Kategoria lokalna: 3
Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.
6.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Pyszne jedzenie, do plaży 20m, blisko sklepy, w pokoju czysto, sprawna klima a w barze wspaniała Rakija. Polecam.
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Z Czarnomorca co 30 min. odjeżdżają autobusy w stronę Sozopola i w stronę Burgas. Ogólnie hotel ok dla osób, które nie mają zbyt wygórowanych oczekiwań.
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wycieczka zorganizowana w 100%. Nie było nic do czego można byłoby się przyczepić. Jedyny minus to wysokość cen wycieczek - 50 euro to kwota mocno zawyżona - w konkurencyjnej Grecji (niby droższej) były po 35 euro. Nie skorzystałam z nich - 3 osoby to duży koszt niestety :-( W każdym razie Firma Rainbow wykonała swoją pracę. Wakacje kolejne tez będę planować z Wami, a nie wiem czy nie wrócę do tego samego hotelu - widok z balkonu i bliskość plaży - 1 klasa :-)
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
W Royal Beach Sozopol - spędziliśmy 7 dni, od 25 06. do 02.07. 2019 r. Hotel jest położony cudownie blisko plaży, fale usypiały i budziły nas. W hotelu raczej czysto, pokoje były sprzątane codziennie /naturalnie w udostępnionych miejscach :) Pościel i ręczniki wymieniane były co 3 dni. Smaczna, regionalna kuchnia, posiłki były cztery, śniadanie, obiad, podwieczorek i kolacja. Napoje zgodnie z ofertą all inclusive to lokalne wina i piwo, woda i napoje z saturatora oraz ekspres do gorących napojów. Obsługa recepcyjna, kelnerzy, stale obecni menadżerowie to normalni, bardzo mili ludzie można było się porozumieć po angielsku lub rosyjsku. Dla mnie problemem była wyłącznie słaba komunikacja z pobliskimi miejscowościami i infrastruktura lokalnych dróg - ale to nie jest wina obiektu. Na zakończenie muszę wspomnieć, że był tam też bardzo pomocny i dyspozycyjny Państwa rezydent. Dziękujemy za udany pobyt:)
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wypoczynek spokojny -zresztą wszystko zależy od towarzystwa Jeżeli ktoś chce imprezować to nie tu. Dzieci szaleją w basenie Dorośli leżakują przy basenie Animacji tak jak w opisie nie ma Łazienka i pokój czysty Ponie sprzątały codziennie ,ręczniki mieliśmy wymienione 1x na siedmiodniowy pobyt ale dla nas to akurat wystarczyło ,gdybym poprosiła Panie wymieniły by częściej Jedzenie dobre choć monotonne Na podwieczorek pyszne lody ,jakaś babka i owoce. Kelnerzy szybko sprzątają talerze mimo to nadal można brać nowe i jedzenie dokładać Z hotelu można wyjść z piwem i winem na plaże -obsługa jak na razie nie zakazuje Czego więcej chcieć
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel bardzo blisko plaży,obsługa miła,uśmiechnięta i sympatyczna. W trakcie 7 dniowego pobytu 2 razy zmieniana pościel i ręczniki . Pokój duży choć przydałoby się choć raz odkurzanie. Jedzenie ok., Można było coś sobie wybrać. Basen trochę mały . To nie jest hotel dla wybrednych .luksusu tu nie ma ale polecam!
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Daję dobrą opinię, bo biorę poprawkę na to, iż jest to hotel 3 * (a restauracja w nim ma 2 *). Ogólnie bardzo blisko plaży, co jest największym atutem hotelu. Na plaży leżaki i parasole płatne (20 lewa za komplet 2 leżaki i parasol na dzień ok. 46 zł), można kupić swój parasol w Czernomorcu (miejscowość oddalona 2,5 km piechotą) i rozłożyć się na kocu. Hotel obok kampingu Gradina, do najbliższej miejscowości 2,5 km (droga bez pobocza, auta śmigają) więc nie ma nic dookoła. Nam o to chodziło, chcieliśmy hotel z plażą. jak ktoś się nastawia na rozrywki i życie nocne to nie ten hotel. Spacery plażą przyjemne, bo mało ludzi. Mieliśmy pokój z bocnym widokiem na morze (fajny, ale komary wieczorami gryzą). Pokój mały, dostawka to łożko polowe. Małe dziecko się na nim spokojnie prześpi, ale ciekawa wrażeń osoby dorosłej po takim spaniu. Przy dwóch dostawkach w pokoju ciasno. Telewizor jest (nie oglądaliśmy), lodówka raczej grzeje niż chłodzi (zresztą i tak nic z restauracji nie można przynieść do pokoju). Klimatyzacja działała super. Warto mieć swoje klamerki do ubrań. Sprzątanie pobieżne (umycie podłóg, dołożenie papieru toaletowego, czasem dołożenie jednorazowych mydeł czy szamponu). Ręczniki wymieniane co 3 dni, pościel wymieniana 2 razy w czasie pobytu 2 tygodniowego. Łazienka mała, ale daje radę. Strasznie słychać hałasy z korytarza. Winda sprawna, zresztą tylko 3 piętra. Dogadać się można po angielsku, trochę po rosyjsku. Warto przywieźć swoje lewy, na wejściu nie ma gdzie wymienić euro. Czasem się udaje w hotelu obok, a czasem trzeba iść te 2,5 km do Czernomorca (bank czynny z przerwą chyba między 11 a 13 nieczynny). Mini market 150 m dalej w hotelu obok, bary na plaży z jedzeniem i piciem . Co do all inc to Polacy narzekali, bo z napojów alkoholowych było tylko piwo (w barze) i wino białe i czerwone (w restauracji). Była kawa, cappucino, kakao, czekolada, herbata - z ekspresu. Jedzenie ok. Bez ekscytacji, ale głodni nie chodziliśmy. Śniadanie ciągle to samo (jajko sadzone, parówki, chleb smażony, coś jak nasze pączki bez nadzienia, pomidory, ogórki, feta, żółty ser, coś wędlinopodobnego, dżem, czasem miód, płatki na mleku - mleka raz zabrakło). Obiady i kolacje na ciepło. Ogólnie dobre jedzenie: makarony w sosach, mięsa duszone w sosach warzywnych, ryby smażone - pyszne itp). Czasem tylko było dziwnie na obiad same mięsa i warzywa, za to potem na kolacje i makaron i frytki i ryż w warzywami. Owoce były: brzoskwinie, czereśnie, arbuz, jabłka, gruszki, pomarańcze (oczywiście nie wszystkie na raz). Na podwieczorek lody (duża kolejka, zdezelowana lodówka), żenujące ciasteczka biszkoptowe i ciastka bułgarskie nasączone słodkim syropem. Ogólnie podwieczorek słabiutki. Aha no i jeszcze kanapki zapiekane na podwieczorek. Nie było to ekskluzywne jedzenie, pańskim pysiom nie smakowało i ostentacyjnie jedli kupowane zupki kuksu. Dla nas było ok. Wszędzie napisy, żeby nie wynosić jedzenia, nawet wodę do butelki nalewać trzeba było dyskretnie, bo upominali, że nie wolno. Ale spokojnie można było z piwkiem czy kawą w plastikowym kubku przejśc na plażę. Jak się przychodziło na posiłki w momencie, gdy się zaczynały to kolejki. Później - spokojniej, a jedzenie dokładali. Czasem brakowało talerzy, sztućców czy cukru - wystarczyło poprosić - donieśli , trzeba było poczekać jakieś 3 minuty (dla niektórych Polaków nie do przezycia). Basen niewielki, za rzadko czyszczony, stąd tłumów na nim nie było. Zresztą fajna plaża blisko, to szkoda czasu na basen. Plaża długo płytka (dla dzieci super). Pojawiały się i glony i szczypawki i kraby i meduzy. Piszę pojawiały, bo czasem znikały. Piasek super. Żadnych butów do wody nie trzeba, spokojnie zawsze znalazło się na niej miejsce. Trochę rozczarowała nas pogoda - padało 4 dni, no to w takie dni tam rzeczywiście nie bardzo było co robić (wszyscy na internecie w holu siedzieli). Kelnerzy trochę nieudolni, na stołówce trochę słabo z czystością (dla nas) -wg Bułgarów było czysto. Polacy siedzieli i szukali co im się nie podoba, co tu mozna reklamować w biurze podróży. My woleliśmy nastawić się na spokojne, odludne wakacje. Ogólnie jak ktoś ma tendencje do narzekania i szuka luksusowego hotelu w marmurach to tego niech nie bierze. Ten kto chce mieć plażę pod nosem, nocleg i jedzenie zapewnione, żeby móc w spokoju cieszyć się cudowną plażą i morzem - to polecamy. Polecamy Sozopol do zobaczenia - braliśmy taksówkę (8 km - 20 lewa w jedną stronę). Tam można pokupowac pamiątki. Doba hotelowa zaczyna się o 14 (wtedy dostaje się pokój ), pierwszy posiłek obiad (o 12), ostatni posiłek to śniadanie (nawet, gdy wyjazd jest wieczorem).
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
kameralny czysty hotel z widokiem na morze z ładną czystą plażą położoną przy hotelu,basen z leżakami ok,obsługa miła ,sympatyczna.Cztery posiłki dziennie napoje ,piwo ,wino dostępne cały dzień.Co do jedzenia każdy znajdzie coś dla siebie duży wybór sałatek, warzyw i dań.Problem z wifi w ofercie dostępne w całym hotelu a działa tylko przy recepcji.Pokoje duże czyste z klimatyzacją, TV .dużym balkonem.Małym minusem wąska droga bez chodników do centrum Czernomorca,autobusy co pół godz, do Sozopola i Burgas.Ogólnie zadowoleni z pobytu w trochę brudnej,prowizorycznej Bułgarii,hotel Royal Beach Sozopol godny polecenia dla osób z nie dużymi oczekiwaniami.Jeśli mogę podpowiedzieć to proponuje wyjazd nie dłuższy niż 7 dni .W hotelu istnieje możliwość wynajmu auta i zamówienia taksówki koszt do centrum Czernomorca 8 lewa a do Sozopola 16 lewa.Wiele słyszeli o Bułgarii i wiele się sprawdziło ale pobyt uważamy za udany i z czystym sercem polecam.Jesteśmy nie zadowoleni z pracy rezydenta poza jednym spotkaniem żadnego zainteresowania z jego strony i brak jakichkolwiek propozycji urozmaicenia spędzenia czasu.Dla przykładu podam że dla wczasowiczów z Czech rezydent dostępny 24h na terenie hotelu proponujący codziennie jakieś wyjazdy choćby do Sozopola ,byliśmy jeden dzień w Sozopolu i spotkaliśmy wczasowiczów z naszego hotelu z nim oprowadzającego ich po Sozopolu duży minus do poprawy.Jeszcze raz polecam i pozdrawiam.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
hotel bardzo tani, niestety poprzednie słabe oceny nie są przypadkiem.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Spędziliśmy w tym hotelu tydzień. Byliśmy z niespełna dwuletnim dzieckiem. Ogromnym plusem tego hotelu jest jego położenie. Wychodząc z jego terenu, znajdujemy się od razu na plaży. Pokoje były dla nas w standardzie dobrym, wystarczającym. Nie oczekiwaliśmy przecież luksusów jadąc do hotelu z 3*. Jeśli chodzi o stołówkę... tutaj będzie więcej minusów niż plusów. Nie było tak jak czytaliśmy we wcześniejszych komentarzach, że nie było czego jeść. Było! Codziennie można było spokojnie coś wybrać. Jednak to jedzenie było zimne... nie chłodne, ZIMNE! Deserowe talerze do obiadu, to też jakaś pomyłka. Najgorszy jednak był wszechobecny BRUD na tej stołówce!!! Brudno wokół pojemników z jedzeniem, brudna lodówka, w której były lody (bardzo dobre!), brudny express, brudne i klejące stoły i krzesła. Tylko raz chciałem wziąć krzesełko do karmienia dla dziecka - było tam wszystko. Tak jak pisałem wyżej, nie oczekiwaliśmy luksusów, jednak jakakolwiek czystość na stołówce powinna być. Nasz sanepid chyba padłby z wrażenia... niestety to pozostawiło duży niesmak, a szkoda... Szkoda, że nie dbają o czystość i o jakiekolwiek naprawy. Koszt pomalowania i naprawienia zjeżdżalni - niewielki, a efekt widoczny nie tylko dla dziecka:/ Obsługa hotelowa ok, na stołówce - tragedia. Wokół hotelu cisza i spokój. Pogoda wyśmienita.