra był Hotel ibis który myślę też można było zarezerwować dla nas. Myślę że osoba która robiła rezerwację powinna sama być uczestnikiem tej wycieczki i po całym dniu chodzenia pokonać jeszcze drogę do hotelu. Przychodziliśmy tak zmęczeni że już nam się nic nie chciało. Gdy patrzę czasami na wycieczki z innych krajów które w sposób przemyślany i dogran zwiedzają to sobie myślę czy my Polacy nie szanujemy się i ciągle ktoś z organizatorów myśli że nas nie stać na pobyt na jakimś normalnym poziomie. W Paryżu są też chyba jacyś rezydenci którzy powinni trochę lepiej przygotować taki pobyt. Dlaczego nie ma w ofercie np. wejścia do kabaretu M.R. czy też zorganizowanid kolacji w jakimś innym fajnym miejscu np. wieży E. Myślę też że bilety na wjazd na wieże powinny też być wcześniej kupione dla grupy. Można takie potrzeby zaspokoić jako wycieczkę fakultatywne lub zorganizować droższą wersję VIP. Gdyby Hotel był bliżej centrum można by było samemu pochodzić po Paryżu a na peryferie ciężko się dostać czy też z nich wyjechać. Więc proszę o trochę więcej szacunku dla Wadzych klientów. Jeżdżę z Waszym biurem od dawna ale w Paryżu zakwaterowanie to porażka Tam mogłyby mieszkać dzieci na wycieczce szkolnej. Ogólnie Paryż jest piękny jest co zwiedzać i program może być. Pilot trochę mało operatywny co było widać na lotnisku. Przyjechaliśmy wcześniej ale nie powiedział gdzie mamy się ustawić i oczywiście eyviecxka z Itaki stanęła przed nami bo tam pilot wiedział gdzie trzeba się ustawić. Nie wiem co się zaczyna dziać w rainbow ale często ostatnio są jakieś takie potknięcia Trzeba chyba zweryfikować coś bo szkoda tracić stałych klientów. Prawda?

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    14

    Pozostawia wiele do życzenia

    Anna, Szadek 28.10.2024 | Termin pobytu: październik 2024

    Zabytki Paryża cudne,ale... pokoje ciasne i duszne . Brak mydła w łazienkach. Zgłaszając Pani pilot ten fakt usłyszałam, że mogę się umyć swoim. Pierwszego dnia po punktualnym zejściu na śniadanie, okazało się, że nie mamy co jeść ponieważ już zabrakło. W Polsce wykupiłam obiady na cały pobyt, we Francji okazało się że mam opłacone 3 i resztę muszę dopłacić . Pani pilot mało pomocna.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    21

    Bonjour Paris

    Ewa, Dąbrowa Górnicza 30.10.2022

    Miała to być wymarzona wycieczka i niby wszystko było zgodnie z opisem oprócz robali (prawdopodobnie prusaki)w hotelu i bardzo złośliwej obsługi w nim. Pilot,Pan Grzegorz, wspaniały organizator,dwoił się i troił żeby nam uprzyjemnić pobyt.Przewodniczki,Pani Justyna i Ewa są super.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    16

    A miało być tak pięknie, niestety niesmak pozostał.

    Sławomir, --- 06.11.2024 | Termin pobytu: październik 2024

    Sama wycieczka potancjalnie ciekawa, ale: 1. nocleg miał być koło stacji metra i był tylko 1,2 km 2. wszystkie wejścia były załatwiane w ostatniej chwili i zamiast stać w kolejkach dla grup, które zawsze idą szybciej stsliśmy z turystami indywidualnymi. 3. żonie wystawiono rezerwację z błędem w nazwisku (moja wina nie zauważyłem przy akceptacji umowy) więc kazano mi dopłacić za przepisanie biletu bo jak twierdziło Reinbow, żona nie poleci. Sprawdziłem w AirFrance, poleciała by bez problemu z jedną błędną literą w nazwisku. To jednak nic bo jak się okazało mimo pobrania od nas opłaty za przepisanie biletu nie został on zmieniony i żona i tak leciała z błędem w nazwisku. Na szczęście to ja miałem rację i nie trzeba było dokonać zmian. Wniosek, zostaliśmy naciągnięci i oszukani przez Reinbow na co mam dowód w postaci boardingpassu i doliczoną opłatę. za przepisanie biletu. Cóż, latam na wakacje raz w miesiącu i po wielu latach wróciłem do Reinbow bo mają ciekawe wycieczki, ale jawne oszukiwanie klienta to już przesada i nie chodzi o te 200 zł tylko utratę zaufania. W grudniu mam lecieć z R do Indii i żona obawia się czy na trasach wewnętrznych nie zostanie zatrzymana bo ktoś nas skasował za pracę , której nie wykonał. Na szczęście konkurencja też rozwija ofertę wycieczek.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem