Opinie o Baikal

Kategoria lokalna: 3

5.4/6
(99 opinii)
Atrakcje dla dzieci
5.0
Obsługa hotelowa
5.4
Plaża
5.5
Pokój
5.5
Położenie i okolica
5.6
Rezydent
5.5
Sport i rozrywka
5.0
Wyżywienie
5.3

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    23

    Dobrze

    Agata 01.09.2016 | Termin pobytu: wrzesień 2016

    Po przyjeździe do hotelu Baikał miłe zaskoczenie, bo hotel według mnie ładniejszy niż na zdjęciach. Czysto, woda w basenie też czysta, ale zimna. Po godzinie 18 leżaki i płytki wokół basenu były sprzątane. I tu minus, bo basen dostępny tylko do godziny 18, a uważam, że wieczorem też fajnie byłoby popływać. Pokoje dość duże, łazienka też. Z prysznica lało się na podłogę i położono nam ręcznik, którego nie zmieniono do końca, chociaż w pokoju sprzątano... Jedzenie średnie. Śniadania jak najbardziej ok. Było wszystko czego trzeba. Obiady i kolacje już gorzej, niby dużo, ale bez smaku, wszystko podobne do siebie. Mięsa nie tykałam, więc nie wiem jak smakowało, ale głownie baranina. Herbata, kawa i różnego rodzaju napoje podawane w plastikowych kubeczkach.Nie smakowało i nie wygladało to zbyt dobrze. Z dwa razy trafiły się jakieś filiżanki. Animacje w porządku, codziennie wieczorem coś, tańce, karaoke itd. Widziałam też, że panie Animatorki zabawiały dzieci. Za to głośna muzyka w barze w nocy. Leżaki zajmowane od rana, chociaż nikogo na nich nie było. Rzadko kiedy udało się znaleźć 2 obok siebie (w słońcu graniczyło z cudem). Obsługa na to nie reagowała. Poziom ich angielskiego w miarę, szło się dogadać. Ogólnie obsługa miła. Panie rezydentki bardzo na plus. Minusem też jest internet, bo mimo, że kosztował na cały tydzień 20lv to jeśli można to nazwać w ogóle działaniem, to "działał" tylko w recepcji. Ogónie nie polecam go kupować, bo szkoda pieniędzy. Działał nieco lepiej, gdy nikt w pobliżu go nie używał, co również graniczyło z cudem. Hotel w centrum, wszędzie dość blisko. Ogólnie było dobrze, spodziewałam się, że będzie gorzej.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    Wakacje 2021

    Paweł i Klaudia 12.04.2022

    Pokoje zadbane widać że niedawno przeszły remont. Względnie blisko do pięknej plaży. Jedzenie raczej słabe tak samo jak alkohole. Dobre miejsce na wypoczynek dla rodzin z dziećmi.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    pobyt w hotelu

    Teresa, Szczecin 25.09.2014

    Warunki socjalne w hotelu pozytywne. Zastrzezenia budza posilki. Bedac w Bulgarii na deser nie podano ani razu: brzoskwin, nektarynek, kiwi.Pozostale posilki byly tez monotonne, choc w duzych ilosciach. Atrakcja dla podniebienia byly swiezo smazone nalesniki. Dodatkowymi plusami byla ciepla i czysta woda w morzu oraz wspaniala plaza i piekna pogoda!!!!!

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    9

    Hotel - Bajkał- Słoneczny Brzeg

    Roman, Wrocław 16.07.2014

    Trzeba mieć cierpliwość do hałasujących dzieci.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    9

    Maria i Ryszard

    Maria 28.06.2022

    Byliśmy z mężem w okresie od 21.06.2022 r do 28.06.2022r na wczasach zorganizowanych przez biuro RAINBOW w hotelu Bajkał wczasy były bardzo fajne,hotel super jedzenie i obsługa super ale końcówkę wczasów zepsuły zaniedbania że strony biura podróży Rainbow .zostaliśmy wymeldowani z hotelu 28.06.2022 o godzinie 12 tej a lot do Warszawy mieliśmy o godzinie 4,25 rano 29..06.2022 koczowaliśmy 13 godzin w hotelu na kanapach chcieliśmy we własnym zakresie przedłużyć dobę hotelową ale nie było miejsc nie polecam usług tego biura bo można było załatwić to inaczej żebyśmy nie musieli tyle czasu bezczynnie marnować

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    Może kiedyś tam wrócę.

    Olekk, Kraków 05.02.2015

    Czas spędzony na tych wakacjach będę wspominać bardzo dobrze.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    Pozytywne wakacje

    Wojciech, 14.09.2014

    Hotel jest OK, mieliśmy pokój na 7 piętrze z widokiem na morze. Opcja All inclusiv przesadzona, moim zdaniem to fabryka tuczników jeśli ktoś korzystał ze wszystkich posiłków i przekąsek. Obsługa hotelowa bardzo przyjazna i pomocna. W sierpniu była pełna obsada, więc trochę tłoczno. Wielki plus za animacje dla dzieci. Rezydentka do niczego - czysta komercjalizacja.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    7

    Moje wrażenia, zasługujace na uwagę.

    yoasialaw, Łódź 27.08.2015

    Po pierwsze, bardzo ważne: opieka RainbowTours: rewelacja! Profesjonalizm przez duże P. Opieka rezydentów wspaniała. Pomagali we wszystkim. Doradzali, odradzali, kierowali, sugerowali i to wszystko z uśmiechem na twarzy:). Natomiast na twarzach pracowników hotelu Baikal dostrzec uśmiech to wielkie szczęście, albo nagroda(?). Po drugie: przy basenie za mało leżaków, trzeba było wykazać się szybkim rozeznaniem o co biega oraz sprytem i szybką akcją, aby mieć wolny leżak. W tym celu w noc poprzedzjącą planowane leżakowanie nad basenem, trzeba było zanieść swój ręcznik lub inny gadżet (olejek do opalania, czapkę) nad basen i położyć na wybranym leżaku. Jednak gdy zrobi się to za wcześnie, trzeba liczyć się z tym, że rzecz pozostawiona na leżaku zostanie bez wiedzy właściciela odrzucona w inne miejsce, w moim przypadku był to kosz, w którym zostały zgromadzone inne ręczniki. Decyzja co zrobić z tym ręcznikiem zależy od Państwa. Jeśli przyjdzie się za poźno, wszystkie leżaki będą już zajęte. Po trzecie: stołówka. Kolejka za stolikami, wolnym miejscem. Rozumiem, że na stołówce nie musi być tyle stolików ile osób w hotelu, ale obsługa powinna zadbać o gościa, aby nie stał bezradnie jak skarcone dziecko i pomóc w znalezieniu wolnego miejsca. Brak zainteresowania gościem ze strony pracowników hotelu. Po czwarte: obsługa przy barze basenowym włączała głośno lokalną muzykę i bardzo fajnie owszem, jednak mimo wszystko odtwarzanie utworów z zawartymi niecenzuralnymi słowami, to chyba lekcewazące. To bardzo słaby punkt obsługi. Moim zdaniem niedopuszczalny w czasach, kiedy walczy się o klienta. Usytuowanie hotelu b. dobre jak na tą okolicę, czysto w pokojach, lobby, stołówce, nad basenem. P. sprzątająca bardzo miła (druga i ostatnia z uśmiechem na twarzy, pierwsza to jedna z recepcjonistek). Jest co robić dla osób w kazdym wieku, każdy znajdzie coś dla siebie. Pogoda piękna a morze przepiękne i chętnie witające gości.

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    32

    Hotel Bajkal

    Jerzy, Warszawa 14.07.2014

    Cztery godziny temu wylądowałem na Lotnisku Okęcie po wypoczynku w Hotelu Bajkal w Słonecznym Brzegu, od 7 do 14 lipca 2014 i muszę opisać pobyt. Wyżywienie z każdym dniem gorsze posiłki niby urozmaicone a nie ma co zjeść do tego w porach serwowania zimne niesmaczne nie wiedzielibyśmy co jemy żeby nie rysunki z czego to zrobiono, odnoszę wrażenie,że tam pozostał duch Żiwkowa/Sekretarz Komunistyczny/ Basen przy hotelu fajny lecz dziwnym trafem przez 7 dni udało nam się 2 leżaki zdobyć, bo ciągle były zarezerwowane a na ok 50% z nich nikt nie leżał całymi dniami tylko ręczniki,obsługa nie reagowała.Brodzik dla dzieci zadowalający ze zjeżdżalnią w kształcie smoka. Personel obsługujący gości w barach sami zobaczycie,panie sprzątające pokoje i stoły w stołówce, jedyny miły akcent, zawsze uśmiechnięte i chętne do pomocy. Rezydentka Pani Paulina miła chętnie wspomaga gości biura i próbuje wymóc na personelu poprawę jakości i temperatury posiłków,lecz efektu nie było. Była ogólna informacja o atrakcjach np wieczór bułgarski ale nie doczekałem się szczegółów a chętnie bym w nim uczestniczył,może nie do końca zrozumiałem? Generalnie tylko pokoje z dobrą klimatyzacją indywidualną były fajne, jedzenie kiepskie /nie należę do narzekających/,jeśli chodzi o plaże nadmorską to informacja w Warszawie była,że komplet parasol i leżaki to wydatek 14 lewa/28 PLN/ na plaży okazuje się,że to koszt 24 lewa/ok.48 PLN/za dzień piaszczysta plaża lecz brudna z petami kawałkami betonu nie sprzątana/to nie wina Rainbow Tours/,opłat za cały dzień czy 3 godziny taka, sama ale Morze Czarne extra woda tylko pływać Ponadto ze zdziwieniem odebrałem informację od wypoczywających w tym terminie i z tego samego biura osób, ze wylot jest inny niż na umowie ja miałem 15.10, wylecieliśmy 9.50 tylko że jako jedyny nie otrzymałem maila o zmianie godzin, a taką informację inni otrzymali już w sobotę przed odlotem z Warszawy-miłe prawda?

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem