Opinie o Flamingo Beach Hotel

Kategoria lokalna: 3+

5.0/6
(99 opinii)
Atrakcje dla dzieci
4.0
Obsługa hotelowa
5.0
Plaża
5.5
Pokój
4.5
Położenie i okolica
5.6
Rezydent
5.3
Sport i rozrywka
4.4
Wyżywienie
4.9

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    13

    Pobyt udane, ale są ale ... .

    Katarzyna 18.08.2022

    Hotel położony blisko plaży, plaża piękna i szeroka. Jedzenie w hotelu smaczne, mały wybór, ale każdy znajdzie coś dla siebie. Pokoje niestety dla obywateli Polski tylko od ulicy, z bardzo brzydkim widokiem.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    6

    Pobyt w czerwcu z dziećmi

    Agnieszka, wylot z Katowic 29.06.2022

    Hotel jest świetnie położony, wychodzi się prosto na główną promenadę i na plażę, z części pokoi widok na morze. Minus za monotonne jedzenie niskiej jakości typu mleko z proszku do śniadania czy wiecznie przesuszone mięso do obiadu. Obsługa w czasie posiłków mierna: z opóźnieniem sprzątają stoliki, stąd brakuje miejsca dla kolejnych osób, mewy zjadają jedzenie z talerzy, obsługa nie dba żeby je pogonić, spadły szczypce do pobrania warzyw- obsługa podnosiła je z ziemi i położyła na powrót na talerz. Śniadania wydawane do 09:30, czyli opcja dla osób które lubią wstawać rano. Pokoje sprzątane pobieżnie: wymiana ręczników, wytarty blat,doniesiony papier toaletowy. Łazienka wymaga już remontu. W recepcji obsługa miła, można dogadać się po polsku. Muzyka na basenie cały dzień, w hotelu sklepik i można z niego przynosić jedzenie i picie, również piwo na basen i nikt się nie czepia mimo tego że na basenie jest bar.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    Rozczarowanie pokojem.

    Marcin, Piła 28.09.2024 | Termin pobytu: sierpień 2024

    Po zameldowaniu w hotelu i wejściu do pokoju rozczarowanie ze stanu łazienki w pokoju i samego położenia - balkon na parterze w bezpośrednim sąsiedztwie podjazdu i wejścia do hotelu.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Bardzo dobra lokalizacja, ale obsługa mocno do poprawy

    Agnieszka 13.07.2025 | Termin pobytu: czerwiec 2025

    Hotel w bardzo dobrej lokalizacji, obok jest promenada i zaraz plaża. Pokoje ładne, dosyć czyste. Wyżywienie: na kolacje zróżnicowane, do wyboru także piwo i wino białe i różowe, oraz lody. Śniadania kiepskie- codziennie to samo: jajecznica, jajka na twardo i sadzone, kiełbaski i fasola. Do tego smażony chleb w jajku -wspomnienie PRL. Kawa okropna. Obsługa na recepcji pracuje z łaski lub jak za karę. Kompletnie nie szanują gości. Miałam problem z zameldowaniem, bo pani twierdziła, że nie ma mojej rezerwacji. Dzwoniłam więc do rezydentki po pomoc, chciała ona porozmawiać z panią telefonicznie, na co recepcjonistka zignorowała mnie kompletnie, gdy podawałam jej komórkę, bo "ona jest zajęta". To samo z managerką hotelu. Nie zna kompletnie angielskiego, stoi obok i udaje, że mnie nie widzi i rozmawia z recepcją- kompletna ignorancja. Musiałam im przesłać mailowo umowę z Rainbow, aż cudownie moja rezerwacja się znalazła. Oczywiście zero słowa przeprosin. Klimatyzacja- nie działająca przez 2 dni. Pokój był na 4 piętrze, nie szło w nocy spać nawet z otwartym balkonem. Prosiłam po kolei aż 4 osoby z recepcji o interwencję lub zmianę pokoju. Przez 2 dni byłam zbywana słowami, że "technik przyjdzie". Kiedy? Nie wiadomo. Następnie, że "technik był i mówi, ze działa". Gdy prosiłam o zmianę pokoju, dostałam odp, że muszę dopłacić, bo inny pokój jest z widokiem na morze. Po 2 dniach męczarni, dopiero po moim telefonie do rezydentki coś się ruszyło i zmieniono mi pokój. Nerwy przez 2 dni popsuly początek urlopu. Czystość: sprzątnie polegało tylko na wyrzuceniu śmieci i zmianie ręczników po 3 dniach. Po poprzednich gościach nie zostało nawet odkurzone, na podłodze były pestki dyni i piasek. Sprzątaczka wchodziła kiedy chciała, nawet gdy byłam w pokoju i się przebierałam. W łazience prysznic bez brodzika, więc podłoga jest zalewana. Obsługa do poprawy, reszta byłoby całkiem ok.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    udany rodzinny pobyt z małymi mankamentami

    Arkadiusz, Rzeszów 30.07.2024 | Termin pobytu: lipiec 2024

    Hotel genialnie ulokowany (sklepy, atrakcje, plaża) z dobrym zapleczem przybasenowym (wystarczająca liczba leżaków - zawsze kilka stało wolnych, do samodzielnego rozstawienia na trawie). Nieduży hotel przez co dosyć kameralny. Za głośna muzyka w barze przy basenie, ale odbiór tego zależy pewnie od lokalizacji pokoju. Bardzo miłe Panie sprzątające i obsługa (pomijając barmana - który wyraźnie był zmęczony pracą, będąc codziennie od 9 do 2 w nocy przy basenie). Sama miejscowość nie do końca przygotowana na potrzeby turystów z wózkami dziecięcymi, ale to już nie zależy od hotelu. W pobliżu atrakcje (mini-kolejka po mieście i do Nessebaru, wodne taxi, deptak ze sklepikami, restauracje, itd.).

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    19

    Może być.

    Joanna 09.07.2021

    Pokoje dla obywateli Polskich wyłącznie od strony ulicy .Brak możliwości wyboru pokoju od strony basenu/plaży przy zakupie pobytu dla klientów Rainbow . Pani rezydentka zaproponowała osobistą rozmowę z menagerem i dopłatę 10 lewa za dobę przy chęci zmiany pokoju z zastrzeżeniem że owszem możliwość jest ale tylko na parterze !!!! To nie klient powinien załatwiać takie sprawy tylko rezydent, Dyskryminacja obywateli Polskich przez hotel, co jest niedopuszczalne. Każdy klient ma prawo wyboru pokoju przy wykupieniu pobytu a nie liczenie na szczęście jak w ruletce. Co do innych narodowości lub klientów innych biur podróży nie było takich problemów...Pamiętajmy, że urlop to nie czas na nie przespane noce ze względu na ruch uliczny czy też walkę o inny pokój z zastrzeżeniem obowiązkowej dopłaty i lokalizacji. Co do samego hotelu : lokalizacja dogodna , basen czysty, pokoje sprzątane i czyste choć w łazienkach brak kontaktu oraz możliwości powieszenia słuchawki prysznicowej ponieważ uchwyt jest prawie przy suficie oraz brak półki na kosmetyki do kąpieli "miła" foliowa zasłona prysznicowa :). Lodówka w pokoju jedynie chłodzi- brak regulacji, zrobione kostki lodu wypływają w ciągu dnia,, Serwowane śniadania oraz obiadokolacje dość smaczne i urozmaicone . Sam Słoneczny Brzeg to hotele i stragany z artykułami z Chin Polecam jako bazę wypadową do zwiedzania okolicznych miejscowości ale nie jako pobyt. Plaża - komplet leżaki i parasol to koszt 15 lewa na dzień.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    Słaby hotel w świetnej lokalizacji

    Aleksandra 16.09.2024

    Hotel doskonale zlokalizowany, tylne eyjście wprost na promenadę, za którą jest plaża. Doba hotelowa zaczyna się o 14 i nie wpuszczą gości wcześniej, nawet jeśli pokój jest już gotowy. Przyjechłyśmy o 9 rano zarejestrowano nas i czekałyśmy przed recepcją wraz z grupą innych osób. Kiedy o 14 nikt się nie odezwał poszłam zapytać kiedy dostaniemy pokój i okazało się, że już gotowy był, ale Pan nie był łaskaw nas wołać. Obsługa hotelowa sprawnie porozumiewa się po angielsku, że stoickim spokojem ignorując gości, którzy czekają i się nie awanturują. A jak się awanturują, to obsługa nie rozumie jednak po angielsku. Też że spokojem.

    1.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    OGÓLNIE BEZNADZIEJA

    Waldemar, Wrocław 14.08.2023 | Termin pobytu: sierpień 2023

    1. Jedzenie bardzo słabe. śniadania wręcz tragiczne. kawy nie dało się pić 2. Bardzo słaba jakość usług. 3. Dwa wieczory i noce bez klimatyzacji która nie działała. 4. Hotel miał 4 gwiazdki nie wiem kto im przyznał te gwiazdki powinny być góra 2 gwiazdki. Hotel w miarę czysty. Panie sprzątające się starały.

    0.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    9

    Nie polecam

    Wioleta, Tczew 18.09.2022

    Bardzo niski standard hotelu. Jedzenie monotonne i bardzo niedobre, co drugi dzień na obiad to samo. Na terenie hotelu nie ma żadnych ławeczek do posiedzenia ani żadnej strefy do wypoczynku. Sofy w holu pozarywane. Sprzątanie pokoju polegało na dostarczeniu papieru i wymianie ręczników, co drugi dzień wymiana pościeli, która jest niedoprana. Przez 12 dni nieodkurzane i nie wytarte kurze. Cały obiekt nadaje się do remontu. Nie polecam.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem