Kategoria lokalna: 3
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel niezadbany. Ciepłe dania podawane w restauracji w zbyt niskiej temperaturze lub całkiem zimne. Częsty brak kubków wielokrotnego użytku do cieplych napojów. Okolica nieciekawa, brudna, pełna śmieci, brak chodników.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Kupiliśmy wycieczkę do Bułgarii do Detaline last minut, więc tanio i to jedyny plus. Nacieliśmy się już na sam lot: w opisie było, że lotnisko pół godziny od hotelu, ale nasz lot był w opcji na inne lotnisko do Burgas i jak się okazało 4 godzinny transfer autobusem a nasz hotel jako 6 czy 7 w kolejności. Powrotny w zatłoczonym busie ale mniej zbierania urlopowiczów. I tak pół doby z 8 dyniowych wakacji spędziliśmy w podróży. Rainbow wyczarterowal lot romuńskimi liniami, więc personel nie mówił po polsku, ale że to nocny lot więc nie było płatnego serwisu tylko darmowa woda. Hotel ***, 6 pięterowy a 2 windy dosłownie 2-osobowe - nie mieliśmy cierpliwości czekać. W lobby czy na stołówce nie włączano klimatyzacji, pomimo upałów, nawet recepcjonisci wahlowali się kartkami papieru. Bardzo słabe posiłki w ramach all inclusive. Więcej opinii poniżej przy opisach konkretnych aspektów.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Witam, wraz z żoną spędziliśmy tydzień wakacji we wspomnianym hotelu. Wykupując wycieczkę zdawaliśmy sobie sprawę z położenia - sam początek Złotych Piasków, tzw. Chaika - lecz nie zdawaliśmy sobie sprawy, że jest to tak straszne odludzie. Jedyne atrakcje to w pobliżu jedna knajpka z muzyką na żywo (2 panie, które nie mają pojęcia o śpiewaniu), 2 inne, gdzie kelnerzy nie pamiętają co się zamawia i przynoszą jedzenie wg własnego uznania i 2 sklepy. Dojście na plażę po stromym zejściu, którym płyną codziennie jakieś ścieki (niesamowicie śmierdząca ciecz), a sama plaża bardzo brudna i niezadbana. Co do samego hotelu - widać, że właściciele chcieli iść z duchem czasu i mieć "jakieś" zlecenia od biur podróży. Jedynie recepcja budzi jakieś miłe emocje. Poza tym stare windy, które się trzęsą i nie wiadomo czy się nie zatną. BARDZO mała restauracja - jedzenie tyle co kot napłakał i prawie codziennie to samo - nawet zdarzało się, że jedzenie na kolację powtarzało się ze śniadania lub było w "innej formie". Pokoje zaadaptowane do norm europejskich, ale jak można na siłę w małej toalecie, gdzie ledwo mieści się umywalka i toaleta wstawić jeszcze baterię prysznicową i zwykłą zasłonkę ? Można jednocześnie załatwiać się i brać prysznic, ponieważ wspomniana zasłonka oddziela baterię wraz z toaletą. Woda leje się po prostu na podłogę, a mały otwarty odpływ, który jest pozostałością po czymś nie wyrabia, więc większość wody wylewa się do pokoju. Sam pokój czysty i schludny. Odnowiony do potrzeb przespania się i pójścia nad basen. W barze jedynie 4-5 drinków w all inclusive.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel taki przeciętny jedzenie przeciętne bardzo dużo ruskich nikt o tym nie informuje do plaży nie 450m tylko około 1km wymiana ręczników trzeba prosić sprzątanie trzeba zapomnieć to idzie się w dół na plażę ale powrót jest ciężki do góry hotel tak się reklamuje jak by był w centrum to jest porażka nigdy więcej może ktoś lubi takie ale nie ja? nie polecam tego hotelu