2.9/6 (10 opinii)
Kategoria lokalna 3
4.0/6
Zaletami hotelu są z pewnością: położenie - bardzo blisko plaży oraz dość blisko Sozpolu (wystarczy trochę chęci i po ok. 20 minutach można dotrzeć pieszo na stare miasto, idąc plażą da się ominąć ruchliwy fragment drogi bez pobocza, następnie ok. 5 minut wędrówki poboczem drogi i już zaczyna się chodnik prowadzący prosto na stare miasto); smaczne jedzenie - można spróbować lokalnych potraw, śniadania monotonne, ale nigdy niczego nie brakowało, uboga formuła all inclusive - jest to raczej opcja all inclusive light, z napoi tylko piwo i wino + soki z dystrybutora; obsługa miła i uśmiechnięta; pokoje w porządku, można się przyczepić do czystości - sprzątanie pobieżne. Ogólne wrażenie pozytywne - biorąc pod uwagę,że jest to tylko hotel 3-gwiazdkowy.
Beata - 27.08.2018 | Termin pobytu: lipiec 2018
2/2 uznało opinię za pomocną
3.5/6
Hotel miło nas zaskoczył , otrzymalismy apartament z dodatkową sypialnią ( niestety nieklimatyzowaną ) i salonem wraz z aneksem kuchennym , oba te pomieszczenia łaczył wielki balkon . łazienka mocno wyeksploatowana , wycieki z każdej rury i nieszczelnym brodzikiem , skutkowało kałuza na srodku łazienki , obsługa sprzatajaca niezbyt pomocna , łazienka nie sprzatana , papier nie uzupełniany , reczników zbyt mało ( zabierali 4 dawali 2) . Sam hotel oceniam wysoko , basen czysty , hotel przy samej wydmie i slicznej czystej plaży , ogólnie rzem z rodzinka jesteśmy bardzo zadowoleni z pobytu
MARCIN Z DOBCZYC - 24.09.2018 | Termin pobytu: sierpień 2018
0/0 uznało opinię za pomocną
1.0/6
W żadnym wypadku allinclusive to to nie jest. Wiele atrakcji zostało wyłączone z użytku w trakcie naszego wyjazdu np beach bar. Jedzienie jest co najmniej mówiąc ohydne, aż dziwię się czemu rainbow nie rezygnuje z tego hotelu. Tluste, zero zróżnicowania, codziennie to samo albo pozostałości z poprzedniego posiłku. Ciagle czegoś nie ma i trzeba się o wszystko prosić to o cukier to keczup to o podłączenie wody do ekspresu. Jak kończy się coś to nie ma do następnego dnia a podobno napoje mamy bez ograniczeń. Keczup jak się skonczył tak już nie było do końca pobytu. Herbata jak się kończy to nie dokładają nowej a widzę ze mają i znów się muszę prosić. W dniu wyjazdu mieliśmy zakończyć na posiłku od którego zaczynaliśmy (z informacji które udzieliła nam rezydentka) i niestety dostaliśmy tylko śniadanie. 15 osób czekających na posiłek, którego nie dostaną bo pani rezydentka nie chce wziąć odpowiedzialności za to ze udzieliła nam zle informacje. W następstwie dostaliśmy kanapkę, owoc i wode na cały dzień - 8h do wyjazdu, 11h do wylotu, z czego chleb był spleśniały i nie mieli nic więcej bo zamykali hotel tego samego dnia. Nie sposób opisać tu wszystkiego, ale dane sytuacje mówiąc same za siebie. Nawet w hotelu 3 gwiazdkowym nie powinno być takich historii.
Pola - 18.09.2018
3/3 uznało opinię za pomocną
1.0/6
Hotel nie spełmniał podstawowych wymogów all inclusive
Alicja, Szaflary - 22.08.2018 | Termin pobytu: lipiec 2018
1/1 uznało opinię za pomocną