Opinie o Calypso

Kategoria lokalna: 3

5.1/6
(207 opinii)
Atrakcje dla dzieci
3.6
Obsługa hotelowa
5.4
Plaża
5.5
Pokój
5.3
Położenie i okolica
5.4
Rezydent
5.2
Sport i rozrywka
4.2
Wyżywienie
4.9

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Calypso

    Aniela, 20.12.2024 | Termin pobytu: lipiec 2024

    Ogólnie może być. Hotel w dobrej lokalizacji, czysto aczkolwiek widać ząb czasu. Obsługa bardzo miła i sympatyczna. Cena adekwatna do jakości.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    wypoczynek w sierpniu

    Izabela, Kozłów 30.08.2024 | Termin pobytu: sierpień 2024

    Dobra lokalizacja hotelu, mniej więcej pośrodku Nesebaru i centrum Słonecznego Brzegu. Obsługa miła, poza recepcją, która powinna być wizytówką hotelu. W tym hotelu zniechęca od samego początku. Mięliśmy nocny lot,a w hotelu powitani przez panią na recepcji z grymasem .Pierwszy raz mi się zdażyło, że nie dostaliśmy opasek, bo sam pokój wiadomo - od 15.Czekaliśmy w sumie do 13:30, ale tylko dzięki pomocy pewnej pani. Najbardziej wkurzylo mnie to,że przy moim wymeldowaniu była inna blondyna na recepcji która przyjmowała gości do hotelu i o godz.11 dostali od razu opaski i mogli korzystać ze wszystkiego w hotelu.Nie wiem, czy to podwójne standardy, niedouczenie personelu czy olewanie gości.Klimatyzacja, to jedno wielkie nieporozumienie.Dwa razy zgłaszałam problem na recepcji i raz pani rezydent- nic z tym nie zrobili.Na noc otwieraliśmy na oścież całe drzwi balkonowe, była fajna bryza od morza.Pokoje jak i cały hotel czysty.Posiłki to kwestia gustu ,śniadania powtarzalne, ale ogólnie oceniam dobrze. Bardzo duży wybór owoców,słodkie ciastka,lody.Kuchnia się stara.Dodatkowo dostep do kącika kawowego 24h na dobę i napoje z dystrybutorów.Z basenu nie korzystałam.Do pięknej plaży 10 min. spacerkiem. Na plaży leżaki za opłatą-10 lewa za każdy leżak i za parasol dodatkowo.Myślę, że gdyby były tańsze lepiej by na tym wyszli, a tak, to większość stała pusta. Okolica fajna, sporo sklepów.To mój 4 raz w Bułgarii,ale do tego hotelu bym nie wróciła. Plusy-czystość,dobra lokalizacja, bliskość Nesebaru. Minus- recepcją i w zasadzie brak klimatyzacji.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Calypso

    Jolanta Zdzisława, Kalisz 20.08.2022

    Pierwsze wrażenie po wejściu do hotelu bardzo pozytywne. Recepcja odnowiona, żywe kolory. Pokój wystarczająco duży, sprzątany codziennie, systematyczna wymiana ręczników i pościeli. Na każdym balkonie krzesła, stolik oraz suszarka. W łazience suszarka do włosów i szampony oraz żele pod prysznic. Na basenie ratownik codziennie od 9:00 do 18:00, jednak bardziej zainteresowany swoim telefonem niż pływającymi ludźmi. Niestety czystość w recepcji i w pokojach nie przekłada się na czystość w restauracji i barze. Stoliki nie były wycieranie przez obsługę, goście sami musieli je wycierać przed jedzeniem. Za mało osób pracujących w restauracji. Barman, którego poprosiłam o wytarcie stolika był obrażony, ze to robi. Jedzenie często było zimne, powtarzające się, odgrzewane. W przedostatni dzień pobytu zatrułam się po zjedzeniu kolacji. Na plus lody w barze dostępne przez cały dzień. Na początku lody w wafelkach, ale gdy ich zabrakło, lody podawane były w plastikowych kubkach do napojów. W każdą środę w hotelu odbywa się wieczór bułgarski. W restauracji są wtedy serwowane dodatkowe dania, gra bułgarska muzyka i tańczy zespół. Pokaz ładny, ale jedzenia typowego dla wieczoru nie starczyło dla wszystkich, wiec nie udało się spróbować. Wifi w hotelu niby jest, bo każdy pokój otrzymuje swoje hasło do logowania, ale nie działa. Hotel na nocleg super, ale bez wyżywienia.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    wyjazd grupowy 8 osób

    MAŁGORZATA, UNIESZEWO 24.06.2024 | Termin pobytu: czerwiec 2024

    nasz pobyt to 10 noclegów 4 pary - 4 pokoje, w tym 2 pokoje z klimatyzacją a 2 bez, problem został zgłoszony przyszedł pan konserwator coś tam pogrzebał i dalej klimatyzacja nie działała, ten problem nie był tylko naszym przypadkiem ale miało go wiele osób, hotel na 3 gwiazdki OK, jedna pani w recepcji o blond długich włosach - młodsza- BARDZO niemiła, pozostały personel miły i uczynny, szczególnie panie sprzątające zawsze uśmiechnięte i skore do pomocy, pokoje sprzątane codziennie a co 3 dzień wymieniana pościel i ręczniki, śniadania i przekąski monotonne, obiady i kolacje - zawsze 2 rodzaje zup , świeże owoce i warzywa , jeden dzień w tygodniu to wieczór bułgarski i podawane są typowo bułgarskie dani a wieczorem występ folklorystyczny, ogólnie pobyt udany , hotel mały więc nie było problemów z "tłumem" przy posiłkach lub korzystaniu z basenu

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    Calipso

    Beata 25.09.2021

    Hotel ogólnie ok czysty, na zdjęciach basen wydaje się dość duży A ogólnie duży nie jest jedzenie do 3 dni okej Potem staje się monotonne

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Hotel Calypso

    SYLWESTER, ZAMOSC 21.08.2022

    Pokoje w hotelu czyste codziennie sprzątane. Klimatyzacja w hotelu spełniała swoje zadanie jednak działała jak chciała czyli pomimo, że była na off się włączała. Trzeciego dnia pobytu nie przyjemny zapach w łazience z kanalizacji głównie wieczorami. Po za pokojem w hotelu także było czysto. Wyjątkiem była "restauracja" gdzie trzeba było samemu sobie przetrzeć stolik. Czystość krzesełek dla dzieci pozostawię bez komentarza... codziennie przed posiłkiem myliśmy je sami. Jedzenie codziennie to samo monotonne i nie smaczne. Ten sam sos do makaronu i kurczaka. Frytki na obiad, przekąskę i kolację. Trzy dni jedliśmy kolację na mieście bo nie byliśmy w stanie jeść już ciągle tego samego. Drinki w małych plastikowych kubeczkach, a o lód trzeba było prosić samemu. Mimo zakazu codziennie rano "zaklepywane" leżaki. Nie działające jacuzzi. Jedyną atrakcją był wieczór bułgarski trwający godzinę, gdzie byli obecni także goście z innego hotelu. Po za tym 0 animacji. W opisie animacja dla dzieci raz w tygodniu, nie było ani razu. Pokój zabaw dla dzieci także zamknięty. Hotel polecany dla rodzin a jedyną atrakcją dla dziecka był mały plac zabaw przy WC i śmietniku. Jeżeli wrócimy do Bułgarii to na pewno wybierzemy inny hotel.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Hotel calypso

    Norbert 18.07.2021

    Hotel czysty, obsługa miła natomiast to na tyle z plusów, brak animacji i jakiejkolwiek muzyki na basenie, słaby wybór jedzenia, przekąski również sciepki ze śniadania, często w trakcie trwającego posiłku czegoś już brakowało po kilkunastu minutach i nie było to już donoszone, brak sztućcy czy masła takie rzeczy nie powinny mieć miejsca. Położenie hotelu jakieś 10-15min kolejka od centrum ale tego akurat bylismy świadomi wybierając hotel.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Mieszane uczucia

    Kamila, Częstochowa 19.07.2024 | Termin pobytu: lipiec 2024

    Nie mam wygórowanych oczekiwań co do hoteli, jednak pobyt w Calyspo mnie rozczarował. Plusy: pokój czysty, sprzątany codziennie. Duże, wygodne łóżko. Na wyposazeniu lodówka i suszarka do włosów. Tv wielkości małego monitora, obraz śnieżył tak bardzo, że prakrycznie nic nie było widać. Dopiero ostatniego dnia pobytu jakość obrazu się poprawiła. Klimatyzacja niby działała, ale dmuchała raczej ciepłym niż zimnym powietrzem i już lepiej było wieczorami otworzyć drzwi balkonowe, inaczej w tym upale nie dało się wytrzymać. Niestety przez kilka nocy w ogóle nie zmrużyłam oka, bo ociekałam potem. Mój partner znalazł w sałacie larwę- żałuję że nie zrobiłam zdjęcia. Raz się zatrułam tym hotelowym jedzeniem i na drugi dzień nie mogłam jechać na opłaconą z góry wycieczkę, ponieważ było mi niedobrze i wymiotowałam. Jedzenie bardzo monotonne, na śniadanie jajecznica w kolorze zielonym i bardzo ścięta, przypuszczam, że jak zostawała to ją odgrzewali na drugi dzień. Reszta posiłków nie powalała, chociaż zdarzały się dość smaczne potrawy. Pani barmanka na beach barze -słowem się do nikogo nie odzywała i nigdy się nie uśmiechnęła. Swoim zachowaniem sprawiała, że odechciewało się wszystkiego. Odległość do plaży to zdecydowanie więcej niż 500 metrów. Woda w basenie bardzo zimna, na plus że od 10 do 18 był obecny ratownik. Raz w tygodniu organizowany wieczór bułgarski - jest to występ taneczny kilku osób, który trwa może 30 minut i to by było na tyle. Podsumowując, bywałam w innych krajach w hotelach o podobnym standardzie a jednak uwag nie miałam. Tutaj Niestety możnaby doczepić się wielu rzeczy. Co do samej Bulgarii - niewiele można w niej zobaczyć, polecam jedynie miasto Sozopol i oddalony o 3km od słonecznego brzegu Nesebar - przepiękne miasto.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Niestety rozczarowanie

    Izabela, Gdańsk 20.03.2025 | Termin pobytu: lipiec 2024

    Ładny hotel. Dobra lokalizacja. Uwaga -mrówki w pokojach (nie wszystkich). Naprawdę nie jesteśmy wybredni ale jedzenie w tym hotelu rzadko nam smakowało. Nawet lody :( Dzieci jadły poza hotelem. W naszym pokoju była brudna wykładzina i za mała łazienka (problem z otwieraniem drzwi). Poza tym pokój był czysty. Obsługa miła poza jedną kobietą z baru przy basenie - ludzie bali się do niej podchodzić.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    pobyt calypso

    ANDRZEJ, ZDUNSKA WOLA 10.08.2024 | Termin pobytu: lipiec 2024

    Hotel na dobrym poziomie. Negatywna opinia dla rezydenta który nie pomógł nikomu zameldować sie w hotelu. My jako młodzi sobie poradziliśmy ale byliśmy świadkami jak starsi ludzie czekali przed hotelem. Nie wiedzieli co zrobić. Zostali bez opieki rezydenta. Pytając rezydenta w sprawie busa na lotnisko zostaliśmy przywitani komentarzem " co chcecie?" . Myślę ze to bardzo nie kulturalne tym bardziej że nie byśmy na "Ty". Rok temu korzystaliśmy z Coral Travel - rezydent wchodził do każdego hotelu i pomagał sie zameldować bez względu na wiek uczestników. Myślę że każde biuro podróży powinno tak dbać o każdego uczestnika wycieczki. Na pewno kolejna wycieczka będzie głównie wybierana pod względem biura podróży. Pozdrawiam.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem