Opinie klientów o Flamingo Beach (ex. Avliga Beach)

5.0 /6
74 
opinie
Atrakcje dla dzieci
3.9
Obsługa hotelowa
5.0
Plaża
5.5
Pokój
4.4
Położenie i okolica
5.6
Rezydent
5.2
Sport i rozrywka
4.4
Wyżywienie
4.8
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

4.0/6

Marzena, Wieliczka 13.09.2020

Wakacje 2020

Po dwukrotnej zmianie kierunku wakacji zdecydowaliśmy się na piękną Bułgarię. Byliśmy tu już 4 razy.To co jest gwarantowane w 100 procentach to fale,które są zawsze.!!!!

3.5/6

Katarzyna 18.08.2022

Pobyt udane, ale są ale ... .

Hotel położony blisko plaży, plaża piękna i szeroka. Jedzenie w hotelu smaczne, mały wybór, ale każdy znajdzie coś dla siebie. Pokoje niestety dla obywateli Polski tylko od ulicy, z bardzo brzydkim widokiem.

3.5/6

Agnieszka, wylot z Katowic 29.06.2022

Pobyt w czerwcu z dziećmi

Hotel jest świetnie położony, wychodzi się prosto na główną promenadę i na plażę, z części pokoi widok na morze. Minus za monotonne jedzenie niskiej jakości typu mleko z proszku do śniadania czy wiecznie przesuszone mięso do obiadu. Obsługa w czasie posiłków mierna: z opóźnieniem sprzątają stoliki, stąd brakuje miejsca dla kolejnych osób, mewy zjadają jedzenie z talerzy, obsługa nie dba żeby je pogonić, spadły szczypce do pobrania warzyw- obsługa podnosiła je z ziemi i położyła na powrót na talerz. Śniadania wydawane do 09:30, czyli opcja dla osób które lubią wstawać rano. Pokoje sprzątane pobieżnie: wymiana ręczników, wytarty blat,doniesiony papier toaletowy. Łazienka wymaga już remontu. W recepcji obsługa miła, można dogadać się po polsku. Muzyka na basenie cały dzień, w hotelu sklepik i można z niego przynosić jedzenie i picie, również piwo na basen i nikt się nie czepia mimo tego że na basenie jest bar.

2.5/6

Joanna 09.07.2021

Może być.

Pokoje dla obywateli Polskich wyłącznie od strony ulicy .Brak możliwości wyboru pokoju od strony basenu/plaży przy zakupie pobytu dla klientów Rainbow . Pani rezydentka zaproponowała osobistą rozmowę z menagerem i dopłatę 10 lewa za dobę przy chęci zmiany pokoju z zastrzeżeniem że owszem możliwość jest ale tylko na parterze !!!! To nie klient powinien załatwiać takie sprawy tylko rezydent, Dyskryminacja obywateli Polskich przez hotel, co jest niedopuszczalne. Każdy klient ma prawo wyboru pokoju przy wykupieniu pobytu a nie liczenie na szczęście jak w ruletce. Co do innych narodowości lub klientów innych biur podróży nie było takich problemów...Pamiętajmy, że urlop to nie czas na nie przespane noce ze względu na ruch uliczny czy też walkę o inny pokój z zastrzeżeniem obowiązkowej dopłaty i lokalizacji. Co do samego hotelu : lokalizacja dogodna , basen czysty, pokoje sprzątane i czyste choć w łazienkach brak kontaktu oraz możliwości powieszenia słuchawki prysznicowej ponieważ uchwyt jest prawie przy suficie oraz brak półki na kosmetyki do kąpieli "miła" foliowa zasłona prysznicowa :). Lodówka w pokoju jedynie chłodzi- brak regulacji, zrobione kostki lodu wypływają w ciągu dnia,, Serwowane śniadania oraz obiadokolacje dość smaczne i urozmaicone . Sam Słoneczny Brzeg to hotele i stragany z artykułami z Chin Polecam jako bazę wypadową do zwiedzania okolicznych miejscowości ale nie jako pobyt. Plaża - komplet leżaki i parasol to koszt 15 lewa na dzień.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem