5.1/6 (238 opinii)
4.0/6
Bardzo fajny hotel, polecam dla rodzin z dziećmi, all inclusive bardzo dobre, pełny wybór alkoholi i przekąsek, kucharz super. Nie ma się do czego przyczepić.
4.0/6
Jesteśmy w czasie trwania COVID 19 wiec być może w „normalnych” czasach jest inaczej. Hotel czysty, dobrze sprzątane pokoje codziennie, w restauracji obsługa też sprawnie ogarnia sprzątanie i przygotowywanie stolików dla kolejnych gości. Jedzenie ciężko nam jednoznacznie ocenic. Jak przyjechaliśmy to było bardzo mało gości i jedzenie było bardO ograniczone i raczej słabe. Z dnia na dzień gości przybywało i jedzenie było i smaczniejsze i był wiekszy wybor. Ogólnie nie powalalo ale coś można było dla siebie znaleźć. Leżaków na basenie nie brakowało ale tez gości jest znacznie mniej niż w normalnym mocnym sezonie. Basen dosyć zimny chociaż z dnia na dzień wydaje nam się odrobine cieplejszy. Trzy głębokości łącznie z brodzikiem dla dzieci. Bar na basenie i w lobby raczej słaby. Przekąski to bułka z wędlina i serem lub z parówka. Suche ciasteczka i w zasadzie to tyle. Lody na basenie z Nestle w papierkach- smaczne. Do plazy niedaleko. Plaża publiczna. W normalnej sytuacji w sezonie musi być ciężko z miejscem. Obecnie przyjemnie. Morze ciepłe z łagodnym zejściem. Pokoje w porządku. Zdecydowanie polecam te z widokiem na morze. Widok na ulice zupełnie nieprzyjemny. Łazienki nie pierwszej młodości ale nie najgorsze. Polecam piekarnie z prawej strony wyjścia z hotelu. Codziennie świeże cieplutkie drożdżówki w normalnych cenach. Animacje srednie chociaż jak na dwie panie, które prowadzą wszystko same to i tak robią co w swojej mocy. Bardzo miłe i nie nachalne. Położenie hotelu świetne. Blisko starego miasta Nessebar. Z powodu epidemii turystów znacznie mniej co bylo korzystne dla nas do spokojnych spacerów po mieście i licznych małych urokliwych uliczkach starego miasta. Do centrum Słonecznego Brzegu plaża spacerkiem można dojść w ok 40-50 min. Ogólna opinia o hotelu na wyjazd w ostatniej chwili za na prawdę nie duże pieniądze pozytywna.
4.0/6
HOTEL: jeden z większych w okolicy, nieduży parking, baseny zewnętrzne i wewnętrzne, jacuzzi (chłodne), wszystko regularnie sprzątane. Restauracja jest bardziej stołówką, obowiązuje samoobsługa. Przy pełnym obłożeniu hotelu zaczyna się robić niemiło na sali bo jest za mało stolików. Może zdarzyć się, że trzeba poczekać na swój stolik. Na stołówce są foteliki dla dzieci. RAINBOW: byłoby super ale: z katalogu proponowanych wycieczek część nie jest już organizowana (safari jeppem) a część jest w innej cenie niż podawana w katalogu na miejscu w hotelu (Bałczik: około 10 EU drożej). Dużym minusem jest organizacja wyjazdu z hotelu: autobus mający odwieźć turystów na lotnisko przyjeżdźa wcześniej niż jest to podane w informacji, nie czeka do umówionej godziny odjazdu, w autobusie nikt nie sprawdzał czy zabrani zostali wszyscy: efekt - dwie rodziny musiały dojechać na lotnisko na własną rękę.
4.0/6
Pokój 418 Byliśmy na wakacjach z rodzicami i ogólnie jesteśmy zadowoleni z pobytu. Mieliśmy kilka problemów, ale wydaje nam się, że mieliśmy zwyczajnie pecha, ponieważ nie słyszeliśmy o podobnych sytuacjach od innych gości.