Opinie o Festa Gardenia Hills

Kategoria lokalna 3

4.7/6
(162 opinie)
Atrakcje dla dzieci
5.2
Obsługa hotelowa
4.9
Plaża
5.1
Pokój
5.1
Położenie i okolica
4.3
Rezydent
4.8
Sport i rozrywka
5.0
Wyżywienie
4.4

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    20

    Przyzwoicie

    Wojtek,Monika z dziecmi 5,9 lat 12.07.2019

    Hotel sam w sobie jest w porządku,pokoje(apartamenty)spore,czyste,a co najważniejsze, z mozliwoscia niezależnej regulacji klimatyzacji w każdym z pokoi.Obsługa ok,animatorzy w hotelu tez w porządku. Basen spory,ale nie stety w okresie którym my byliśmy( 2-9 Lipiec 2019) ,codziennie zapełniony.Jesli się nie zarezerwowało lezaka,kladac recznik na nim około godz 7.30 to nie było szans na znalezienie wolnego ,po godz 8 . Miejsca zwalniały się dopiero około 16-17.Wiaze się to z tym ze do plazy jest kawałeczek i nikomu się po prostu nie chciało na nia jechac lub isc.Na plaze kursuje bezpłatny bus pod hotelu.Stołowka jest,ale naszym zdaniem nie dostosowana(za mała),do ilości gości przebywających w hotelu.Codzienne kolejki ustawiające się,po jedzenie były norma. Smak i jakość potraw(subiektywnie),nie stety dawała wiele do zyczenia.Uwazam ze nawet w hotelu niskobudrzetowym,można gotowac smacznie i różnorodnie-nie stety w Festa Gardenia tak nie jest.Brak jakiejkolwiek roznorodnosci w smaku i potrawach.Uwazam ze jedzenie jest najsłbszym punktem hotelu-jeśli chodzi o jakość-ilościowo,mozna jesc i nie braknie.Nie ma znaczenia czy,to jest sniadanie obiad,czy kolacja.Ogolnie pobyt ok

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    fajne wakacje

    Justyna Anna, Toruń 07.08.2017 | Termin pobytu: lipiec 2017

    jedzenie super, basen super, obsługa też bardzo miła i pomocna, odległość do morza spora ale nie było to kłopotliwe, tylko częstotliwość busów mogliby zwiększyć,nad sprzątaniem mogliby troche popracować ale nie było źle, zachowanie Polaków przy all inclusive tragiczne jakby w Polsce nie było frytek, jedynie RAINBOW dało plamę, brak organizacji całkowicie było widać na lotnisku, olali nas jak samolot nie przyleciał mówiąc ze to jest kwestia enter air , ale ja nie z nimi podpisywałam umowę tylko z rainbow. Zero toski o klienta , zostawili nas , inne biura rozdawały jedzenie i picie a my się na to patrzyliśmy siedząc na podłodze przez 5 godzin. Rezydetnka miała pod opieką 18 hoteli toteż widziałam ją tylko raz, Rainbow naciąga na lokalnych wycieczkach , przy ALDO jest lokalne biuro i mają o połowę tańsze wycieczki, A imprezy super, poprostu. ten gość prowadzący wymiatał, był niesamowity, zabawy dla dzieci tez bardzo bardzo fajne, córka zachwycona była.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    17

    tygodniowy pobyt

    m&m 13.08.2018 | Termin pobytu: wrzesień 2018

    tygodniowy pobyt w Bułgarii

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    8

    Świetne wrażenia

    Kamila, Łódź 18.08.2019

    Organizacja wyjazdu super. Animatorzy Filip i Vitalij świetnie potrafili umilić czas dla dzieci jak i dla dorosłych. Jedynym minusem jest dojście do plaży przez bardzo ruchliwą 3 pasmową drogę krajową bez żadnego przejścia dla pieszych ani świateł... wieczorem jest to naprawdę duże ryzyko. Bardzo dobrze że jest bus hotelowy, ale kursuje tylko do 16:45. Jedzenie smaczne, ale mogłoby być bardziej zróżnicowane. Sympatyczna i pomocna obsługa. Polecam serdecznie.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem