Opinie o Primorsko Del Sol

Kategoria lokalna: 4

4.3/6
(253 opinie)
Atrakcje dla dzieci
4.3
Obsługa hotelowa
4.2
Plaża
5.2
Pokój
4.2
Położenie i okolica
5.1
Rezydent
4.5
Sport i rozrywka
4.1
Wyżywienie
3.9

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    0.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    24

    Dramat - Reklamacja

    Artur 30.08.2022

    Wykupiliśmy wczasy All Inclusive.W dniu przyjazdu została złożona reklamacja .Myśleliśmy , że nastąpiła pomyłka w zakwaterowaniu.Niestety myliliśmy się.Mieliśmy mieć Super Wakacje niestety takie nie były.Brudno wszędzie.Napoje,drinki w plastikowych kubkach.Jedzenie monotonne robione na głębokim tłuszczu.Codziennie to samo.Wyszczerbione talerze,noże.Brudne kubki do herbaty .Brakowało naczyń dla gości.Czasami nie zdążyło się zjeść i zabierali spod nosa z jedzeniem .Można powiedzieć, że od pierwszego dnia odliczaliśmy dni do odlotu a nie o to chodziło.Basen - unosił się niemiły zapach.Wi-Fi nawet w lobby nie było a co dopiero w pokojach.

    0.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Gorąco i szczerze odradzam pobyt w hotelu Primosrko Del Sol

    Andrzej Pruszkowski 22.02.2019

    Byłem w tym hotelu z rodziną, gorąco odradzam pobyt w tym miejscu. Ja i moja rodzina zostaliśmy oszukani przez Rainbow Tours co do stanu faktycznego. Oferta na stornie promuje hotel ładnymi fotografiami które były wykonane tuż po oddaniu obiektu. Stan faktyczny przyprawia o mdłości i rozstrojenie psychiczne. Nasze wakacje zostały stracone przez pobyt w tym hotelu. Tuż po przyjeździe powitał nas problem w postaci zalanej łazienki nieprzyjemnego zapachu i kąpieli w zimnej wodzie. Następnie przestała działać klimatyzacja. Kontakt z obsługą hotelu był a w zasadzie go nie było, każda sprawa była zbywana. Rezydentki okazały się być nie szczere, osobiście przyłapałem Panią Dagmarę na kłamstwie. Dzisiaj jesteśmy w sporze z Rainbow Tours Wygląda na to że sprawa znajdzie swój finał w sądzie gdyż R.T. ucieka od odpowiedzialności proponując nam w ramach jak to sami ujmują rekompensatę za niedogodności w kwocie, uwaga, jednego tysiąca złotych. Na szczęście dysponujemy wieloma dowodami w postaci obszernej dokumentacji fotograficznej, porównaniem ofert na stronie z dnia sprzedaży a stanem faktycznym jak również szeregiem rozmów telefonicznych z rezydentkami i pracownikami samego biura. Reasumując, odradzam pobyt w tym wyeksploatowanym hotelu zwanym pięcio gwiazdkowym, a tak naprawdę hotelem robotniczym.

    0.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    jednym słowem to syf.

    Jacek Opara 02.02.2020

    syf na jadalni , niedobre jedzenie , a ogólnie to GÓWNO (:

    0.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    Tragedia - złożyłam reklamacje

    Aneta, Radzymin 17.08.2022

    Hotel brudny, nieczynne toalety, bród i spleśniałe jedzenie na restauracji. Pizza w barze z resztek. Pokój zniszczony i brudny. Grzyb w łazience, popsute gniazdka elektryczne w pokoju, śmieci na pod balkonem. Nieodpowiednie łóżka dla dzieci (2 latek miał przygotowany tabczan z którego ciągle spadał). Barmani nie potrafią zrobić drinka... W restauracji kawa w plastiku i uszczerbione talerze, brudne obrusy na stołach. Na basenie uszczerbione płytki i dziury w ochronnych plastikach oraz śmierdząca wykładzina. Hotel nie zasługuje nawet na pół gwiazdki... TRAGEDIA!!!!

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem