Kategoria lokalna: 4
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
1.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
W Hotelu Yavor Palace spędziliśmy z rodziną 11 dni. Zdecydowanie nie polecam tego hotelu. Był to nasz drugi pobyt w Bułgarii- w Słonecznym Brzegu, więc mamy rozeznanie jak funkcjonują inne hotele czterogwiazdkowe. Yavor Palace zasługuje zaledwie na dwie gwiazdki, na pewno nie na cztery!!!! Hotel absolutnie nie jest przeznaczony dla rodzin z dziecmi oraz osób starszych , które w spokoju chcą spędzic urlop.
1.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel beznadziejny. Brudno. Balkon z widokiem na zasyfiałe podwórze przez cały tydzień niesprzątany. Korytarze brudne. Winda jedna na cały hotel i taksa duża, że zmieściły się w niej tylko dwie osoby. Pokoje też sprzątane pobieżnie. Jedzenia nie polecam. Na kolację dania przygotowane z , co zostało po śniadaniu. Zupa zrobiona z resztek z poprzedniej. Prawie każdego dnia to samo. Stołówka brudna. Brak obsługi na sali, brak napojów poza wodą i woda z sokiem z dystrybutora. Jedzenie zatopione w tłuszczu, mało jadalne. Menu każdego dnia podobne: codziennie jaja w różnej postaci, mortadela, parówki, jedna zupa (najczęściej z resztek), niesprawne sztuki mięsa i paski z kurczaka (też nieprzyprawione). Stoliki brudne, nikt w trakcie posiłków nie sprząta. Rezydent był raz i jeszcze ulokowało się w miejscu, w którym nie mogliśmy go znaleźć.
1.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Nie polecam tego hotelu. Niestety dużo zanieczyszczeń Od windy, przez pokój aż po basen - Najgorsze jest wyżywienie, które było w 90% takie samo każdego dnia. Gdybym zapłacił 1500 zł za osobę to nie miałbym pretensji. Żadko umieszczam komentarze w internecie ale mam nadzieję, że ktoś pójdzie za moją radą i nie skorzysta z tego hotelu. Jedyne co mi się podobało to świetna lokalizacja. Mieliśmy blisko wszędzie - na plażę, do sklepu, głównego "deptaku", molo i wesołego miasteczka. Chętnie wrócę do słonecznego brzegu bo to mój klimat ale wybiorę hotel z lepszymi opiniami. Pozdro
1.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Szomująco arogancka i chamska obsługa hotelu, poza pokojówkami - te są bardzo miłe. Grzyb w pokoju, brudne naczynia, stoły w jadalni (niezmieniane obrusy przez kilka posiłków, nawet okruchy nie zmieniane). Stare, brudne i zniszczone sprzęty, 20 procent leżaków przy basenie połamane. Problemem było w dniu przyjazdu otrzymanie wody do picia mimo, że w autokarze obiecywano poczestunek (przyjechaliśmy o 1 w nocy). Odpowiedź w recepcji brzmiała "nie ma, będzie na śniadaniu picie".
0.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Lokalizacja super i to jest właściwie jedyny atut. Jedzenie monotone - generalnie słabe. Alkohol rozwodniony. Pokojnie słabe. Generalnie nie polecam.
0.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Ludzie na miłość boską nie jedzcie tam masakra 4 * to jakiś żart . Jedzenie monotonne i nie dobre , leżaki połamane ,obsługa w dresach strasznie nie miła, tapety w pokojach podrapane
0.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel: powinien być sklasyfikowany na 2 gwiazdki. Obsługa nie rozmawia w j. angielskim, poszwa z poduszki nie zmieniona (brudne - czarne ślady po poprzedniku/ach). Zamawialiśmy łóźko małżeńskie - dostaliśmy 2 zsunięte. Po inerwencji (cieć/ochroniarz rozumiał w. j. polskim) otrzymaliśmy pokój z łóżkiem podwójnym za to z balkonem szerokości 50 cm. Posiłki - szynka - pomimo wykupionej oferty ALL-INN była tylko pierwsze 3 dni, później jakaś bułgarska mortadella, po wielokrotnych interwencjach pojawiła się w dniu wyjazdu. Od 3 dnia zabrakło też masła - pomimo interwencji, podawano margarynę wmawiając, że to masło (doskonale władam j. rosyjskim i umiem przeczytać po bułgarsku słowo "MASŁO") To wszystko to nic w porównaniu z KARALUCHAMI!!! uciekającymi pod szafę, drzwi, łóżko po zapaleniu światła w. Filmik z chęcią prześlę na prive - piszcie pod: bielec71@gmail.com. Rezydent po inerwencji "doradził" aby na przyszłość nie wybierać tego hotelu. Wypoczynek: mieliśmy rozpocząć przed północą, tymczasem rezydent/ czy może pilot zgubił 2 osoby. Przez prawie 4 godziny czekliśmy aż ich znajdzie. Nikt nie zatroszczył się ani nie zapytał czy nie marzniemy, czy nie jesteśmy głodni, spragnien itp.... iDo hotelu dotarliśmy przed godz. 6.00. Cały następny dzień był stracony. Z RAINBOWTOURS pojechaliśmy 2 RAZY - PIERWSZY I OSTATNI PONADTO BĘDZIEMY SKŁADAĆ REKLAMACJĘ! Jeszcze raz - GORĄCO NIE POLECAMY HOTELU "YAVOR"!!!