Opinie o Calypso

Kategoria lokalna: 3

5.1/6
(235 opinii)
Atrakcje dla dzieci
3.5
Obsługa hotelowa
5.4
Plaża
5.4
Pokój
5.3
Położenie i okolica
5.4
Rezydent
5.2
Sport i rozrywka
4.2
Wyżywienie
4.8
Zweryfikowane treści - Opinie pochodzą od Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
pani z lornetka
Dowiedz się, co sądzą inni
Nowość AI

Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.

    1.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    ...

    Aneta, Sosnowiec 16.07.2021 | Tagi: 26-35 lat, ze znajomymi

    Ogolnie hotel bez zarzutow- bardzo mili kelnerzy, panie w recepcji, pan ratownik😊 hotel bardzo czysty, panie sprzatajace bardzo dokladne, natomiast caly pozytywny odbior przekreslalo wyzywienie-dramat! Zupy kompletnie bez smaku - w zasadzie woda z olejem... sniadania codziennie praktycznie takie same, obiady tez bardzo monotonne, natomiast widac, ze obsluga restauracji ewidentnie nie wyrabiala z dokladaniem potraw czy chociazby sztuccow! Notorycznie trzeba bylo czekac na noz i widelec, talerze, ciagle brakowalo masla albo chleba... ogolnie jesli dany posilek w teorii powinien trwac 2 godziny i nie przyszlo sie na niego od razu, to potem nie bylo juz praktycznie nic do jedzenia...dania nie byly uzupelniane albo kuchnia nie byla przygotowana na przyjecie wiekszej liczby gosci... wisienka na torcie jednego dnia byla ryba "smazona", ktora pod panierka okazala sie surowa... na szczescie dostala ja dorosla osoba, ale co w przypadku gdyby taka rybe dostalo dziecko... wybralismy ten hotel glownie ze wzgledu na zapewnienie regularnie odbywajacych sie animacji dla dzieci (nasi znajomi byli z 4 letnim synkiem), niestety na miejscu okazalo sie, ze animacji nie ma... co nie ukrywam bylo dla nas duzym rozczarowaniem... drugi raz na 100% tu nie wrocimy, a osobom, ktore lubia posmakowac dobrego jedzenia zdecydowanie odradzam!

    1.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Totalnie przereklamowany!

    Aleksandra, Toruń 16.07.2024 | Termin pobytu: czerwiec 2023 | Tagi: 26-35 lat, w parze

    Nie wiem kto dodaje takie pozytywne opinie na temat tego hotelu. To najgorszy hotel w jakim byłam, a byłam już w wielu. Jedzenia mało, zimne, spalone, jajka zielone. Najlepsze były jedynie lody. Myślę, że opinie tego hotelu są kupowane, bo jeśli ktoś wcześniej był na All inclusive to wie jak powinno wyglądać jedzenie i nie dodawałaby pozytywnych opinii. Skusiliśmy się na ten hotel, bo miał lepsze opinie niż niejeden 4, a nawet 5cio gwiazdkowy. Pokój z niedziałającą klimatyzacją, zmieniliśmy na inny, też klima nie działała. W taką pogodę nie dało się spać w nocy. Wieczorami nie dzieje się dosłownie nic.

    0.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Calypso

    Artur, 04.09.2025 | Termin pobytu: sierpień 2025 | Tagi: 46-55 lat, w parze

    Dzień dobry, muszę napisać kilka słów o wyjeździe. Wyjazd oceniam raczej jako udany, ale muszę wyrazić negatywną opinię na temat obiektu Calypso. Pokój raczej oceniłbym jako dwugwiazdkowy, niezrozumiałe jest dla mnie przypisanie mu trzech gwiazdek. Pokój posiada wyposażenie z minionej epoki, materace na łóżkach posiadają tyle plam, że żałuje iż zerknąłem na to przed posłaniem łóżka. (Obżydliwe plamy, odradzam zaglądania na materace, spanie na tym za cenę którą zapłaciłem upokarzające). Łazienka to kolejny smaczek: po za meldowaniu w pokoju i łazience unosił się silny zapach chloru, co było dziwne, ale uznaliśmy że to kwestia przygotowania i dezynfekcji pokoju przed naszym przyjazdem. Na kolejny dzień okazało się, że fetor z rur kanalizacyjnych i prysznica był tak silny, że postanowiliśmy zakupić w lokalnym sklepie środki do czyszczenia łazienki i środki zapachowe, które pomogą w użytkowaniu obiektu. Niestety nic to wiele nie pomagało, w kabinie prysznicowej zapach moczu był okropny. Rozumiem, że to wakacje i większość czasu jesteśmy poza pokojem spacery plaża itd. Ale za cenę tego pokoju mogliśmy otrzymać coś lepszego. Oczywiście zapachu nie da się udokumentować, ale inne detale już owszem udokumentowałem i będę wnosił reklamację na odbytą podróż. zdecydowanie pokój dwugwiazdkowy , zaniedbany, a zapach odpychający. Natomiast muszę pochwalić ofertę wyżywienia All inclusive, obsługę hotelu, w tym obsługę kuchni. Rozumiem gdyby ta wycieczka była w cenie 1500 - 1700 zł, natomiast nie 2500 zł, i dziwię się że Rainbow to firmuje. Tak jak wspomniałem przygotuję relacje z tej oferty, oraz złożę formalna reklamację na zaistaniała sytuację . z poważaniem Artur Ptak

    0.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    wypoczynek w Bułgarii

    Ewa 09.09.2024 | Termin pobytu: sierpień 2024 | Tagi: powyżej 65 lat, w parze

    Wyjazd wyjątkowo nieudany, nie tylko z powodu złej pogody o tej porze roku (przełom sierpnia i września) w Bułgarii nad morzem. Mam wrażenie, że tam od lat 70-tych tamtego wieku nic na korzyść się nie zmieniło. Wtedy wyjeżdżałam chora (wirus żołądkowo- jelitowy) i teraz tak samo. Na lotnisku pierwszej pomocy na kartę EKUZ nie udzielą. Każą płacić. Rezydentka nie pomogła, stwierdzając, że ona zawsze tak choruje. Dla mnie koszmarem było w takim stanie wsiadać do samolotu. Mąż pochorował si ę po powrocie. Jeśli chodzi o hotel to tylko świeci szklaną fasadą. Z jednej strony bardzo ruchliwa ulica, z drugiej gęsta zabudowa starych i nowych hoteli. Zero zieleni, widoku i czystego powietrza. W pokoju stara brudna wykładzina podłogowa, wąskie łóżka, lampki nocne, których sposób zapalania jest bardzo dziwny, bo włącznik służy do zapalania światła nad biurkiem. Klimatyzacja (centralna) z popsutym regulatorem. W nocy nie ma nikogo w recepcji oprócz pana z ochrony. Jedyny sympatyczny człowiek, który chciał nam pomóc, ale nie udało mu się. Łazienka po remoncie, ale podłoga dużo wyżej jak reszta i brak progu. Tylko się "wywalać". Na stołówce i przy-basenowym barze ja w Misiu Barei. Nie zdążysz dokończyć jeść, pić a już przybiegają ze ścierką. Zero dezynfekcji, obsługa bardzo niemiła, jakby praca dla nich była przymusem. Mięsa twarde i suche, bez smaku. Tak samo ryby. Jedynie dużo sałat, ale czy to nie na nich czają się wirusy. O czarną herbatę bardzo trudno. Dojście do plaży po wąskiej kładce przez wydmy - tłoczno i niebezpiecznie. Brak infrastruktury - toalet, prysznica do nóg. Do tego służy dziwna szczotka - "sic!" ładnie przenosi choroby. Jedyny atut to bliskość Nesebaru. Można dojechać autobusem, ale to też doświadczenie z dawnych lat. Ludzie stłoczeni i konduktorka sprzedająca bilety. Jeśli nie poszukujecie wątpliwych przygód nie wybierajcie się tam. My ich mieliśmy mnóstwo, a trochę jeździmy i nikomu nie życzymy !

    0.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Hotel beznadzieja

    Andrzej 02.09.2024 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    Byliśmy w tym hotelu tydzień masakra jedzenie beznadzieja nie wyrabiają się z niczym brakuje jedzenia stoliki trzeba sobie samemu umyć . A do tego na koniec całą rodziną dostała rozstroju żołądku i ból brzucha przez 5 dni zatrucia jelit tak było czysto nie polecamy . Tylko że lokalizacja dobra

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem